Hulp bij voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij voedingsschema

Dag Allemaal,

Ik ben nu al een tijdje aan het rondkijken om voor mijzelf een juist voedingschema te maken om af te vallen ( het seizoen komt er weer aan, en ik heb nogal wat te verliezen ong. 10 kg ).

nu heb ik van verschillende mensen al hen meningen aangehoord, alleen nu zou ik ook graag van jullie, jullie mening willen horen. zouden jullie hierop eventueel toevoegingen of veranderingen kunnen aangeven? ik hou zelf het liefst met variatie op rijst!

komt ie:

7:00
    200 gr kwark met
    - Musli
    Of
    - Ananas/fruit

9:00
    1 ei met eigeel

12:00
    200 gr rijst met 150gr kipfilét
    Eventueel met fruit

14:00
    1 ei zonder eigeel

17:00
    200gr rijst met
    - 150gr kipfilét
    of
    - Roerbakei
    Of
    - Roerbakgroente

1 tot half uur voor trainen 1x banaan

Half uur na trainen 200gr kwark met roosvisee

ik heb zelf zo het gevoel dat ik veelste weinig eet.

graag hoor ik het van jullie!!
    Last edited by speedfire; 31-01-2012, 12:02.

Gooi het is in een exel sheet, zal voor ons veel meer verduidelijken, is die roosvisee suiker vrij ?? zo niet haal suikervrij, die kwark die je daarbij eet moet je voor het slapen gaan eten, dan heb je snachts langzame eiwitten, probeer ook je maaltijden wat meer te verdelen, die 200gram kipfile met 150gram rijst kan je 50 gram om 14:00 eten en 50 gram om 09:00, ook kan ik je aanraden om na je trianing wat snelle eiwitten te nemen, whey ofso
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
      Gooi het is in een exel sheet, zal voor ons veel meer verduidelijken, is die roosvisee suiker vrij ?? zo niet haal suikervrij, die kwark die je daarbij eet moet je voor het slapen gaan eten, dan heb je snachts langzame eiwitten, probeer ook je maaltijden wat meer te verdelen, die 200gram kipfile met 150gram rijst kan je 50 gram om 14:00 eten en 50 gram om 09:00, ook kan ik je aanraden om na je trianing wat snelle eiwitten te nemen, whey ofso
      hierbij de exel sheet.
      Attached Files

Comment

Ten eerste je eet veel te weinig, en te tweede heb je niet de wijzigingen toegepast die ik zij, probeer wat meer bij je avond eten, te eten en in ochtend brinta of havermout met 250ml melk dan kom je al best snel aan je kal. voer eerst die wijzigingen in en dan kunnen we weer kijken
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
          Ten eerste je eet veel te weinig, en te tweede heb je niet de wijzigingen toegepast die ik zij, probeer wat meer bij je avond eten, te eten en in ochtend brinta of havermout met 250ml melk dan kom je al best snel aan je kal. voer eerst die wijzigingen in en dan kunnen we weer kijken
          Ik heb zojuist nog contact gehad met de sportschool eigenaar van onze buren (vant werk), en hij had mij nog een leuk schema op gezet.

7:00 7 granen brinta met 250mm melk (eventueel met eiwitshake)

9:00 100gr ongekookte rijst met 1 ei met dooier en 1 zonder (totaal 300gr gekookte rijst)

12:00 100gr ongekookte rijst met 1 ei met dooier en 1 zonder (totaal 300gr gekookte rijst) met 50 gr kipfilet en handjevol nootjes

15:00 stuk ananas

18:00 100gr ongekookte rijst met 1 ei met dooier en 1 zonder (totaal 300gr gekookte rijst)met 150gr kipfilet en handjevol nootjes

na het trainen half tot hele bak magere kwark.

wat vinden jullie hiervan? want hij gaf er bij aan dat dit voor de eerste maand is en na deze maand 50 gr van de gekookte rijst afhalen en zo een paar maandjes doorzetten met eventueel de kwark te laten vervallen.

ik heb deze ook maar ff in de excel neer gezet.
          Attached Files

Comment

Heel eenzijdig allemaal. Een stuk ananas is geen maaltijd, waar zijn de eiwitten? Na het trainen alleen een bak kwark?

Welk doel wil je bereiken met het schema?

Comment

Zoals ik al eerder zij 2 keer neem whey shake -__- en een snelle KH bron

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                Heel eenzijdig allemaal. Een stuk ananas is geen maaltijd, waar zijn de eiwitten? Na het trainen alleen een bak kwark?

Welk doel wil je bereiken met het schema?
                ik heb mijn massa wat ik wilde bereikt, alleen ik ga nu voor het droger maken van de spieren.

Comment

Iemand nog tips of aanvullingen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X