Gezonde snacks.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezonde snacks.

Sinds ik al enkele maanden fitness, heb ik tussen mijn maaltijden ook nog zin in snacks maar zouden jullie mij enkele tips of vb kunnen geven van gezonde snacks?Want natuurlijk zijn chips etc ongezond en die hou ik liever uit mijn buurt: ) Alvast bedankt.

Ongezouten nootjes
    Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

je zou ongeveer 6 even grote maaltijden moeten eten niet 3 grote en een paar tussendoortjes,

maar voor een idee.

magere naturel kwark,
      eieren,
      noten,
      tonijn uit blik, met wat rauwkost en wat mayo of olie.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Inderdaad noten
        Laissez Faire

Comment

Kan salade ook bij een snack, want dan weet ik een heerlijke salade, jamm:

- Tonijn uit blik (1 eetlepel), 2 eetlepels mais (uit blik), lekker veel sla, cherrytomaten en wat sojasaus over heen mixen en heerlijk en gezonde salade!

Ook lekker met wat cashewnoten of gepelde pistachenoten erop (niet teveel, want in noten zit veel vet).

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            je zou ongeveer 6 even grote maaltijden moeten eten niet 3 grote en een paar tussendoortjes,
            het verschil tussen 3 en 6 maaltijden is zo klein dat het helemaal niet moet

tenzij je de hele dag hongerig wilt zijn

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              het verschil tussen 3 en 6 maaltijden is zo klein dat het helemaal niet moet

tenzij je de hele dag hongerig wilt zijn
              juist door het eten van 6 maaltijden heb ik nooit een opgeblazen gevoel en heb ik ook nooit echt trek, voor mij perfect.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X