Mijn kip heeft 1 gram per 100 gram kipfilet. Maar ik heb deze keer een marge genomen van -600 kcal onder onderhoud om te cutten....want mijn shake heeft wat carbs en wat fats ook en de rest ook dus pak dat ik ongeveer 300 kcal onder onderhoud ben.
Cutvoedingsschema
Collapse
X
-
Originally posted by Domenique View PostTrain met as: winstrol en clen
als je behoefte rond de 3500 kcal is, zou je dan rond de 2500 kcal kunnen gaan cutten. eiwitten op 350g, carbs op 150g, vetten op 55g. wellicht kun je nog iets lager qua kcal.
Ik vraag mij af of de anabole werking van clen en winstrol sterk genoeg zijn, en of dit ook kan met de keuze aan AS die jij gemaakt hebt. misschien dat kevster of generalIX daar een antwoord op hebben.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Eeuwig zonde om zover onder je behoefte te gaan met AS, je kan dan juist extra droge kwaliteitsmassa pakken en lekker ripped worden, zeker met winstol en clen. Al zou ik zelf een andere stack hebben gepakt. Zeker na sust en deca.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostIk heb vele cut kuurtjes gezien, waar mensen met behulp van AS rond de 30-40% onder onderhoud kunnen gaan eten, zonder spierverlies. Meestal één middel voor maximaal spierbehoud, en een ondersteunend middel om je verbranding wat te verhogen. Hiermee lukt het meestal om net ietsje meer als 1% vet per week te zakken. naar 1% is een mooi gemiddelde.
als je behoefte rond de 3500 kcal is, zou je dan rond de 2500 kcal kunnen gaan cutten. eiwitten op 350g, carbs op 150g, vetten op 55g. wellicht kun je nog iets lager qua kcal.
Ik vraag mij af of de anabole werking van clen en winstrol sterk genoeg zijn, en of dit ook kan met de keuze aan AS die jij gemaakt hebt. misschien dat kevster of generalIX daar een antwoord op hebben.
Originally posted by marnop View PostEeuwig zonde om zover onder je behoefte te gaan met AS, je kan dan juist extra droge kwaliteitsmassa pakken en lekker ripped worden, zeker met winstol en clen. Al zou ik zelf een andere stack hebben gepakt. Zeker na sust en deca.
Lijk je da wat marnop? 3100 kcal?
Over die nieuwe kuurstack...zijn spuiten en had het even gehad met spuiten...ook mijn ouders moet het dan stiekem doen haha alle voor mijn moeder mijn vader vind het niet zo erg.
Trouwens Marnop: clenbuterol (20 mcg) en winstrol 50 mg ED BEIDE orals mag ik gewoon gebruiken? Clen 2 wk on , 2 wk off?
Comment
-
Originally posted by marnop View PostEeuwig zonde om zover onder je behoefte te gaan met AS, je kan dan juist extra droge kwaliteitsmassa pakken en lekker ripped worden, zeker met winstol en clen. Al zou ik zelf een andere stack hebben gepakt. Zeker na sust en deca.
Als AS het mogelijk maken om heel snel vet te verliezen, doordat je zo laag kan gaan qua kcal zonder spierverlies. dan lijkt me dit de beste oplossing, mits vetverlies voor jou de grootste prioriteit heeft.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostBen jij dat na 2 kuren?
Heb je een be4 pic?
2de kuur deca sust en er stonden hier before pictures was toen echt dik, geen definitie e geen massa als ik je zeg dat ik echt wel bijgekomen ben mag je me geloven
Ben zelf 1meter94
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postvan de ene kant heb je gelijk. van de andere kant is er een reden waarom iemand gaat cutten en er bewust niet voor kiest om een massa kuur te doen. De persoon wil voornamelijk het vet% verlagen, en niet zo zeer spiermassa winnen. Als dat het geval zou zijn, zou je beter andere middelen kunnen kiezen en een massa kuur doen.
Als AS het mogelijk maken om heel snel vet te verliezen, doordat je zo laag kan gaan qua kcal zonder spierverlies. dan lijkt me dit de beste oplossing, mits vetverlies voor jou de grootste prioriteit heeft.
