cleanbulk schema, hulp gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cleanbulk schema, hulp gezocht

Hallo, ik fitness nu 12 maanden en heb hierbij opzich redelijke progressie gemaakt. Alleen de laatste 2 weken heb ik het idee dat ik moeilijker aan mijn reps kom. Ik begin steeds meer mijn voeding te verdenken.

Mijn voeding houd inprincipe gewoon in het om de 3 uur wegdrinken van een proteineshake, en dan altijd de avondmaaltijd thuis. Vervolgens voor slapen een bak magere kwark.

Volgens mij heb ik al een goede 4 maanden op 2000kcal? geleefd; ongeveer 3/4 shakes per dag van rond de 330kcal (1320kcal) en dan avondeten nog wat ik vaak met moeite wegkrijg. Vervolgens de bak kwark. Zoals je ziet zitten hier weinig koolhydraten en vetten in opzich.

Vandaar dat ik nu een begin heb gemaakt aan een voedingsschema. Ik wil het schema liefst eenvoudig houden, heb geen zin in complexe maaltijden te bereiden en vandaar dat ik het bij voor mijn idee redelijk gezonde maar simpele manieren heb om aan voedingsstoffen te komen.

Het schema is nog niet af, maar ik wil hier graag meningen van anderen over horen, vandaar dat ik hier lid geworden ben.
    Attached Files

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X