Mijn voedingsschema...!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema...!!

Hoi Allemaal..Ik wil nu een leuk schema hebben waar ik me goed aan ken houden en waarmee ik resultaten gaan boeken..

8:30 uur..

1x San V12 Turbo(staat dat het voor het ontbijt moet)

9.00 uur..

1xEiwitshake
    1xBrinta 250 centiliter
    4xBr.Pindakaas
    1xHalve Liter Melk

12.00 uur..

4xBr Kipfilet
    1xHalve Liter Melk

14.00 uur..

1xTonijn uit Blik
    1xHalve Liter Melk

16.00 uur..

4xBr Kip/Kalk Filet
    1xHalve Liter melk

19.00 uur..

1xWarm eten wat de pot Schaft...Spercibonen met Aardappelr en als Vlees Kipfilet Gebakken Of Hamburger,Frikandau.

19.30 uur..

1xSan V12 Turbo (Moet ook voor de training ingenomen volgens verpakking)

20.00 uur..

Trainen,Trainen,Trainen!!! tijdens de training 2 liter water ongeveer..

21:30 uur..

Klaar met trainen en dan een AAtjuh drinken.

22.00 uur..

1x Eiwitshake

23.00 uur..

1x500 Gram magere Kwark.
    Nog wat fruit ook appels,bananen.

24.00 uur..

Slapies doen ofzo of wat later ligt er maar net aan :P.

Zo dit was het dan graag wat reacties en opmerkingen wat ik eraan moet verbeteren ...

Greetzz ..

train je echt anderhalf uur lang of ouwehoer je veel?
    anders is het veel te lang!

Comment

1 uur tot 1enhalf uur training.....Ik vind dat niet zo heel lang hoor ...anders ben je der zoweer uit .Ik lul niet.Maar mss datr ik wel is 20 min aan het barretje zit na de training dat ken het ook nog vullen maar daar ging het niet over het ging ff over eetschema kritiek ghehe.

Greetzz

Comment

Ziet er wel goed uit. Zou nog wel wat goede vetten toevoegen. Lijnzaadolie en/of noten.

Als je de volgende keer een voedingsschema post is het handiger om ook de hoeveelheden erbij te zetten, zoals 100 gram tonijn, 25 gram whey, 75 gram brinta, enz.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ahjah ok,,,maar ben al blij dat ie beetje goed is ...

Greetz zal lijnzaadolie toe gaan voegen en nootjuss.

Comment

ziet er niet slecht uit zoals je zelf al aangaf wat goede vetten toevoegen , heb je ook uitgerekend hoeveel je moet eten?

Grtz./
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Sep. 21 2004,16:45)]ziet er niet slecht uit zoals je zelf al aangaf wat goede vetten toevoegen , heb je ook uitgerekend hoeveel je moet eten?

Grtz./
              Denk rond de 3000 cal per dag .... Ik zit hier een beejte boven want wil wel beetje aankomen natuurlijk.
              Ik zal eens binnekort uitrekenen want ik precies nodig zal hebben.Maar voorlopig ga ik ff goed aan schema houden en lekker doortrainen . Moet gvd nog die ### Eiwitshake potten halen ####..zo maar ff doen dan :P.

Greetzz...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 21 2004,16:50)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Sep. 21 2004,16:45)]ziet er niet slecht uit zoals je zelf al aangaf wat goede vetten toevoegen , heb je ook uitgerekend hoeveel je moet eten?

Grtz./
                Denk rond de 3000 cal per dag ....  Ik zit hier een beejte boven want wil wel beetje aankomen natuurlijk.
                Ik zal eens binnekort uitrekenen want ik precies nodig zal hebben.Maar voorlopig ga ik ff goed aan schema houden en lekker doortrainen . Moet gvd nog die ### Eiwitshake potten halen ####..zo maar ff doen dan :P.

Greetzz...  
                Dan weet je voor wat je werkt. Die shakes zijn altijd lekker duur.

GRTz..

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Sep. 21 2004,17:03)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 21 2004,16:50)]
                  Originally posted by [b

Grtz./
                  Denk rond de 3000 cal per dag .... Ik zit hier een beejte boven want wil wel beetje aankomen natuurlijk.

Greetzz...
                  Dan weet je voor wat je werkt. Die shakes zijn altijd lekker duur.

GRTz..
                  Vind het wel meevallen heb hier Promaxx 85 gehaald.. en die koste maar 25 euro... Valt reuze mee.. ... San v12 is duurder dioe kost 60 ;x.

Comment

valt inderdaad wel mee hoeveel gram heb je dan.
                    Ik koop zelf altijd 4 kilo van m-double you gelukkig kan ik het heel goedkoop krijgen en ben ik maar 89 euro kwijt.

Grtz..

Comment

aha is wel duur dan voor mij..Het is 750 Gramm .. Promaxx 85 van M Double You..... Maja goed .... Jij bent dus veel voordeliger uit dan mij.

Comment

ik zou echt helemaal kniftig worden van die melk man
                        hoe krijg je het weg zoVEEL

voor de rest lijkt het me idd wel goed.
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (been @ Sep. 22 2004,14:40)]ik zou echt helemaal kniftig worden van die melk man
                          hoe krijg je het weg zoVEEL

voor de rest lijkt het me idd wel goed.
                          Haha die in de ochtend gaat zowiezo al weg doordat er al melk zit in eiwitshake dat moest nog aangepast worden ...Mjah Melk wie word er niet groot mee en het is gewoon lekker heb het in halve liter pakjes. Zuip ik er gem 5 op een dag van weg.......Vergat ook ngo neer te zetten dat ik wel 1/2 bakken koffie in de ochtend drink maar dat is denk ik neit zo belangrijk .

Heerlijk die melk .

Comment

Zullen we het ff hebben ove rjouw 18 broden per dag schema been ..

Greetzz

Comment

als het vers brood is is dat helemaal makkelijk man
                              een beetje variere met beleg en ze verdwijnen zo in dat zwarte gat hehe

vroeger heb ik nog eens bij een tuinder gewerkt en daar at ik 24 boterhammen in een dagje en nog honger hebben dan.
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X