Lastiger dan verwacht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lastiger dan verwacht

Ik heb zo rond de 2900 nodig (ik ben 1.79 en weeg 85 kilo, vet percentage zal rond de 18 zitten), om af te vallen moet ik onder mijn behoefte zitten?
    Ik heb een soort van schema gemaakt waar ik op 2550 terecht kom (volgens het excel bestand van hier gedownload. Hiervan zijn 192e, 211k en 103v

Daarbij eet ik dit:

3 bakken brinta + magere melk
    3 eieren
    cashew noten
    kipfilet + groente
    magere kwark

Ik heb de lijst met gezonde producten bekeken van deze site en ik heb gewoon verrekkes veel moeite om een voedingsschema te maken waarbij ik de juiste producten binnen krijg om gezond te blijven, maar ook genoeg van afval.

Waar gaat het hier mis? Of is het goed? Ik tel mijn eten, ik pak de producten uit de lijst van gezonde producten volgens bodynet.nl.
    ~love what you do, do what you love~

Wat is het probleem precies ? Probeer dit een tijdje te eten en kijk hoe je afvalt, kijk in de spiegel en weeg je regelmatig.

Post het excel bestand anders, dan kunnen we ook de hoeveelheden en tijdstippen zien.

Comment

Goeie vraag, wat mijn vraag is

Ik twijfel eigenlijk voornamelijk over de hoeveelheid, als ik wil afvallen, zit ik dan in de goede targetzone qua voeding? Zijn de verhoudingen okay?

Ik twijfel ook over de tijden, deze zijn zeer onreguleerd.
      Ik werk 3 bakken brinta naar binnen sochtends, ik neem wat noten in de middag, bak wat roereieren in de middag. De magere kwark neem ik het liefst savonds rond 9 uur. In verband met werk zie ik geen andere optie dan het zo te doen.

Avondeten varieert, meestal rond 7 uur.

Ik ga het zeker een periode proberen, mits ik de goede weg in ga met dit 'plan'.
      Last edited by Optimus_Prime; 15-12-2011, 13:14.

Comment

een andere vraag die ik heb:

Is het okay om 1x in de week een dikke cheat maaltijd te nemen waar ik even helemaal los kan gaan? Wat doet dit fysiek voor mij? Helpt het? Is het vooral mentaal? Wegen de voordelen zwaarder dan de nadelen (als die er zijn)?

Comment

je maakt het jezelf alleen maar moeilijk. Cheat maaltijd is fysiek gezien NOOIT goed. Het kan je doelen in de weg zitten. Mentaal gezien kan het helpen.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik maak het mezelf moeilijk door die cheat maaltijd te nemen?
            ik heb je een PM gestuurd Dynobet!

Comment

Koop anders een keukenweegschaal waarmee je alle grammen kan wegen en zo weet hoeveel je binnen krijgt en wat de voedingswaardes daarvan zijn. Hou het een week allemaal precies bij, weeg je eten, doe je drinken in een maatbeker. Het is ff werk, maar dan heb je ook een indicatie wat je moet binnen krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X