eetschema voor een vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    ja, mischien kan je die isolaat 20 gr voor je training nemen en 40 gr na je workout. of 10/30 gr
    Hmm, nooit aan gedacht de scoop te verdelen rond een training.

Ik gooi 'em gelijk in de groep: Doen meer mensen dat??
    No pain, no gain!!

Comment

Ik gebruik losse amino's tijdens mijn training...(samen met creatine)

20 minuten na mijn training dan gewoon een schep whey perfection...

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
        Wat je eerste vraag betreft: In dat schema ben ik dus zo snugger geweest om de net besproken sportdrank die ik tijdens de training drink ook NIET op te nemen. Dat is toch een heel flesje Aquarius... En dat scheelt nogal wat! Stom van me ja...

Wat je tweede vraag betreft: ik ben sinds anderhalve maand 2,5 kilo aangekomen. Het lijkt er wel op dat het merendeel spier is.
        Is toch netjes... niets mis mee... ik wou dat ik dat aankwam...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
          Is toch netjes... niets mis mee... ik wou dat ik dat aankwam...
          Thanx... Het ging opeens vrij hard toen ik van full body naar een splitschema ging. Wat maakt dat uit zeg!
          No pain, no gain!!

Comment

Wisselen van schema`s om de zoveel tijd is altijd goed! Misschien zie je zo`n zelfde effect weer wanneer je weer een ander schema gaat gebruiken.

Comment

Ik gebruik losse amino's tijdens mijn training...(samen met creatine)

20 minuten na mijn training dan gewoon een schep whey perfection...
              Creatine tijdens training en losse aminos'tijdens training lijken me nou niet ideaal.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Creatine tijdens training en losse aminos'tijdens training lijken me nou niet ideaal.
                waarom zou dat niet ideaal zijn?

werkt goed bij mij...

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
                  Thanx... Het ging opeens vrij hard toen ik van full body naar een splitschema ging. Wat maakt dat uit zeg!
                  Maar dat is toch gek, want zoals je weet eet ik meer dan jij, maar ik ben na die overgang van FB naar split dus maar net 1 kilo aangekomen.
                  En ook die is vrij variabel.
                  Maar ik heb het wel degelijk gezien dus qua lijnen in armen en rug bijvoorbeeld dat er verschil kwam na die wisseling van schema.

Gooi ik gelijk bij Erik neer, Eeeeerik ,hoe zou jij dat kunnen verklaren?
                  Sam en ik zijn ongeveer gelijk in bouw, lengte en gewicht.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

waarom zou dat niet ideaal zijn?

werkt goed bij mij...
                    Die losse amino's kan je beter gebruiken na de training/ in de ochtend. Dan is het een kwestie hebben van snel je aminos. Creatine word aangeden in de ochtend en na de training. Tijdens de training voegt het weinig toe

Comment

@beau; ik denk dat Sam en jij wat betreft lichaamstype wel verschillen hoor, jij bent denk ik meer ecto, Sam is meer meso. Of vergis ik me? Dat zou namelijk het verschil in hoeveelheid Kcal goed verklaren.

En wat het vetpercentage betreft denk ik dat gezien je profielfoto's jij wel lager zit dan 16-17%. Zie daar toch redelijke definitie in je buikspieren.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                        Wisselen van schema`s om de zoveel tijd is altijd goed! Misschien zie je zo`n zelfde effect weer wanneer je weer een ander schema gaat gebruiken.
                        Om de hoeveel tijd wissel jij? Ik lees wel eens zes weken maar dat lijkt me vrij vlot.
                        No pain, no gain!!

Comment

Om de 6-8 weken. Ik train wel altijd volgens een split principe, maar ik gooi de spiergroepen door elkaar en verander het aantal sets en herhalingen.
                          Variatie zorgt voor een optimale prikkel, dus veel variëren van schema

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                            @beau; ik denk dat Sam en jij wat betreft lichaamstype wel verschillen hoor, jij bent denk ik meer ecto, Sam is meer meso. Of vergis ik me? Dat zou namelijk het verschil in hoeveelheid Kcal goed verklaren.

.
                            Ik heb werkelijk geen idee. Vroeger kon ik alles eten zonder aan te komen maar die tijd was op gegeven moment "dik" voorbij. Ik heb mijn oude figuur terug (nou ja gewicht dan, figuur is anders omdat ik nu een totaal andere sport doe) door op mijn voeding te letten en dat doe ik erg strikt. Als ik raak zou vreten, zou ik echt gewoon een blubberig geval worden, dat weet ik zeker.
                            Dus hoe ecto ben ik dan? Volgens mij zit ik er tussen in, maar ik vind Sam ook niet echt een meso type, toch.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Ik heb werkelijk geen idee. Vroeger kon ik alles eten zonder aan te komen maar die tijd was op gegeven moment "dik" voorbij. Ik heb mijn oude figuur terug (nou ja gewicht dan, figuur is anders omdat ik nu een totaal andere sport doe) door op mijn voeding te letten en dat doe ik erg strikt. Als ik raak zou vreten, zou ik echt gewoon een blubberig geval worden, dat weet ik zeker.
                              Dus hoe ecto ben ik dan? Volgens mij zit ik er tussen in, maar ik vind Sam ook niet echt een meso type, toch.
                              Vetfobie ahaha

Comment

@beau;
                                Je hebt een lange en slanke bouw, eet veel Kcal en komt niet aan en gained moeilijk spiermassa. Ik zou dus bij jou zeggen dat je ecto bent.
                                Sammy is minder rank gebouwd, heeft minder slanke ledematen dan jij, gained makkelijk spiermassa en hoeft hier minder Kcal voor te eten dan jij. Vet raakt ze ook vrij makkelijk kwijt. Het lijkt me dat ze daarmee het best bij meso past, of heb jij een andere mening?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X