Het begin van cutten, maar wat te eten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het begin van cutten, maar wat te eten?

Hallo iedereen,

Ik heb mij sinds gisteren aagemeld op het forum.
    Nu heb ik de calculator gevonden en ik ken mijn dagelijkse energiebehoefte samen met het aantal eiwitten, vet en koolhydraten.

Nu is de vraag, ik wel zakken in mijn BF, want dat zit nu op 22% en zoals ik heb gelezen door de topics,, moet ik eerst cutten om op een BF te komen tussen 15 en 20%.

Nu is mijn vraag, wat MAG of MOET ik allemaal eten? Is er een lijst met voeding die ik kan gebruiken? Ik ga beginnen met het verdelen van de maatlijten tot 6x per dag en ik heb gezien dat ik de eiwitten zoveel mogelijk moet verdelen zodat bijna elke maaltijd evenveel eiwitten bevat. Moet dit ook met de koolhydraten en vetten en Kcal?

Alvast bedankt...

Hier is het voedingschema wat je in moet vullen http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

en hier zijn de producten die goed zijn http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...rtvoeding.html

Lees anders dit ook even http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ondertussen heb ik het schema eens bekeken allemaal maar met welke producten kan ik best starten.

In de lijst staat wel erg veel, maar ik zie niet wat wel en niet mag.

Ik zie veel bruin en volkoren brood, kipfilet, kwark 's avonds in andere hun schema's.

Maar zoals fruit, sommige zeggen wel en andere zeggen niet?
      Welk vlees kan ik best gebruiken?
      Welke soorten vis, ik zie iedereen hier tonijn in eigen nat gebruiken.

Wat MOET ik absoluut vermijden? Wss snoep, junkfood (friet, hamburgers, ...)
      Bepaalde soorten groenten, vlees ofzo van die dingen

Comment

He danny, begrijpelijk dat je veel vragen hebt maar de antwoorden die je zoekt zijn allemaal in de sticky's te lezen...
        Constantia et labore

Comment

Ik heb de sticky's allemaal al doorgenomen.
          Maar ik ga er gewoon eens een lijstje van maken van wat de meesten hier gebruiken.

Voor mij maakt het niet erg veel uit of elke dag vokorenbrood moet eten of dikwijls hetzelfde... zolang ik maar een doel heb.

Comment

Ik ben net even gaan winkelen en heb een schema opgesteld met hetgeen ik ben gaan halen.

Ik zou er graag morgen mee willen beginnen, dus enige reacties, kritiek of mening zou wel leuk zijn.

Zijn er ook mensen die in shiften werken? Iemand ervaring met de nachtpost en het verdelen van de maaltijden?
            Attached Files

Comment

Vetten omhoog kh omlaag.
              Fruit nemen bij ontbijt of rond je training.
              Ik zou persoonlijk voor brinta of havermout gaan.
              En ik zou ook iets meer whey nemen na je training.
              keep the focus going!

Comment

Prima,

Ik had het teveel aan kh niet gezien.

Ik heb het schema aangepast en dat zou het dan ongeveer moeten zijn.
                Ik heb nu een kilo Muesli gekocht, maar de volgende keer dat ik nog eens over de grens ga winkelen neem ik Brinta mee. Dat hebben ze bij ons niet.

Ook de whey wat verhoogd na de training.
                Attached Files

Comment

vetten op minimaal 90 gram!! vervang wat koolydraten voor vetten.
                  danone kwark vervangen door naturel kwark (veel te veel suikers en weinig eiwitten).
                  muesli vervangen door brinta of havermout.
                  appel en peer is geen maaltijd, neem er ook eiwitten bij zoals een gekookt eitje.
                  koolydraten en dus ook fruit alleen nemen als ontbijt en voor en na het trainen.
                  eet je geen groentes!!??
                  als je doel is om te cutten zou ik wat minder melk drinken.
                  voeg bijvoorbeeld wat gekookte eieren toe en neem whey met water inplaats van melk. (als ontbijt kun je ook whey met water door je havermout doen, is nog lekker zoet ook).
                  Last edited by maar7en8; 21-12-2011, 19:04.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Danny D View Post
                    Prima,

Ik heb nu een kilo Muesli gekocht, maar de volgende keer dat ik nog eens over de grens ga winkelen neem ik Brinta mee. Dat hebben ze bij ons niet.

Iets beter, alleen de appel + peer zou ik toch op een andere tijdstip nemen,
                    Wat ik eerder aangaf.
                    keep the focus going!

Comment

Even vertellen dat ik jullie hulp erg apprecieer.

Ik heb het gezien van de kwark, muesli, enz...
                      Brinta en magere kwark staan boven aan de nieuwe shoppinglist.

Groenten was ik niet vergeten, opzettelijk weggelaten, maar ik kan best wel wat groenten eten lijkt me...
                      Fruit staat net voor de training ingepland.

Omdat ik soms met de late, nacht en vroege sta te werken waardoor ik 's morgens moet trainen. Dan moet ik gewoon PRO WO en PRE WO er ergens tussen steken waarschijnlijk?

Alleen aanpassen aan het nachtregime zal wel moeilijk worden.
                      De vetten zijn moeilijk op 90 te brengen, omdat ik dan ook met mijn Kcal omhoog ga.

Kan ik er zo mee verder tot na de feesten denken jullie?
                      Ik moet er wel bijzeggen dat ik nog maar net aan een beginschema zit van elke spiergroep te trainen met 3x15 reps.
                      Attached Files

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ersschema.html hier staat eventueel een goed beginner schema, wat je misschien kan doen is dat fruit helemaal vervangen en daar nog wat extra noten eten dan heb je die koolhydraten en vetten ook op een goed niveau
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Danny D View Post
                          Prima,

Danny,
                          Ik neem aan dat je zoals ik van Belgie bent. Brinta verkopen ze in elke Delhaize 2,25€ voor 500gr.

Comment

Is mij nooit opgevallen, maar ik kom niet in Delhaize.
                            Goed om te weten thanx.

Ik heb vandaag mijn schema eens geprobeerd.
                            Het lijkt of ik teveel eet? Maar is dat omdat ik (mijn lichaam) er moet op aanpassen?

Comment

Hmmm,

Aardappelkroketten, tiramisu, tomatenroomsoep met balletjes, gourmet, bananentaart met koekjesdeeg en Jupiler zullen waarschijnlijk niet bijdragen tot een degelijk cutschema

Moest er trouwens nog iemand commentaar hebben op mijn schema, spui het er maar uit he.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X