Snelle vraag!! alvast bedankt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Je moet niks, maar het zou verstandig zijn om te zorgen dat je voor je training een lichte maaltijd hebt genuttigd met voldoende complexe koolhydraten uit groenten of granen gecombineerd met magere eiwtitten uit vlees, vis of gevogelte. Na je training is een eiwitshake echt het beste icm wat snelle suikers. Wil je geen shakes nemen? Drink dan een halve liter magere of halfvolle melk en eet een banaan of een ander stuk fruit. Dat is wat de oldschool bodybuilders deden in de 80's.
    Kijk hier heb ik nou eens wat aan in plaats van dat ik alleenmaar doorverwezen word naar de zoekfunctie waar ik niks kan vinden!! super!!

ik train vaak s'middags. ik ontbijt met brinta, maar is het dan goed als ik voor het trainen gewoon weer brinta (granen) met een broodje zalm neem?

de bedoeling van mijn training is zo veel mogelijk vet verbranden

mvg

Comment

Originally posted by RoxVdo View Post
      Kijk hier heb ik nou eens wat aan in plaats van dat ik alleenmaar doorverwezen word naar de zoekfunctie waar ik niks kan vinden!! super!!

ik train vaak s'middags. ik ontbijt met brinta, maar is het dan goed als ik voor het trainen gewoon weer brinta (granen) met een broodje zalm neem?

mvg
      Als ik goed begrepen kan je na je training ook nog cardio doen, veerbrand je het meeest, an vet dacht ik. Weet dit. Dus niet zeker, maar.. Moet je er nog wel fut voor hebbben, als ikk klaar ben met me KT, ben ik gesloopt en kan ik geen cardio meer

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
        Clean bulken is toch gewoon bulken maar dan met zo min mogelijk suikers ??
        yep, complexe koolhydraten

Wat zijn koolhydraten, energie en suikers

Tips inzake Snel en Gezond Vermageren: Voorbeelden van voeding met complexe koolhydraten en/of goede vetten

bij cardio is de bedoeling dat je lekker hoog in de hartslag gaat

http://www.simpelafvallen.com/index....chaamsvet.html
        "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Okee top! dankje wel voor je hulp, Als ik weer thuis ben ga ik me voedingsschema even aanpassen, misschien dat het me dan nu lukt me schema op orde te krijgen :P ik liep hiermee vast..
          Ik moet wel de Bulk waardes aanhouden he? Dus de kcal.

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
            Okee top! dankje wel voor je hulp, Als ik weer thuis ben ga ik me voedingsschema even aanpassen, misschien dat het me dan nu lukt me schema op orde te krijgen :P ik liep hiermee vast..
            Ik moet wel de Bulk waardes aanhouden he? Dus de kcal.
            tis geen exacte wetenschap die berekening, maar is wel een mooie basis, probeer het voor een tijdje en dan zie je of je een kcallorietje meer of minder moet eten, maar dat merk je vanzelf wel, ik zou voorlopig de waardes aanhouden,
            "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Maar eigenlijk eet ik dat automatisch dus al, ik doe dan clean cut :P, enige wat ik eet is zilver vlies rijst, ongezouten noten, kipfilet, havermout/brinta, melk whey, en dan natuurlijk avond eten wat meestal aardappelen is met groente, dus voor mij is het dan al in principe een clean bulk
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by trayn View Post
                tis geen exacte wetenschap die berekening, maar is wel een mooie basis, probeer het voor een tijdje en dan zie je of je een kcallorietje meer of minder moet eten, maar dat merk je vanzelf wel, ik zou voorlopig de waardes aanhouden,
                Had nog andere vraag.. Ik eet sinds maandag ( heb een vluchtig voedingschema ) 4 broodjes meer, maar wel op de zelfde tijden, voorheen had ik nooit honger tussen de maaltijden door een nu heb ik dat wel.. Maarr toen at ik ook nog koek ofzo, scheeld dat zzoveel qua honger gevoel of doe ik wss. Wat fout?
                Als ik mijn voedingsschema vanavond of vanmiddag af heb, zou je er dan misschien wat feedback op kunnen geven :?

