ben nu een goede 6 weke geleden begonnen met voedings én trainingsbegeleiding om serieus te veranderen.
mijn probleem veel te droog om massa aan te zetten en wil maar geen "vet" aanzetten.
nu zit m'n kaloriegehalte op de 3660.
ben mezelf ook echt aan het dwinge van te eten.
bv. heb een week met de morge gestaan met het werk.
was toen 3 weken bezig met dat voedingsschema en smorgens kon ik echt niks meer binne krijgen.
toch dwingen natuurlijk en maar proppen.
nu anderhalf uu later moest ik opnieuw eten omdat er anders te lange tijd tss m'n 2 maaltijden zat.wel ik kreeg nog net 3 grote soeplepels rijstpap binnen.en kreeg dus voor de 2de maal braaknijgingen. (en da s'morgens
)
volgende week weet ik wat ik ben bijgekomen en ook wat m'n vetpercentage bedraagd.nu die braakneigingen het is echt echt niet leuk maar ik heb het er wel voor over.het is nu eenmaal najaar. NU IS HET DE MOMENT OM TE GROEIEN !
niet in de zomer.
wie heeft met zo'n geval nog ervaring ?
wel ik zal jullie proberen op de hoogte te houden.
groetjes.
mijn probleem veel te droog om massa aan te zetten en wil maar geen "vet" aanzetten.
nu zit m'n kaloriegehalte op de 3660.
ben mezelf ook echt aan het dwinge van te eten.
bv. heb een week met de morge gestaan met het werk.
was toen 3 weken bezig met dat voedingsschema en smorgens kon ik echt niks meer binne krijgen.
toch dwingen natuurlijk en maar proppen.
nu anderhalf uu later moest ik opnieuw eten omdat er anders te lange tijd tss m'n 2 maaltijden zat.wel ik kreeg nog net 3 grote soeplepels rijstpap binnen.en kreeg dus voor de 2de maal braaknijgingen. (en da s'morgens
)
volgende week weet ik wat ik ben bijgekomen en ook wat m'n vetpercentage bedraagd.nu die braakneigingen het is echt echt niet leuk maar ik heb het er wel voor over.het is nu eenmaal najaar. NU IS HET DE MOMENT OM TE GROEIEN !
niet in de zomer.
wie heeft met zo'n geval nog ervaring ?
wel ik zal jullie proberen op de hoogte te houden.
groetjes.
Comment