Originally posted by Domenique
View Post
dus stel je ging naturel cutten met prioriteit op vetverlies. dan had ik je wellicht aangeraden om: 3000 kcal te nemen: 275g eiwitten, 225g koolhydraten, 110g vetten te nemen. e37%, k30%, v33% in dit specifieke voorbeeld.
OF
lager in carbs met 1-2x per week een carb refeed met laag in vetten.
bijvoorbeeld. 3000 kcal: e300g, k150g, v132g. En dan 2x per week op de zwaarste trainingsdagen een refeed (ervan uitgegaan dat je savonds traint): 3000 kcal: e300g, k350g, v44g.
zou beiden goed werken.
----------------------------------
aangezien zowel clen als de winstrol een anabole werking hebben, en ervoor zorgen dat je voor spierbehoud minder voeding nodig hebt, kun je heel goed de kcal nog iets verder omlaag schroeven.
Wellicht nog 10% lager, hoe sterker de spullen proteine synthese positief beinvloeden, hoe lager je in kcal kunt gaan. Ik denk dus niet dat je je druk hoeft te maken om spiermassa verlies, wanneer je rond de 2700 kcal per dag zou nemen. bijvoorbeeld e325g, k175, v77g (e48%, k26%, v26%).
---------------------------
Het is dus maar net wat jij wil. maximaal vet verliezen, en al je spiermassa behouden. Of een heel klein beetje massa erbij bouwen, en een stuk minder en langzamer vet verliezen?
de middelen die jij gebruikt staan nou niet bekend om hun grote anabole werking, dus waarom zou je ze wel deels voor dit doeleinde gebruiken. naja dat is mijn persoonlijke mening.
Comment