Hey zouden jullie me kunnen helpen of ik goed bezig ben?
Gegevens:
17 jaar (december word ik 18)
1.70m
70 kg
Ik ben de afgelopen 4 maanden 15 kilo afgevallen, maar wil wel mijn spieren behouden. Ik wil nu nog 5 kg afvallen om vervolgens alleen in spieren bij te komen.
Vandaag:
's ochtends:
- Halve bord salade (Sla, ui, tomaat en komkommer met gemalen zwarte peper) en zelfgemaakte dressing (2 theelepels knoflooksaus, 2 theelepels chilisaus, 1 theelepel sambal en 3 theelepels soya).
- Daarbij heb ik een tosti (wit brood) kipfilet met kaas gegeten.
- 1 glas whey (aardbeiensmaak gemengd met melk)
- 1 glas water
's middags
- 1 uur en 20 minuten gevoetbald
- 3/4 fles water
- 1 bekertje sinaslimonade (van de club)
- 2 porties groentesoep (zelfgemaakt met ontzettend weinig kip)
- 1/4 stokbrood (met kruidenboter)
- 1 snee gewone stokbrood (met 3 lepels sambal)
- 1.5 glas water
Is dit goed of moet ik veel minder eten?
Zou iemand met een beetje verstand ook kunnen schatten hoeveel kcal ik ingenomen heb ?
Onderbuikje en borstvet
Je ziet een heel klein beetje spieren komen, maar er hangt voornamelijk huid of vet, ik heb eigenlijk geen idee. Maar ik zie wel een onderbuikje en me borsten beetje hangen.
Ik doe 4 dagen lang 60 push ups per dag, moet dat meer worden of een andere tip?
Gegevens:
17 jaar (december word ik 18)
1.70m
70 kg
Ik ben de afgelopen 4 maanden 15 kilo afgevallen, maar wil wel mijn spieren behouden. Ik wil nu nog 5 kg afvallen om vervolgens alleen in spieren bij te komen.
Vandaag:
's ochtends:
- Halve bord salade (Sla, ui, tomaat en komkommer met gemalen zwarte peper) en zelfgemaakte dressing (2 theelepels knoflooksaus, 2 theelepels chilisaus, 1 theelepel sambal en 3 theelepels soya).
- Daarbij heb ik een tosti (wit brood) kipfilet met kaas gegeten.
- 1 glas whey (aardbeiensmaak gemengd met melk)
- 1 glas water
's middags
- 1 uur en 20 minuten gevoetbald
- 3/4 fles water
- 1 bekertje sinaslimonade (van de club)
- 2 porties groentesoep (zelfgemaakt met ontzettend weinig kip)
- 1/4 stokbrood (met kruidenboter)
- 1 snee gewone stokbrood (met 3 lepels sambal)
- 1.5 glas water
Is dit goed of moet ik veel minder eten?
Zou iemand met een beetje verstand ook kunnen schatten hoeveel kcal ik ingenomen heb ?
Onderbuikje en borstvet
Je ziet een heel klein beetje spieren komen, maar er hangt voornamelijk huid of vet, ik heb eigenlijk geen idee. Maar ik zie wel een onderbuikje en me borsten beetje hangen.
Ik doe 4 dagen lang 60 push ups per dag, moet dat meer worden of een andere tip?
Comment