Ik snap je, vetverlies heeft prio nu maar wat massa erbij zou niet mis zijn, maar ik weet niet in welke mate 50 mg winstrol en clen spierkatabolisme tegengaan....dat wil ik liever niet ontdekken.
Comment
-
Originally posted by Domenique View Post1ste kuur was een cutkuur winstrol
2de kuur deca sust en er stonden hier before pictures was toen echt dik, geen definitie e geen massa als ik je zeg dat ik echt wel bijgekomen ben mag je me geloven
Ben zelf 1meter94
Tuurlijk geloof ik je dat je bent afgevallen en spiermassa hebt gekweekt alleen volgens mij heb je nooit echt goed gebulkt eb ik zo'n idee, volgens mij was je 20 weken achterelkaar gecut en was er 'weinig' massa van over gebleven en toen had je die kuur gepakt toch ofzoiets? Want ik zag die pics van ud2.0 volgens mij en daar zei je dat, maargoed als jij er niet mee zit, zit ik er ook niet mee, ik ben er trouwens ook vroeg bij dus over je leeftijd hoor ik mijn mondje dicht te houdenMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Domenique View PostIk snap je, vetverlies heeft prio nu maar wat massa erbij zou niet mis zijn, maar ik weet niet in welke mate 50 mg winstrol en clen spierkatabolisme tegengaan....dat wil ik liever niet ontdekken.
Dan kan je beter goed aan je massa gaan werken en niet te laag gaan in de cal intake.
Met winstrol en clen gaat alles al stukken harder en kan je in enkele weken gewoon ripped staan met mooie kwaliteitsmassa.
Maar je hebt toch geen wedstrijdplannen?
Maar ik begrijp je keuze niet helemaal Domenique, waarom dan eerst sust en deca en dan cutten met win en clen.? Waarom dan niet gestart met bold en test E en de kuur er na een stack met testprop, tren en primo. om ripped te komen?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostTuurlijk geloof ik je dat je bent afgevallen en spiermassa hebt gekweekt alleen volgens mij heb je nooit echt goed gebulkt eb ik zo'n idee, volgens mij was je 20 weken achterelkaar gecut en was er 'weinig' massa van over gebleven en toen had je die kuur gepakt toch ofzoiets? Want ik zag die pics van ud2.0 volgens mij en daar zei je dat, maargoed als jij er niet mee zit, zit ik er ook niet mee, ik ben er trouwens ook vroeg bij dus over je leeftijd hoor ik mijn mondje dicht te houden
Had idd eerst gecut dan winstrol om hard te komen en deze zomervakantie 14 weken goed gebulkt met een deca sust kuur heeft mij heel mooie massa opgeleverd. Nu terug droger worden achja het is ieder zijn ding het de ene doet het liever naturel ander liever wat hulp.
Originally posted by marnop View PostDan kan je beter goed aan je massa gaan werken en niet te laag gaan in de cal intake.
Met winstrol en clen gaat alles al stukken harder en kan je in enkele weken gewoon ripped staan met mooie kwaliteitsmassa.
Maar je hebt toch geen wedstrijdplannen?
Maar ik begrijp je keuze niet helemaal Domenique, waarom dan eerst sust en deca en dan cutten met win en clen.? Waarom dan niet gestart met bold en test E en de kuur er na een stack met testprop, tren en primo. om ripped te komen?
Originally posted by beat-boxer View PostSo true 1+
Comment
-
Gewoon openkaart spelen, krijg je ook geen gezeur achteraf..
Heb zelf ook openkaart gespeeld, redelijk positief opgepakt door mijn ma, mijn pa weet het deels, heb wel wat steken laten vallen, nu zeg ik ook gewoon als we op vakantie gaan dat we ook effe langs de apotheek gaan, en ja dan weet je eigenlijk al dat je iets gaat halen wat in NL verboden is.. Tenminste niet vrijverkrijgbaar
Openkaart spelen is gewoon het beste, oud en wijs genoeg, daarnaast moet je ook wel het vertrouwen hebben van hun, als jij vroeger lekker elke dag aan de speed zat of elke week uitgaat en thuis helemaal lamlazeres hebt gezopen jaaa, zo win je geen vertrouwen..
Breng het soepelMake it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-