Comment

Had nog andere vraag.. Ik eet sinds maandag ( heb een vluchtig voedingschema ) 4 broodjes meer, maar wel op de zelfde tijden, voorheen had ik nooit honger tussen de maaltijden door een nu heb ik dat wel.. Maarr toen at ik ook nog koek ofzo, scheeld dat zzoveel qua honger gevoel of doe ik wss. Wat fout?
                  Als ik mijn voedingsschema vanavond of vanmiddag af heb, zou je er dan misschien wat feedback op kunnen geven :?
                  als je nog honger hebt kan je ook veel groene groenten eten, zitten veel vezels in die de honger stillen, veel water drinken, (broccoli zitten ook veel vitaminen in vitamine heb je over t algemeen ook best wel veel nodig)
                  probeer ook veel vis te eten (omega 3, voor je pezen en gewrichten en ik geloof ook de vochtbalans) potjes tonijn zijn het gemakkelijkste

gooi je voedings schema der op dan krijg je van verschillende mensen wel reply

Comment

als je nog honger hebt kan je ook veel groene groenten eten, zitten veel vezels in die de honger stillen, veel water drinken, (broccoli zitten ook veel vitaminen in vitamine heb je over t algemeen ook best wel veel nodig)
                    probeer ook veel vis te eten (omega 3, voor je pezen en gewrichten en ik geloof ook de vochtbalans) potjes tonijn zijn het gemakkelijkste

Ik ga er nu aan werken!
                    Mja, naja me beginsel van me voedingsschema had ik al topic voor gemaakt maar heeft niemand gereageerd :P
                    Nogmaals bedankt!

Comment

Ik eet als ontbijt brinta, en daarna meestal broodje pindakaas, dan voor het trainen wat groente met een beetje zalm, en na het trainen 400 ml melk met een sinasappel. dan wat de pot schaft en als 'tussendoortje' een ei of pindakaas.

Is dit goed als mijn doel vooral een 'platte' buik is? vetverbranding dus

oja en een half uur cardio per dag

Comment

Ik heb hem in mijn andere topic geplaatst:
                        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post915829

Comment

Ik eet als ontbijt brinta, en daarna meestal broodje pindakaas, dan voor het trainen wat groente met een beetje zalm, en na het trainen 400 ml melk met een sinasappel. dan wat de pot schaft en als 'tussendoortje' een ei of pindakaas.

Is dit goed als mijn doel vooral een 'platte' buik is? vetverbranding dus

oja en een half uur cardio per dag
                          Hoeveel maaltijden heb je per dag?
                          Meestal word een aantal maaltijden aangeraden, rond de 6 dacht ik
                          Heb je een voedingsschema? is makkelijk om dan te zien al je waardes enzo te zien etc, alleen het maken ervan is erg lastig, tenminste dat vond ik :P

Comment

Hoeveel maaltijden heb je per dag?
                            Meestal word een aantal maaltijden aangeraden, rond de 6 dacht ik
                            Heb je een voedingsschema? is makkelijk om dan te zien al je waardes enzo te zien etc, alleen het maken ervan is erg lastig, tenminste dat vond ik :P
                            Ja daar ben ik mee bezig alleen zoals je al zegt vind ik dat maar lastig.

7:00 brinta met melk
                            9:00 broodje pindakaas
                            12:00 zalm met groenten
                            15:00 eitje
                            18:00 wat de pot schaft
                            19:00 trainen dus ervoor wat groenten en beetje zalm
                            21:00 na trainen 400ml melk met een sinasappel
                            voor t slapen kwark..

is dit een beetje goed? dit heb ik net ff uit me mouw geschut maar komt wel overeen met wat ik nu ongeveer eet

Mijn doel is vetverbranding |(plattebuik)

mVg

Comment

mvg
                              Als je vet wilt verbranden beperk je de inname van koolhydraten zo veel mogenlijk. Neem alleen het absolute minimum aan complexe koolhydraten en neem verder alleen een grote eiwitbron. Mager welteverstaan.
                              Beperk de inname van je vetten rond trainingstijd. Ze maken je loom en liggen zwaar op je maag als je traint. Een enkeling krijgt ook wel eens last van maagzuur.
                              Vette vis zoals zalm eet je dus het beste op andere tijdstippen dan rond het trainen. Eet rond trainingstijd bij voorkeur kip.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja daar ben ik mee bezig alleen zoals je al zegt vind ik dat maar lastig.

7:00 brinta met melk
                                9:00 broodje pindakaas
                                12:00 zalm met groenten
                                15:00 eitje
                                18:00 wat de pot schaft
                                19:00 trainen dus ervoor wat groenten en beetje zalm
                                21:00 na trainen 400ml melk met een sinasappel
                                voor t slapen kwark..

is dit een beetje goed? dit heb ik net ff uit me mouw geschut maar komt wel overeen met wat ik nu ongeveer eet

Mijn doel is vetverbranding |(plattebuik)

mVg
                                na de training nog wat eiwitten, dan moeten je spieren terug de schade herstellen om het simpel uit te drukken,

en als je savonds door de kwark nog wat kaneel doet, dan is de release tijd van de eiwitten wat langer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X