Volledig onder begeleiding voor serieuze veranderi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volledig onder begeleiding voor serieuze veranderi

ben nu een goede 6 weke geleden begonnen met voedings én trainingsbegeleiding om serieus te veranderen.
    mijn probleem veel te droog om massa aan te zetten en wil maar geen "vet" aanzetten.
    nu zit m'n kaloriegehalte op de 3660.
    ben mezelf ook echt aan het dwinge van te eten.
    bv. heb een week met de morge gestaan met het werk.
    was toen 3 weken bezig met dat voedingsschema en smorgens kon ik echt niks meer binne krijgen.
    toch dwingen natuurlijk en maar proppen.
    nu anderhalf uu later moest ik opnieuw eten omdat er anders te lange tijd tss m'n 2 maaltijden zat.wel ik kreeg nog net 3 grote soeplepels rijstpap binnen.en kreeg dus voor de 2de maal braaknijgingen. (en da s'morgens
    )
    volgende week weet ik wat ik ben bijgekomen en ook wat m'n vetpercentage bedraagd.nu die braakneigingen het is echt echt niet leuk maar ik heb het er wel voor over.het is nu eenmaal najaar. NU IS HET DE MOMENT OM TE GROEIEN !
    niet in de zomer.
    wie heeft met zo'n geval nog ervaring ?
    wel ik zal jullie proberen op de hoogte te houden.
    groetjes.
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Is niet goed voor je lichaam hoor wat je nu aan het doen bent...
    Proppen en maar doorproppen werkt niet, vraag dat maar aan Snipke!

Voeding moet je rustig aan opbouwen, dus om de paar dagen een beetje meer. Op die manier went je lichaam er rustig aan en krijg je ook vanzelf meer trek.
    Hoe vaak en hoe veel at je hiervoor?

Comment

6 tot echt goede dage 8 maal per dag.
      maar dat waren steeds kleine porties.

Comment

Kijk kerel wil je wat aan je voeding veranderen dan moet je dit beetje bij beetje doen tot je meer en meer kunt eten want je vergroogd je maaginhoud!
        Als je nou gewoon wat minder dingen eet maar wat zwaar voor de maag ligt bijvoorbeeld.
        En langzaam opbouwen
        It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Ik ben het met mrs s eens je moet het rustig opbouwen.Je lichaam rustig laten wennen.Luisteren naar je lichaam in dit geval.
          Onder begeleiding van wie doe je dit?

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Doen zoals Mrs.S het zegt hoor Mr.Muscle want als je blijft forceren krijg je straks helemaal niks meer naar binnen.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (MR. Muscle @ Sep. 27 2004,22:51)]ben nu een goede 6 weke geleden begonnen met voedings én trainingsbegeleiding om serieus te veranderen.
              mijn probleem veel te droog om massa aan te zetten en wil maar geen "vet" aanzetten.
              nu zit m'n kaloriegehalte op de 3660.
              ben mezelf ook echt aan het dwinge van te eten.
              bv. heb een week met de morge gestaan met het werk.
              was toen 3 weken bezig met dat voedingsschema en smorgens kon ik echt niks meer binne krijgen.
              toch dwingen natuurlijk en maar proppen.
              nu anderhalf uu later moest ik opnieuw eten omdat er anders te lange tijd tss m'n 2 maaltijden zat.wel ik kreeg nog net 3 grote soeplepels rijstpap binnen.en kreeg dus voor de 2de maal braaknijgingen. (en da s'morgens
              )
              volgende week weet ik wat ik ben bijgekomen en ook wat m'n vetpercentage bedraagd.nu die braakneigingen het is echt echt niet leuk maar ik heb het er wel voor over.het is nu eenmaal najaar. NU IS HET DE MOMENT OM TE GROEIEN !
              niet in de zomer.
              wie heeft met zo'n geval nog ervaring ?
              wel ik zal jullie proberen op de hoogte te houden.
              groetjes.
              Hiermee onmiddellijk STOPPEN, ik heb dat een jaar geleden ook gedaan, ik wou maar niet voorbij die 70kilo komen en heb gevreten om toch maar naar die 80kilo te komen. Ik had ook van die braakneigingen,kon zelfs mijn tanden niet meer poetsen of ik moest overgeven, het minste wat ik ruikte was teveel en gaf ik over. Je kan niet zomaar van vandaag op morgen plots gaan meer eten je moet dit stilletjes opbouwen. Ik ben hiervoor opgenomen geweest in het ziekenhuis ,uw lichaam raakt volledig in de war en je gaat je heel de dag slecht voelen, niks lukt nog, als je aan tafel gaat of je ziet nog maar je eten staan begin je al te braken, echt waar STOP hier onmiddellijk mee. Uw maag gaat ook groter worden en je gaat een gezwollen buik krijgen waarvan je niet zomaar af komt, ik heb daar nog altijd problemen mee , vroeger was ik heel mager en droog maar nu lukt het ne niet meer om droger te worden (kijk eens in de sectie foto's , bij oude foto's daar staan 2 foto's van mij ,vroeger en nu) oke ik ben bijna 30kilo gegaind op drie jaar maar ik heb hier serieus wat voor af gezien, ik doe het nooit meer om mezelf zo te dwingen van te eten, bouw het langzaam op (ja kan er niet duidelijk genoeg de nadruk op zetten), hopelijk u hier mee iets slimmer gemaakt te hebben

