hoe essentieel is visolie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe essentieel is visolie?

Zoals de vraag luidt: hoe essentieel is visolie bij BB'ers?

Zit namelijk met het probleem dat ik echt geen vis eter ben op kibbeling na, maar daar heb je niks aan.
    slibtongetje vind ik ook nog wel lekker of koolvis of forel van de aldi maar dit word ook weer niet als de echte 'vette' vis gezien of wel?
    Anders houd ik het daar gewoon bij.

en het meest irritante is dat ik omega 3 capsules niet kan slikken, een simpele paracetamol ook al niet.
    ik weet het, het zit tussen de oren maar het lukt gewoon echt niet..

advies?

Je hebt ook vloeibare omega 3 voor kinderen. Het is volgens mij echt vies, maar wel op te lepelen en erg zoet. Als mijn kinderen het binnen krijgen, jij misschien ook wel? Sommige noten en zaden bevatten ook omega 3. Walnoten bijvoorbeeld. Lepeltje walnootolie krijg je vast wel weg, lekker over je groente. Houd je de verhouding omega 3-6-9 in de gaten? Walnoot bevat een goede verhouding 3 en 6 nog wat olijfolie voor de 9...

Comment

heb net flaxseed oil binnen gekregen zitten ook omega 3-6-9 in ik hoop dat ze beter weg te werken zijn dan die visolie capsules (die blijven mij een hele dag op mijn maag liggen)
      "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

hahaha xd maar dat beantwoord de vraag niet echt :P, ik vroeg me af hoe essentieel het is, dus hoe belangrijk is het?

en is dat zoete niet volgestauwd met suiker?? :O
        is forel of koolvis oid niet voldoende?

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
          hahaha xd maar dat beantwoord de vraag niet echt :P, ik vroeg me af hoe essentieel het is, dus hoe belangrijk is het?

en is dat zoete niet volgestauwd met suiker?? :O
          is forel of koolvis oid niet voldoende?
          1. Net zo essentieel als voor ieder mens.
          2. Bomvol suiker.
          3. Is je google stuk?

Comment

Originally posted by Pallas View Post
            1. Net zo essentieel als voor ieder mens.
            2. Bomvol suiker.
            3. Is je google stuk?
            1. is het dus een must?
            2. dat dacht ik al.
            3. nee doet het prima maar dat was de vraag niet.

Comment

Er is een tijdje geleden een topic over geweest waar (volgens mij) een aantal stukken werden gepost mbt de essentie en werking van visolie.

Even zoeken en je hebt binnen 10 minuten antwoord op je vraag.

Comment

tis vooral om je gewrichten en pezen te smeren, en het blijft smerig
                "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Ik slik elke dag 5 van die capsules. Heb wel af en toe dat m'n boeren ontzettend naar vis gaan stinken als ik na die capsules verder niks gedronken/gegeten heb. Heb mezelf dus aangewend wel flink wat slokken water achter die dingen aan te gieten :P
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Het zelfde hier, pak elke dag 3-6-9 (4 stuks op een dag). Het is eigenlijk voor veel dingen goed, in mijn geval om makkelijker bf omlaag te krijgen

Comment

Misschien heeft de topicstarter hier wat aan: Food and Behaviour Research: 29 March 2005 - The Independent - Essential Mix
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

@kruikezeiker...Interresant stukje
                        Constantia et labore

Comment

Misschien een domme vraag maar dat 3-6-9, bedoel je daar omega's 3,6 en 9 mee?
                          omega 3 zit in vis, verder eet ik wat pindakaas en ongezouten cashews dus weet niet of dit voldoende is?

maar alsnog, ik kan dus die capsules ( nog ) niet slikken, is forel, slibtong etc dan ook voldoende?

en bedankt voor dat stuk, ga hem zeker lezen!

Comment

Die cijfers duiden inderdaad op de soort vetzuur, omega 3, omega 6 en omega 9. De eerste twee, dus 3 en 6, worden als "essentieel" betiteld omdat je lichaam ze niet zelf kan produren.

Vette vis is zalm, makreel, paling. Aldi heeft er vast wel wat van in het assortiment, op de paling na want die is volgens mij tegenwoordig onbetaalbaar. Een belgische website Visinfo.be Speciaal voor jou gelinkt omdat Ophaler ook zo aardig is geweest. Hier kun je de forel en slibtong vinden.

Hoe was het ook alweer... geef een man vis en hij heeft eten voor en dag, leer een man vissen en hij heeft nooit meer honger. Je moet echt eens leren vissen op het www.

Comment

Ik ga straks ff kijken bij de action daar hebben ze ook veel van die vitamine en supplementen, kijken of ik daar die viscapsules kan krijgen met 3-6-9
                              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X