eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by progress View Post
    ja, ik eet ze wel erg graag. Was er zelf van verschoten dat ze zo gezond waren.
    merci voor de tip over m'n eiwitn bij het ontbijt.
    Was toch niet voor jezelf of heb ik iets gemist? Was je vriend weer op jou account bezig?
    Last edited by ina; 26-02-2012, 22:25.

Comment

Originally posted by progress View Post
      volgens de excel sheet meter zit er in 1 rijstwafel 8% eiwitn 92% koolhydraten 0% vet= 26kcal
      lijkt me niet slecht?
      Dus er zit vrijwel alleen maar koolhydraten in? Heb je die koolhydraten nodig? Als ik een koolhydraten nodig heb dan kies ik liever iets anders uit waar meer smaak aan zit. Die dingen zijn een combinatie van een hap lucht met bordkarton. Maar ja, smaken verschillen.

Dat er geen vet in zit maakt ze niet per definitie een goede voedingskeuze. Je wilt een voorbeeld? Suiker. Zit geen vet in, bestaat volledig uit koolhydraten. Maar toch zal je op dit forum niet vaak lezen dat dat een goede voedingsbron is.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
        Dus er zit vrijwel alleen maar koolhydraten in? Heb je die koolhydraten nodig? Als ik een koolhydraten nodig heb dan kies ik liever iets anders uit waar meer smaak aan zit. Die dingen zijn een combinatie van een hap lucht met bordkarton. Maar ja, smaken verschillen.

Dat er geen vet in zit maakt ze niet per definitie een goede voedingskeuze. Je wilt een voorbeeld? Suiker. Zit geen vet in, bestaat volledig uit koolhydraten. Maar toch zal je op dit forum niet vaak lezen dat dat een goede voedingsbron is.

tuurlijk smaken verschillen. en jaa heb die koolhydraten nodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X