Burn the fatt feed the muscle downloaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    net zo veel of net zo weinig?

Haha de zomer-sticky heb je best wel wat aan toch !?
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by richard21 View Post
      Haha de zomer-sticky heb je best wel wat aan toch !?
      Ikke niet...veel te lange tekst voor maar een paar relevante stukjes. En alles wat je moet weten staat ook in alle topics en vraagstukken.
      Of kan gevraagd worden in een topic.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ikke niet...veel te lange tekst voor maar een paar relevante stukjes. En alles wat je moet weten staat ook in alle topics en vraagstukken.

Dat is ook weer zo

Comment

Is toch een prima samenvatting voor wat anders 100 000 x beantwoordt moet worden in een topic? Je onderschat waarschijnlijk hoe moeilijk het voor mensen is die nog nooit ook maar iets met voeding en krachttraining te maken hebben gehad (waaronder ikzelf nog maar weken terug voor een groot deel) om een beetje structuur in die info te krijgen. Dan is less in het begin zeker more. Je beseft je dit alleen niet meer omdat je er al jaren mee bezig bent en dus veel simpel en logisch lijkt.

Nu ik als een malloot dagelijks info zit te verslinden en boekskes aan lezen ben komt er wat meer detail en structuur in maar zo makkelijk vond ik het niet, en ik heb nog wel een titel dus op papier zou ik geen totále idioot moeten zijn (dit is niet absoluut natuurlijk hahah). Maar ik denk dat een boek als dit, hoewel er wat achterhaalde zaken in staan, voor een beginner een hoop basisconcepten opheldert en uitgebreid behandeld. Daar is het ook voor bedoeld lijkt me net als, hetzij in veel kleinere vorm, de zomer-sticky. Ik zie niet in wat daar anders aan zou moeten. Ik luister echter graag naar wat voorstellen
          Last edited by pescatore; 11-08-2012, 01:54.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Is toch een prima samenvatting voor wat anders 100 000 x beantwoordt moet worden in een topic? Je onderschat waarschijnlijk hoe moeilijk het voor mensen is die nog nooit ook maar iets met voeding en krachttraining te maken hebben gehad (waaronder ikzelf nog maar weken terug voor een groot deel) om een beetje structuur in die info te krijgen. Dan is less in het begin zeker more. Je beseft je dit alleen niet meer omdat je er al jaren mee bezig bent en dus veel simpel en logisch lijkt.

Nu ik als een malloot dagelijks info zit te verslinden en boekskes aan lezen ben komt er wat meer detail en structuur in maar zo makkelijk vond ik het niet, en ik heb nog wel een titel dus op papier zou ik geen totále idioot moeten zijn (dit is niet absoluut natuurlijk hahah). Maar ik denk dat een boek als dit, hoewel er wat achterhaalde zaken in staan, voor een beginner een hoop basisconcepten opheldert en uitgebreid behandeld. Daar is het ook voor bedoeld lijkt me net als, hetzij in veel kleinere vorm, de zomer-sticky. Ik zie niet in wat daar anders aan zou moeten. Ik luister echter graag naar wat voorstellen

samenvatting? Nee veel te lang verhaal. Staan wel aardig wat goede dingen in en als dat nou als samenvatting zou staan. Op dit moment heeft nagenoeg iedereen die het gelezen heeft nog steeds erg veel vragen.
            Zelf zie ik ook het liefst per onderwerp een duidelijk verhaaltje en info.

Maar ik heb er ook een hekel aan als mensen flinke lappen tekst en liefst in het Engels gaan plakken en quoten waarbij 60% niet relevant of ter zake dient.

Comment

De zomersticky is een groot gedeelte aan basisinformatie die prima samengevat is met de nodige voorbeelden om alles nog duidelijker te maken. De mensen die de zomersticky gelezen hebben zie ik over het algemeen veel minder en wanneer ze vragen stellen veel minder oppervlakkige vragen stellen. Als je nieuwe mensen gaat begooien met allerlei complexe verhalen en hersenspinsels dan ga je ze alleen nog maar meer verwarren. Jij als fitness trainer moet daar natuurlijk heel goed in zijn om informatie over te brengen op nieuwere mensen op zo'n manier dat ze niet met hun ogen en oren staan te klapperen. En ja, te lui zijn om te lezen dat heeft vrij weinig met begrijpen te maken maar is meer een motivatie-issue.

Verder is Burn the Fat, Feed the Muscle een geweldig boek. Zoals gezegd staan er inderdaad een paar achterhaalde zaken in. Maar voor het leggen van een mooie basis en het enigsinds begrijpen van wat basisterminilogie is het echt wel een aanrader.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                De zomersticky is een groot gedeelte aan basisinformatie die prima samengevat is met de nodige voorbeelden om alles nog duidelijker te maken. De mensen die de zomersticky gelezen hebben zie ik over het algemeen veel minder en wanneer ze vragen stellen veel minder oppervlakkige vragen stellen. Als je nieuwe mensen gaat begooien met allerlei complexe verhalen en hersenspinsels dan ga je ze alleen nog maar meer verwarren. Jij als fitness trainer moet daar natuurlijk heel goed in zijn om informatie over te brengen op nieuwere mensen op zo'n manier dat ze niet met hun ogen en oren staan te klapperen. En ja, te lui zijn om te lezen dat heeft vrij weinig met begrijpen te maken maar is meer een motivatie-issue.

Verder is Burn the Fat, Feed the Muscle een geweldig boek. Zoals gezegd staan er inderdaad een paar achterhaalde zaken in. Maar voor het leggen van een mooie basis en het enigsinds begrijpen van wat basisterminilogie is het echt wel een aanrader.

zo bijzonder vond ik het boek niet!

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                  zo bijzonder vond ik het boek niet!
                  Het behandeld de basis. Wat is daar mis mee? Het is voor iedereen die geen ervaring heeft met de materie een prima boek. Vooral door de min of meer verhalende manier van schrijven is het makkelijker te volgen voor totale beginners dan bijv de boeken van Lyle McDonald imho.

Kennelijk ken jij boeken die veel beter zijn. Laat ff aub weten welke, dan ga ik ze lezen
                  Last edited by pescatore; 11-08-2012, 21:48.

Comment

Chris Aceto is erg goed. Dat is er tenminste eentje die wel topbodybuilders heeft begeleid met voeding.

Comment

Chris Aceto is erg goed. Dat is er tenminste eentje die wel topbodybuilders heeft begeleid met voeding.
                      Ty sir. Will read

Chris Aceto: List of Books by Author Chris Aceto tips?

For what it's worth hoewel het wel wat zegt natuurlijk vind ik het argument dat iemand top-bodybuilders begeleid heeft niet per sé een garantie voor een goed boek. Uitleggen is ook een kunst natuurlijk

Comment

De boeken van wijlen Dan Duchaine zijn zeer informatief.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X