Hey allemaal,
Ik ben al een tijdje bezig om wat massa aan te komen maar het wil nog niet echt lukken. Ik weeg 74 Kg en ben 1,94 M. Ik wil dus massa aankomen, heb al behoorlijk wat ingelezen hier en daar, misschien dat jullie nog wat tips of verbeteringen hebben! Mn eetgedrag ziet er elke dag ongeveer zo uit:
10:00 -7 boterhammen met kaas/worst
-4 gebakken eieren
-Kop just, thee en koffie
12:00 Koffie met wat lekkers erbij
14:00 8-10 boterhammen met worst
2 koppen melk
16:00 Meestal kop soep
17: -Fruit (banaan, appel of mandarijn)
-2 koppen melk
18:30 Avondeten (pasta/rijst met groenten en kip)
21:00 500 g Magere kwark
Iemand tips of verbeteringen? Ik ga 3-4 per week naar de sportschool en loop ook af en toen 5-10 km hard. Meestal heel snel, dus een duurloop is het niet echt te noemen denk ik. Een excel bestand van mn voedingschema is bijgevoegd voor als dat duidelijker is. Alle suggesties zijn welkom!
Gr Phatboy Shortie
Ik ben al een tijdje bezig om wat massa aan te komen maar het wil nog niet echt lukken. Ik weeg 74 Kg en ben 1,94 M. Ik wil dus massa aankomen, heb al behoorlijk wat ingelezen hier en daar, misschien dat jullie nog wat tips of verbeteringen hebben! Mn eetgedrag ziet er elke dag ongeveer zo uit:
10:00 -7 boterhammen met kaas/worst
-4 gebakken eieren
-Kop just, thee en koffie
12:00 Koffie met wat lekkers erbij
14:00 8-10 boterhammen met worst
2 koppen melk
16:00 Meestal kop soep
17: -Fruit (banaan, appel of mandarijn)
-2 koppen melk
18:30 Avondeten (pasta/rijst met groenten en kip)
21:00 500 g Magere kwark
Iemand tips of verbeteringen? Ik ga 3-4 per week naar de sportschool en loop ook af en toen 5-10 km hard. Meestal heel snel, dus een duurloop is het niet echt te noemen denk ik. Een excel bestand van mn voedingschema is bijgevoegd voor als dat duidelijker is. Alle suggesties zijn welkom!
Gr Phatboy Shortie
Comment