Beoordeling Cut-schema!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beoordeling Cut-schema!

Een vraag aan u allen!
    Zouden jullie dit cut-schema eens willen beoordelen?
    Heb dit schema gemaakt voor een maat en heb geprobeerd de producten zo basic en neutraal mogelijk te houden. (Doelend op zo lekker mogelijk zodat hij het beter vol kan houden)
    Zelf heb ik nog nooit hoeven cutten, reden hiervoor is een dip die ik gehad heb + een lange tijd van onderhoud eten vanwege wisselende werktijden en weinig pauzes dus vandaar.
    Het brood is Becel volkoren zoutarm, hij bakt zijn vlees in kokosolie of olijfolie.
    Melk is niet het meest perfecte om in je cut te doen vanwege de lactose maar heb dit gedaan omdat ik niet verwacht dat hij een blik tonijn oid open gaat trekken. Melk staat daarom ook bewust in de ochtend.
    Nootjes heb ik zo min mogelijk gebruikt, bewust gekozen voor walnoten omdat deze weinig koolhydraten bevatten per 100gr. (Weet dat noten in de cut niet het best zijn. Eventueel pinda's ter afwisseling)
    Dit word zijn eerste voedingschema.

7:30/8:00
    150gr havermeel (Alternatief = 100gr havermeel + 4 sneden volkoren)
    1,5 schep Whey isolaat (body en fitshop)

10:00
    50gr walnoten
    500ml volle melk

12:00
    50gr volkorenbrood
    1 pakje kipfilet (eventueel een paar plakjes op de sneden volkoren van 8:00)

15:00
    4 gekookte eieren

17:30 (Pre workout maaltijd)
    100gr zilvervlies of 100gr volkoren pasta
    100gr rund, vis of kip. (Kcal is verschillend uiteraard.)
    Groente, niet noemenswaardig tenzij het bruine/witte bonen zijn. Dit zullen geen 100'en grammen zijn.

19:00 training

Tijdens of na de training 1 schep whey.

22:00
    Voor het slapen :
    2 scheppen (50gr) Casein eiwitten

Totaal : 2616kcal (E235,5gr K233gr V82.) De beste man is 25 jaar oud, weegt circa 82kg.

Thanks

Edit : Hij is voeger van beroep dus fysiek redelijk actief.
    Last edited by Maasproductions; 23-01-2012, 21:39.

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X