Grtz
              stil growing

Comment

goede post,snipke!

greetzz

Comment

Ik heb wel gewoon in 1 keer alles eringepropt soms wer dik misselijk de dagen alleen nu ken ik niet meer zonder....Maar idd je ken er slecht op reageren dus ik zou het ook maar langszaam gaan opvoeren....Luister naar Her...snipke zou ik zeggen.

Grtzzz

Comment

10 kilo per jaar is niet misselijk snipke....en immers ben je ook een klein persoon dus dat klinkt zeer netjes

P.S: Niet dat ik groot ben ofzo(ook een tuinkabouter)

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 28 2004,14:31)]Ik heb wel gewoon in 1 keer alles eringepropt soms wer dik misselijk de dagen alleen nu ken ik niet meer zonder....Maar idd je ken er slecht op reageren dus ik zou het ook maar langszaam gaan opvoeren....Luister naar Her...snipke zou ik zeggen.

Grtzzz
                      1 keer alles erin proppen xeno is nog altijd niet alle dagen van laat ons zeggen van 2500 kcal naar het dubbele gaan, en ik deed daar nog een schepje bovenop en probeerde per dag 8000-10000 kcal te eten, wel ook door middel van weight gainers ect....
                      Ik heb dit bijna 1jaar gedaan en mocht van geluk spreken dat ik mezelf geen breuk gegeten heb, de proffessor die me toen onderzocht vroeg of ik zot geworden was en dat bb wel precies geen gezonde sport is

Wanneer ik binnen kort weer aan de bulk begin ga ik 5-6 kilo omhoog in gewicht en dan stop ik,dan ga ik in onderhoud en dan cutten,voor mij geen mega kilo's meer en mega voedsel, is gewoon niet vol te houden

Grtz
                      stil growing

Comment

Dat is wel erg veel snipke, dat geloof ik dat je daar moeite mee hebt gehad.

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

een vriend van mij heeft dit ook ooit gedaan. ik weet niet precies wat hij eraan overgehouden heeft, maar laten we zeggen dat zijn slokdarm het er niet mee eens was. die was zo van streek dat die iedre keer als hij wilde eten automatisch het eten naar boven duwde omdat de slokdarm geirriteerd was. het resultaat is helemaal niet meer kunnen eten totdat je slokdarm weer tot rust gekomen is.
                          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ok ik snap hem al.bulke is 1 ding maar gezondheid is en blijft toch nog véél belangrijker.da wist ik ook al.
                            nu ik ga door blijve doen maar niet meer extreem zoals tot aan braaknijginge.somige vehalen schrikken af maar meestal zit er wel een stukje van iemand tussen "dat het wel mee valt"
                            of dat hij er niets aan heeft overgehouden.
                            in dit onderwerp alleen slechte dinge te horen dus het is duidelijk.bedankt allemaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X