Hey,
Ik wil dus afvallen maar wel spieren bij kweken.
Mijn doel is om nog 5kg pure vet af te vallen, ik weet dat dat niet kan, maar zoveel mogelijk in ieder geval.
Dinsdag ga ik weer anderhalf uur lang voetbaltraining en zondag (niet morgen, nu geblesseerd) voetbalwedstrijd anderhalf uur lang.
Maandag gym (denk aan zaalvoetbal of trefbal)
5 dagen lang 5 km fietsen per dag, dus per week 25 km.
Gegevens:
1.70m
70 kg
17 jaar (over 3 weken 18)
Omtrekbuik: 86 cm (volgens site runinfo vetpercentage van 19%
Ik heb zeker spieren in me, ben normaal een sportman afgelopen 2 jaar toch wat minder ivm school.
Voeding:
Ontbijt:
Bolletjesbrood met kaas (48+) en 1 plakje bacon
Lunch:
- Muffin (zelfgemaakte van me moeder met beetje chocoladehagelslag)
- 1 glas melk gemixt met aardbei wheypoeder (1 schepje)
- Tussendoor na lunch:
Salade (omelet, 1/2 ui, 1/3 komkommer, 1 waswortel, 1/7 ijsbergsla, sojasaus en handje pinda's), spuit sambal oelek , beetje koriander en 1 rode peper.
Diner:
Bamati rijst (ik weet niet hoe groot 1 portie is, maar ik heb 3 volle kommen rijst gegeten.
Tilapia (in soort zoete saus bestaand uit voornamelijk water en kruiden met ook slaolie in het begin)
Salade: Champignions, sla, ui, gefrituurde knoflook heel klein beetje
Training:
50 push ups
30 sit ups
10 (aan paal hangen en dan je benen naar 90 graden van je lichaam draaien, voor buikspieroefening)
Ik kom op een aantal van ... uit:
2200 kcal
30g vet
187 mg cholesterol
1222 mg sodium
230 g carbs (waarvan 10g dietary fiber en 10g suiker)
131g proteine
10% Vitamine C
66% Calcium
8% Iron
0% Vitamine A
Edit:
Ik heb zelf nog +300kcal erbij gedaan, omdat bij de die laatste salade ik niet de kcal kan berekenen. Ik weet trouwens niet of het realistisch is, er zitten geen sauzen bij, maar gefrituurde knoflook, champignon, etc. zullen vast wel veel kcal bevatten, het was 1 portie zeg maar).
Ik wil dus afvallen maar wel spieren bij kweken.
Mijn doel is om nog 5kg pure vet af te vallen, ik weet dat dat niet kan, maar zoveel mogelijk in ieder geval.
Dinsdag ga ik weer anderhalf uur lang voetbaltraining en zondag (niet morgen, nu geblesseerd) voetbalwedstrijd anderhalf uur lang.
Maandag gym (denk aan zaalvoetbal of trefbal)
5 dagen lang 5 km fietsen per dag, dus per week 25 km.
Gegevens:
1.70m
70 kg
17 jaar (over 3 weken 18)
Omtrekbuik: 86 cm (volgens site runinfo vetpercentage van 19%
Ik heb zeker spieren in me, ben normaal een sportman afgelopen 2 jaar toch wat minder ivm school.
Voeding:
Ontbijt:
Bolletjesbrood met kaas (48+) en 1 plakje bacon
Lunch:
- Muffin (zelfgemaakte van me moeder met beetje chocoladehagelslag)
- 1 glas melk gemixt met aardbei wheypoeder (1 schepje)
- Tussendoor na lunch:
Salade (omelet, 1/2 ui, 1/3 komkommer, 1 waswortel, 1/7 ijsbergsla, sojasaus en handje pinda's), spuit sambal oelek , beetje koriander en 1 rode peper.
Diner:
Bamati rijst (ik weet niet hoe groot 1 portie is, maar ik heb 3 volle kommen rijst gegeten.
Tilapia (in soort zoete saus bestaand uit voornamelijk water en kruiden met ook slaolie in het begin)
Salade: Champignions, sla, ui, gefrituurde knoflook heel klein beetje
Training:
50 push ups
30 sit ups
10 (aan paal hangen en dan je benen naar 90 graden van je lichaam draaien, voor buikspieroefening)
Ik kom op een aantal van ... uit:
2200 kcal
30g vet
187 mg cholesterol
1222 mg sodium
230 g carbs (waarvan 10g dietary fiber en 10g suiker)
131g proteine
10% Vitamine C
66% Calcium
8% Iron
0% Vitamine A
Edit:
Ik heb zelf nog +300kcal erbij gedaan, omdat bij de die laatste salade ik niet de kcal kan berekenen. Ik weet trouwens niet of het realistisch is, er zitten geen sauzen bij, maar gefrituurde knoflook, champignon, etc. zullen vast wel veel kcal bevatten, het was 1 portie zeg maar).
Comment