voedingsschema om 15kilo af te vallen dit jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema om 15kilo af te vallen dit jaar

hoi

ik val niet meer af de laatste maand en wordt er een beetje gefrustreerd van en heb nu een nieuwe schema gemaakt.
    gaarne jullie commentaar en advies hierop.
    Attached Files

helemaal niemand van Bodynet vind ruim een week wachten op advies lang zat.

Comment

Omdat wij niets weten van jouw dieetverleden (wat een doorslaggevende invloed heeft op onder andere je stofwisseling, en dus of je wel of niet af gaat vallen), kunnen we niet echt zeggen of hetgeen jij gaat doen goed is.

producten en verdeling ervan over de dag ziet er opzich wel goed uit. Maar zonder je dieetverleden van de laatste 6 maanden kan ik geen uitspraak maken.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik mis vetten in de ochtend, gerookte zalm moet er uit, postworkout is niet goed en je neemt liever iets anders voor het slapen gaan ipv kwark. bijvoorbeeld casseĂŻne of desnoods gebakken of gekookte eieren, alhoewel ik zelf liever geen KH en/of vetten heb voor het slapen als ik vet wil afbreken.
        ipv gerookte zalm liever blikjes tonijn pakken of pangafilet of wat dan ook. Neem postworkout whey en een meer complexe KH bron. Geen fruit oid. Fruit heb je liever voor de training.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Ik mis vetten in de ochtend, gerookte zalm moet er uit, postworkout is niet goed en je neemt liever iets anders voor het slapen gaan ipv kwark. bijvoorbeeld casseĂŻne of desnoods gebakken of gekookte eieren, alhoewel ik zelf liever geen KH en/of vetten heb voor het slapen als ik vet wil afbreken.
          ipv gerookte zalm liever blikjes tonijn pakken of pangafilet of wat dan ook. Neem postworkout whey en een meer complexe KH bron. Geen fruit oid. Fruit heb je liever voor de training.
          gerookte zalm moet eruit? en als vervanging raadt je oa tonijn aan.
          kun je uitleggen waarom de gerookte zalm niet goed is. het enigste denkbare wat ik me kan bedenken is dat er wat zout in zit (maar is dit zo erg, want er wordt genoeg zout weer uitgezweet met sporten, en ik zie in de rest van het voedingspatroon zeker geen overmaat aan zout).

aan de andere kant raad je dan wel weer tonijn aan. terwijl deze bekend staat om zijn hoge gehalte aan zware metalen (kwik). google maar even ok mercury en tuna of tonijn en kwik. Omdat zalm een kweekvis is, is dit bij zalm niet het geval. zalm heeft daarnaast veel omega 3 vetzuren. iets wat een goede aanvulling is in het algemeen, omdat we daarvan vaak te weinig binnenkrijgen.

kwark vs casseine. casseine bevat wat minder koolhydraten/lactose. Kwark daarintegen bevat ook weer andere unieke micronutrienten die niet of in andere hoeveelheden in casseine aanwezig zijn. tevens bevat kwark geen zoetstoffen. Voor mijn gevoel is het verschil tussen beiden zeer klein.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

De zalm wordt in bakken gegooid met kilo's zout er in, veel kilo's zout. Er trekt dan ook heel erg veel zout in de zalm.
            Ik eet ook graag gerookte zalm, maar als je een tijdje vrijwel zoutloos bent en dan een stukje gerookte zalm neemt, ga je zowat over je nek zoveel zout zit er in.

In tonijn zit veel minder zout.

Als de zalm in de binnenfjorden en zeeën van Noorwegen is gekweekt zijn ze relatief schoon, maar verder....ze zwemmen allemaal in zee, ook de gekweekte.
            Over panga schrijven ze ook van alles, die wordt in afgesloten bassins en meren gekweekt, zouden ook zwaar vervuild zijn.

Ik denk zelf dat als je alle dingen eet die het etiket verontreinigd opgeplakt krijgen, dat je dan wellicht geen 120 wordt, maar ergens tussen de 90 en de 100 en nog zonder problemen ook.
            Als je werkelijk alles moet geloven dan had ik ook niet eens meer bestaan.

CasseĂŻne is meestal van betere kwaliteit dan de kwark en voor fatloss is het beter om pure schone eiwitten te pakken.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Bedoel je hiermee de eerste maaltijd? Want jij raadde me ooit zelf enkel whey+carbs aan als ontbijt en geen vet.

Comment

ok guys ben weer een stuk wijzer geworden zalm dr uit en kwark vervangen door casseine.
                Ik ga deze schema aanhouden met jullie aanpassingen.
                Trouwens is mijn trainingsschema ook correct?

Ma
                Full body workout met dumbells vervolgens 30min HIIT cardio

Di
                30min Hitt Cardio

Wo
                Zie Maandag

Do
                Zie dinsdag

Vr
                Rustdag

Zaterdag
                Zie Maandag

Zondag
                1uur zaalvoetballen

Comment

mijn mening;
                  1e
                  Melk eruit whey omhoog

2e
                  Mis "echte eiwit" doe ipv pindakaas hier kipfilet/kalkoen/tonijn

3e
                  Zalm is prima!
                  18 gram volkoren brood (is dat een half broodje ofzo)
                  Creusli+kwark eruit

4e
                  Waar zijn de proteine?

5e
                  Bang dat is opeens vergelijken met de rest een kcal bom. Ik zou die zalm bij 4e nemen en hier een lean proteine bron (kipfilet)

Pre workout
                  Vind ik onzin maar kan opzich

PWO
                  Drop de banaan (ik vind overigs dat je wel fuckign veel fruit eet)

8e
                  Slaat nergens op. Waarom suikers voor het slapen? Neem hier 300gram koolvis of "vette" vis/vlees of alleen kwark.

Comment

@punani

dus vandaar dat ik niet meer redelijk afval, want dacht echt dat mn voeding goed was.

is mn trainingschema wel ok?

Comment

prima.

Ik vind alleen dit lekkerder bij 3x in de week.

push (druk bewegingen)
                      benen
                      pull (trek bewegingen)

Hiit cardio doe ik ook regelmatig. Alleen ik wissel het af met "langzame" cardio maar voor langere duur (uurtje)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X