voedingsschema check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema check

Mede sporters,

wat denken jullie van mijn schema?
    misschien nog tips voor mij?
    Attached Files

niemand iets?

Comment

waarom worden aan deze zaken niks gedaan en aan een topic titel over mauro en iemand die vraagt hoe je langer kan worden wel?

Comment

geduld hebben is het eerste wat je nodig hebt in bb :P
        halfvolle melk? 40+kaas, halgelslag,... dan toch nog magere kwark naja das dan het enigste waar ik het mee eens ben.

Waar zijn je kip vlees,vis, groentes havermout of zelfs brinta
        Rest zou ik toch even meer lezen want ziet er volgens mij niet best uit.

Comment

Originally posted by keesvdniet View Post
          waarom worden aan deze zaken niks gedaan en aan een topic titel over mauro en iemand die vraagt hoe je langer kan worden wel?
          Heanig an...

Om even op je voedingsschema in te gaan (ik ga er voor het gemak even vanuit dat je aan het bulken bent): er staan te veel slechte producten in, en de verhoudingen kloppen niet helemaal. Vul in cel C9 eens je behoefte in, dan worden je k-e-v-waardes daar berekend. Aan de hand daarvan kun je je schema gaan opstellen. Gebruik bij het opstellen van je schema deze richtlijn eens: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...rtvoeding.html
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

kunnen jullie er misschien dan even bijzetten wat jullie allemaal zouden vervangen ervoor?

Comment

niemand?

Comment

nope niemand, het is jouw beurt om het bovenstaande te bestuderen en daaruit een nieuw schema te maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X