Te veel eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te veel eiwitten

Ik heb gelezen dat als je teveel eiwitten neemt , dat dat de kans op kanker kan verhogen , maar als je je eiwitten uit meerdere bronnen haalt , dat er dan niets aan de hand is.

Hier het artikel ,

Teveel eiwitten ? Wat gebeurt er als je te veel eiwit eet?

Ik gebruik op het moment eiwitshakes van XXL Nutrition - De beste online winkel voor al je voedingssupplementen en sportvoeding

24HR XXL Super Protein Deal van XXL Nutrition - XXL Nutrition

Dus ik neem deze in elke dag , is het dan schadelijk als ik nu ook nog EI eet en koffiemelk neem en andere zuivel ?

te veel aan een bepaald product is nooit goed,
    dat geldt niet alleen voor eiwitrijk voedsel
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

nog wat andere meningen ?

Comment

teveel van wat dan ook is sowieso niet goed, zoals Maarten ook al zei.
        dus neem dan niet teveel eiwitten.
        lekker onder de 10gram per kilo lichaamsgewicht blijven is altijd goed.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          lekker onder de 10gram per kilo lichaamsgewicht blijven is altijd goed.
          Haha, denk dat dat voor de meeste geen probleem wordt Misschien voor Kai Greene wel...

Verder gewoon genoeg vetten (of koolhydraten, maar vetten zijn beter) erbij eten en dan voorkom je het volgende: Konijnenuithongering - Wikipedia

//EN genoeg water drinken!!!
          Last edited by Yawa77; 18-11-2011, 11:13.
          Laissez Faire

Comment

zoals het artikel al aangeeft, is er niets aan de hand mits je je eiwitten uit verschillende bronnen haalt. Dus wissel rund, lam, kip, kalkoen, forel, makreel, haring, kabeljauw, ei, melk, kwark, whey etc met elkaar af.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Eerlijk gezegd vind ik het maar een slechte stukje tekst.

Uit grootscheepse studies waarbij tienduizenden mensen gedurende tientallen jaren worden gevolgd, blijkt dat een langdurige hoge eiwitinname de kans op verschillende soorten kanker verhoogt. Ook dit is niet te wijten aan de eiwitten zelf, maar aan bepaalde andere stoffen in eiwitrijke voeding (o.a. rood vlees en melk). Als je je eiwitten uit veel verschillende bronnen haalt, is er dus niks aan de hand.
              Nergens een referentie, geen info over wat voor mensen het waren, waar ze vandaan kwamen, wat ze aten etc, wat hun leefgewoonten waren. Op deze manier kan je er niets zinnigs over zeggen en eigenlijk moet degene die dit geschreven heeft zich behoorlijk schamen om zoiets om een "gezondheids" website te plaatsen.

Ook mooi om te horen dat "voedingswetenschappers" nog steeds vertellen dat teveel eiwitten de nieren kan schaden terwijl dit nog nooit is aangetoond
              Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X