Kwark vs yoghurt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark vs yoghurt

Omdat ik magere kwark echt echt heel erg vies vind, en dan vooral als avondhap, ging ik maar eens kijken naar de pakken yoghurt. Ik vond een magere bioyoghurt van C1000 met de volgende KEV: 2,9/4,1/0,3.

De kwark die ik altijd had heeft de volgende KEV: 4/4/0,1
    Blijkt dus dat die yoghurt eigenlijk meer geschikt is voor een avondhap dan die kwark.
    Waarom wordt er hier dan zo op kwark gehamerd?
    createmybody.net

je had de verkeerde kwark. je moet de goedkope magere kwark hebben die 9gram eiwit bevat pet 100gram

en het wordt zo opgehamerd omdat het gewoon gezond is en heerlijk

Comment

je hebt idd de verkeerde kwark, je moet de naturel pakken. dus zonder framboos/chocolade/aardbeien smaak. verhoudingen daar zouden ongeveer 9/4/0.1 (e-k-v) moeten zijn. en verslaat daarbij yoghurt om te nemen voor het slapen gaan.

Comment

yogurt heeft ongv. dezelfde waardes als melk. Kwark daar in tegen niet, kwark heeft meer eiwitten. En relatief weinig carbs. en dat is weer gunstig in de cut, maar in de bulk prima om te mixen met rozijnen eventueel wat honing of anderen producten.

Comment

Ik kocht altijd de goedkope, magere, naturel kwark bij de C1000 of de Appie, maar die hebben allebei toch echt maar 4 gr eiwit per 100 gr. ik zal eens verder kijken.
          createmybody.net

Comment

Originally posted by phormicola View Post
            Ik kocht altijd de goedkope, magere, naturel kwark bij de C1000 of de Appie, maar die hebben allebei toch echt maar 4 gr eiwit per 100 gr. ik zal eens verder kijken.
            Dan doe je toch echt iets niet goed pik

Comment

euh...kut, ben een meiske
              createmybody.net

Comment

Koop magere kwark bij de ALDI, heeft 9,8 gr eiwit per 100 gram...
                I don't train to be second because failure is not a option.

Comment

Hahahaha, Kut
                  I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Ik heb de C1000 Magere kwark 8.8/4.8/0.1
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

als je kwark echt zo smerig vind neem gewoon tonijn in blik op waterbasis is ook prima voor de nacht.
                      al hou ik het bij mijn liefde voor kwark
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                        yogurt heeft ongv. dezelfde waardes als melk. Kwark daar in tegen niet, kwark heeft meer eiwitten. En relatief weinig carbs. en dat is weer gunstig in de cut, maar in de bulk prima om te mixen met rozijnen eventueel wat honing of anderen producten.
                        dat is zo´n onzin!!!
                        net alsof bulken een vrij briefje is om maar rotzooi te gaan eten.

tuurlijk kan het, maar kijk dan niet gek op wanneer je na een tijdje een buikje krijgt.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                          Ik heb de C1000 Magere kwark 8.8/4.8/0.1
                          Yep, het basismerk van C1000. Die van Aldi heeft het hoogste aantal eiwitten van de kwarken in Nederland verkrijgbaar, zover ik weet.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            dat is zo´n onzin!!!
                            net alsof bulken een vrij briefje is om maar rotzooi te gaan eten.

tuurlijk kan het, maar kijk dan niet gek op wanneer je na een tijdje een buikje krijgt.
                            Wat lul je nou man? rozijnen en honing, is niets mis mee zeker in de cut niet. eerder is er iets mis als je niet voldoende traint, en er vet door wordt. kom niet aan met de onzin dat rozijnen of honing slecht zullen zijn. Als is afgestemd op voeding lukt het prima. kwatsert.

Comment

Cut = Bulk (was te laat met veranderen)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X