Ja.. zoals de naam al zegt, ik wil er nu echt voor gaan, maar steeds loop ik vast.
Ik had al een voedingsschema gemaakt maar deze ging niet werken.
Nu heb ik een nieuw schema gemaakt, waar ik toch nog wat vragen bij heb..
eigenlijk heb ik wat vragen over dit schema,
vraag 1 is, zoals je kan zien heb ik na mijn training Melk, banaan, 2 eieren en een whey shake, is dit voldoende om na een training te hebben?
( weet iemand een vervangend product voor de whey? zodat ik toch aan de eiwitjes kom? )
Vraag 2 is, is het niet beter om mijn avond eten, ( 18:00 ) door 2 te splitsen, en deze na mijn training te pakken? Dus gedeelte om 18:00 en gedeelte om 21:30?
Het doel is om massa op te bouwen, zo clean mogelijk.
Ook ben ik druk bezig met trainingsschema voor 3-daags split,
Ook wilde ik misschien een logje starten, voor mezelf om verbetering te zien en eventueel hulp van andere forumleden, maar ook zodat nieuwe mensen ( zoals ik dus eigenlijk ook nog ... ) het kunnen lezen en daar veel van kunnen leren. Ik weet niet of dit al mag eigenlijk omdat ik nog vrij nieuw ben hier.
Tips en verbeteringen zijn dus zeer welkom en alvast bedankt hiervoor
Ik had al een voedingsschema gemaakt maar deze ging niet werken.
Nu heb ik een nieuw schema gemaakt, waar ik toch nog wat vragen bij heb..
eigenlijk heb ik wat vragen over dit schema,
vraag 1 is, zoals je kan zien heb ik na mijn training Melk, banaan, 2 eieren en een whey shake, is dit voldoende om na een training te hebben?
( weet iemand een vervangend product voor de whey? zodat ik toch aan de eiwitjes kom? )
Vraag 2 is, is het niet beter om mijn avond eten, ( 18:00 ) door 2 te splitsen, en deze na mijn training te pakken? Dus gedeelte om 18:00 en gedeelte om 21:30?
Het doel is om massa op te bouwen, zo clean mogelijk.
Ook ben ik druk bezig met trainingsschema voor 3-daags split,
Ook wilde ik misschien een logje starten, voor mezelf om verbetering te zien en eventueel hulp van andere forumleden, maar ook zodat nieuwe mensen ( zoals ik dus eigenlijk ook nog ... ) het kunnen lezen en daar veel van kunnen leren. Ik weet niet of dit al mag eigenlijk omdat ik nog vrij nieuw ben hier.
Tips en verbeteringen zijn dus zeer welkom en alvast bedankt hiervoor
Comment