Eerste Voedingschema (cut)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste Voedingschema (cut)

Beste bodynetters
    Ik train al meerdere jaren maar niet aan één stuk wegens verschillende omstandigheden, maar sinds dit laatste jaar train ik echt serieus en let ook op mijn voeding. Ik ben helaas wel altijd te lui geweest om echt een voedingschema te maken . Tot op vandaag dus
    Nu omdat ik een veel te hoog vetpercentage heb maar toch echt spieren wil blijven kweken zou ik graag nog wat advies en tips ontvangen bij mijn voedingschema. Het is dus een CUT schema en zou graag dalen tot 15% bf.
    Ik heb ook nog een aantal vragen:
    1. een vriend van mij heeft me geholpen hierbij en heeft gezegd dat ik het best na 17uur koolhydraten vermijd.. Klopt dit?
    2. Als dit dan klopt zou ik dan beter mijn avondmaal (dat elke dag anders is) niet beter op de middag eten, de volgende dag dan?
    3. Moeten de voedingwaarden per maaltijd ongeveer hetzelfde zijn of maakt dit niet veel uit?
    4. De avondmaaltijden verschillen altijd dus hoe doe ik dit om de voedingswaarden hiervan te berekenen..? En van een boterham en ham wist ik ook niet meteen hoeveel gram een snee is..

Voor de rest denk ik dat mijn voedingschema redelijk in orde is, alvast bedankt voor jullie tijd en advies.

bijlage voedingschema:
    Attached Files

1. een vriend van mij heeft me geholpen hierbij en heeft gezegd dat ik het best na 17uur koolhydraten vermijd.. Klopt dit? Nee het gaat voornamelijk voor het slapen gaan maar wat ik altijd heb aangehouden is 2,5 uur voor slapen gaan geen KH
    2. Als dit dan klopt zou ik dan beter mijn avondmaal (dat elke dag anders is) niet beter op de middag eten, de volgende dag dan? Nee gewoon dat avondmaal eten
    3. Moeten de voedingwaarden per maaltijd ongeveer hetzelfde zijn of maakt dit niet veel uit? Als het kan probeer zoveel mogelijk alles te verdelen ja.