Vocht vasthouden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vocht vasthouden

eey jongens,

Heb ff iets heel erg vervelends, laatste weken heb ik ineens last van heel erg vocht vasthouden. Ik eet eigenlijk bijna geen zout. Vroeg me af hoe ik dit kan minimaliseren en hoe het toch komt dat ik vocht vasthoud.

Schema:

200 gram havermout
    500 ml melk
    50 gram pindakaas
    60 gram whey
    60 gram dextrose(maizena krijg ik niet door me keel zonde te kotsen)
    150 gram macaroni
    6 eieren
    200 gram kip
    500 gram kwark

kcal:3169 e:257 kh:323 v:99

Ik weeg nu ongeeveer: 76 kg

Waarom neem je je shake niet met water? Dan maakt het niet uit dat er maizena in zit. Met melk maakt het het alleen maar dikker.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
      Waarom neem je je shake niet met water? Dan maakt het niet uit dat er maizena in zit. Met melk maakt het het alleen maar dikker.
      Ik neem hem met water hoor, alleen in de ochtend shake zit 500 ml melk,200 gram havermout en 50 gram pindakaas

Comment

melk en dextrose zorgt voor extra vocht vasthouden, de eieren iets minder maar toch... en ws weegt de pindakaas ook wel wat mee. En de kwark geeft ook extra vocht en vetopslag.

Waarom moet jij kotsen van maizena? Je proeft er helemaal niks van.

iig dextro er uit scheelt al een hoop aan vocht vasthouden.
        Als je echt wedstrijddroog wil worden gooi je ook de melk er uit, de eieren er uit en zelfs de whey gooi je er de laatste weken van je prep uit.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Waar hou je vooral vocht vast?Ik had een paar jaar geleden eens dat ik 2 maanden vocht vasthield in mijn benen,ik en de dokter wisten niet waarom,is vanzelf weer over gegaan.Het was toen wel erg warm buiten(zomer)Maja dat is elk jaar wel.En ik at en eet gezond wat dat betrefd.

Comment

je eet geen groente. en drink veel water.
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
              Waar hou je vooral vocht vast?Ik had een paar jaar geleden eens dat ik 2 maanden vocht vasthield in mijn benen,ik en de dokter wisten niet waarom,is vanzelf weer over gegaan.Het was toen wel erg warm buiten(zomer)Maja dat is elk jaar wel.En ik at en eet gezond wat dat betrefd.
              Vooral benen, armen en buik.

Originally posted by beat-boxer View Post
              je eet geen groente. en drink veel water.
              Ik drink ongeveer 2-3 liter per dag en ik eet wel groente alleen tel ze niet in mijn schema. En heb ook een multivitamine.

Comment

Misschien die 200g brinta in 2 porties van 100g verdelen en als tip van martin die dextrose eruit flikkeren en maizena erin gooien, samen met whey en water proef je daar niks van. Ook goed je water verdelen over de dag. Las laatst dat je van (snelle) koolhydraten veel vocht vasthoudt vandaar.
                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Zit je aan een kuur?
                  Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                    Zit je aan een kuur?
                    Nope

@ wilco. Waarom zou die 200 g dan vocht vast houden? En ja die dextro pff, ik zal het is proberen dan maar

Comment

doe er wat cardio bij. houdt je spieren soepel. want van altijd krachttrainen word je echt een stijvebak
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                        doe er wat cardio bij. houdt je spieren soepel. want van altijd krachttrainen word je echt een stijvebak
                        Ja ok, maar wat heeft dat met vocht vasthouden te maken dan?

Comment

Misschien dat cardio ook vocht sneller laat verdwijnen doordat alles en ook het bloed lekker stroomt.Is een heel transport die bloedvasten vandaar.Ik verzin het zelf hoor maar kan me er iets bij voorstellen.Maar je hebt in ieder geval geen waterhoofd hahahahaha

Comment

Overload aan carbs. is vocht idd die 200gram havermout zal daar ook aan meewerken deed het bij mij ook
                            Face your demons...........

Comment

Reken eens na hoeveel NaCl je binnen krijgt? Te weinig kan ook vochtopslag geven.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X