Niet meer aankomen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet meer aankomen.

Ik ben 2.5 maanden geleden begonnen met meer eten waardoor ik van 75 kilo naar 79 kilo ben gegaan, maar de laatste maand ben ik amper aangekomen misschien een 0.5 kilo terwijl ik het zelfde eet als in het begin.

Ik hoef geen bodybuilder te worden en hou me dus ook niet aan een echt strikt schema maar wat ik zeker eet/drink per dag:

+/- 15 boterhammen met meestal vlees
    2 stuks fruit
    1 liter melk
    1 liter drinkyoghurt
    200 gram kip.
    avondeten wat de pot schaft maar vaak heel gezond.

Door dit 1.5 aan te houden kwam ik z'n 4 kilo aan maar dit werkt nu niet meer. ook is mijn vet percentage amper naar beneden gegaan terwijl ik 3 x train, en 3 x basketbal trainen heb.

Ik wil dus graag mijn verperc naar beneden halen om sic te trainen ik zit nu op 16% (snap dat ook niet waarom zo hoog want ben 1.93 lang) en wil naar naar 12/13%
    en wil graag aan het einde van het jaar rond de 85 kilo wegen, ik gebruik geen subs (aanrader?) Van iemand hoorde ik dat ik meer eiwitten moest eten en minder calorien, is dat waar en hoe zou ik het anders moeten doen.

Er gaan nu dagen voorbij wat ik niet weet wat ik moet doen en de tijd tikt maar door. help!
    What you put in you get out.

sic=six

Comment

eerste wat me opvalt zijn die 15(!!) boterhammen, goede energiebron maar enorm veel koolhydraten. misschien kan je dit halveren en dan kip/kwark nemen.

en je training, is dat full body? cardio? hoe ziet zo'n avond eruit?

als je die boterhammen hebt vervangen door kwark/kip kan je in een excel sheet wat op dit forum legendarisch is even zien hoeveel eiwit je ziet en desnoods nog een shake bij doen na de training
      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Originally posted by Catty View Post
        eerste wat me opvalt zijn die 15(!!) boterhammen, goede energiebron maar enorm veel koolhydraten. misschien kan je dit halveren en dan kip/kwark nemen.

en je training, is dat full body? cardio? hoe ziet zo'n avond eruit?
        Ik fitness 3 dagen
        ma; bb trainen
        di; borst/triceps/buik
        wo; biceps/rug
        do; bb trainen
        vrij; benen/schouders/triceps/buik
        za; bb wedstrijd

verder geen cardio.

Comment

Je wilt aankomen en vermageren tegelijk?

Comment

als hetgeen jij voorheen deed ervoor zorgde dat je voornamelijk aankwam in spiermassa, en maar zorgde voor een kleine stijging van het vet%, dan zie ik geen reden om de boterhammen of koolhydraatinname te minderen. Why fix something that aint broken?

Nu je wat spiermassa hebt gewonnen, verbrand je ook meer. Je hebt dus meer energie nodig. Je moet dus ook meer eten zodat er genoeg energie beschikbaar is voor een toename in spiermassa, en niet dat je alles wat je binnenkrijgt ook verbrand.

Je moet dus gewoon wat meer gaan eten. wat dacht je van een 50g walnoten en een bak kwark voor het slapen gaan OF een omelet van 6 eieren voor het slapen. Beiden zijn een goede aanvulling zijn op je huidige eetpatroon.

de extra kcal, zullen ervoor zorgen dat je weer gaat groeien. De extra eiwitten zullen daar ook zeker aan bijdragen. (je vet% zal bijna altijd wel iets stijgen wanneer je probeert spiermassa en gewicht aan te zetten. Er zijn wel methoden om dit te voorkomen, maar deze vereisen een zeer stricte aanpak waarvan jij aangeeft deze niet te willen volgen).
            Last edited by dynobet; 16-11-2011, 22:41.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Foutje ik eet al kwark voor het slapen gaan maar alleen op fitness trainingsdagen
              En die eerste 1.5 maand ben ik aangekomen en me BV was zelfs 1% gedaald.
              Maar dat werkt nu niet meer met de zelfde voeding.

Ik wil dus inderdaad spiermassa erbij (dus aankomen) maar ik ook me bv verlagen.
              Stel dit lukt niet volgens sommige van jullie wat zou ik dan nu moeten doen om verder aan te komen want op dit moment komt er amper wat bij.
              En stel dat ik bv wil verminderen maar niet wil afvallen wat zou ik dan moeten doen?

Comment

de eerste 3-4 maanden kun je in een bepaalde periode eenvoudig je vet% verlagen en je spiermassa vergroten. Naarmate de tijd vordert wordt dit steeds lastiger. De meesten bereiken binnen enkele maanden het punt waarop dit niet meer mogelijk is.

ze kiezen dan ofwel voor aankomen en spiermassa winnen (met een minimale stijging van het vet%). Of voor Het verlagen van het vet% (met maximaal behoud van de spiermassa). Dit doen ze door over een langere periode meer te eten om aan te komen, en een langere periode minder eten om af te vallen.

wil je beide doelen tegenlijk bereiken, dan moet je goed te werk gaan. voor meer info: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ijkertijd.html
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ok bedankt man ik ga er even over nadenken, jij hebt er ckr verstand van :P haha. thnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X