Originally posted by sennebogen
View Post
Monster Energy
Collapse
X
-
Excuses, ik had over je post waarin je zei dat je de low carb variant ging halen over het hoofd gezien.
Overigens bedoel ik met dagelijkse portie chemicaliën gewoon de caffeïne, taurine etc. Het was een klein grapje.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Correct me if i'm wrong patricia maar wat ik hier geleerd heb is dat als je glycogeen in de spieren en lever gedaan is dat je lichaam dan eiwitten gaat verbranden. .. De zogenaamde katabole toestand... Anders hoef je na het trainen toch alleen maar eiwitten te nemen ipv koolhydraat bronnen? En als energydrankjes zon goede post workout bron zijn waarom zijn hier dan al die topics over maizena dextrose wms enz. Dan kun je net zo goed een suikerklontje nemen toch?Constantia et labore
Comment
-
Originally posted by sennebogen View PostCorrect me if i'm wrong patricia maar wat ik hier geleerd heb is dat als je glycogeen in de spieren en lever gedaan is dat je lichaam dan eiwitten gaat verbranden. .. De zogenaamde katabole toestand... Anders hoef je na het trainen toch alleen maar eiwitten te nemen ipv koolhydraat bronnen? En als energydrankjes zon goede post workout bron zijn waarom zijn hier dan al die topics over maizena dextrose wms enz. Dan kun je net zo goed een suikerklontje nemen toch?
Je insuline speelt ook een rol, bij de redenen waarom je suikers na de training neemt. Maar echt nodig? Nee hoor.. ik neem het ook al tijden niet meer, voeding van de rest van de dag speelt ook een rol. Ik dacht dat je zon 2000kcal kon opslaan daarin, en dat verbrand je niet in 1 training.
Comment
-
Jep. Je lichaam heeft plenty glycogeen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by sennebogen View PostCorrect me if i'm wrong patricia maar wat ik hier geleerd heb is dat als je glycogeen in de spieren en lever gedaan is dat je lichaam dan eiwitten gaat verbranden. .. De zogenaamde katabole toestand... Anders hoef je na het trainen toch alleen maar eiwitten te nemen ipv koolhydraat bronnen? En als energydrankjes zon goede post workout bron zijn waarom zijn hier dan al die topics over maizena dextrose wms enz. Dan kun je net zo goed een suikerklontje nemen toch?
Je hoeft na de training idd alleen maar eiwitten te nemen, een KH bron is optie. De beste bronnen zijn dan imo maize of vitargo. suiker heb je totaal niet nodig.
Eventueel een glas pure vruchtensap is al ruim voldoende om snel je energie terug te krijgen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe hebt niet helemaal goed opgelet sennebogen, ik heb al tientallen keren uitgelegd overal dat je je glycogeen voorraden helemaal niet uitput in 1 traininkje. En al helemaal niet als je over de dag volodende KH binnen hebt gehad en tijdens de training netjes je drankje neemt.
Je hoeft na de training idd alleen maar eiwitten te nemen, een KH bron is optie. De beste bronnen zijn dan imo maize of vitargo. suiker heb je totaal niet nodig.
Eventueel een glas pure vruchtensap is al ruim voldoende om snel je energie terug te krijgen.
Minder goed?
-Ik heb nu trouwens vooraadje Lo-Carb Monster in huis gehaald. Ik drink dat gewoon voor een tijdje, en uiteindelijk laat ik het gewoon helemaal weg uit m'n voeding."People seldom improve when they have no other model but themselves to copy after."
Comment
-
banaan werd en wordt veel genomen, geeft energie en flink veel vitamines en mineralen. Dus is wel een opitmale voeding en KH bron wat dat betreft. Je groeit er wel aardig op, dat wel.
Maar nodig na trainen...nope. Verlaagt ook je GH levels na de training als je die eet, maar ook je cortisol levels.
Havermout zit weinig in aan vitamines volgens mij. Heb me er nooit in verdiept verder, ik eet het zelf niet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
@ marnop; ik heb wel goed opgelet alleen opgelet bij de mensen die er kennelijk een andere mening over hebben... Er zijn hier opt gebied van post w.o. erg veel tegenstrijdige meningen blijkelijk... Maar daar is het natuulrlijk ook een forum voor.... Om lekker te strijden..Constantia et labore
Comment
-
Originally posted by sennebogen View PostEr zijn hier opt gebied van post w.o. erg veel tegenstrijdige meningen blijkelijk... Maar daar is het natuulrlijk ook een forum voor....
Maar daarbij is ieder lichaam anders. Het is niet zo dat er 1 succesformule is
En een beetje discussie moet kunnen.. het wordt (in mijn ogen) alleen een ander verhaal als bepaalde personen meerdere malen het uit de weg gaan, om hun eigen post te beargumenteren.
Comment
-
Originally posted by sennebogen View Post@ marnop; ik heb wel goed opgelet alleen opgelet bij de mensen die er kennelijk een andere mening over hebben... Er zijn hier opt gebied van post w.o. erg veel tegenstrijdige meningen blijkelijk... Maar daar is het natuulrlijk ook een forum voor.... Om lekker te strijden..
Meningen heb je vaak niets aan, gaat om de feiten. Ik ken er hier op bodynet geen één die al zijn glycogeen opmaakt in 1 traininkje.
Wat Patricia hier zegt dat klopt volledig:
Originally posted by Patricia86 View PostUitgeput? Wat knap, dat jij 2000kcal weg traint...1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-