Deze wilde ik eigenlijk niet plaatsen, wil je niet in verleiding brengen. De beste bestrijding van verleiding is vermijding.
Patat
Collapse
X
-
Originally posted by Beaudien View PostDat zei ik!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View Postleuk voor je man! Heb ook twee topics geopened over een product. Jemig
Oei, ik ben bang dat jij niet zo goed kunt lezen. En ik heb het nog wel zo duidelijk onder mijn naam staan. "VROUW".
En nou ja, 2 topics over een product........en dan verder alle andere "bij de koffie" vragen die je stelt. Maar dat geeft niets natuurlijk, het is prima dat je iets wilt leren, het viel me alleen op."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostOei, ik ben bang dat jij niet zo goed kunt lezen. En ik heb het nog wel zo duidelijk onder mijn naam staan. "VROUW".
En nou ja, 2 topics over een product........en dan verder alle andere "bij de koffie" vragen die je stelt. Maar dat geeft niets natuurlijk, het is prima dat je iets wilt leren, het viel me alleen op.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by monster menno View PostLaat hem lekker topics openen, als je het niet intressant vind, kijk je toch gewoon niet.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
waar werd eigenlijk door de TS iets gevraagd over pindasaus?
tis zo simpel als wat, vetten, de onverzadigde, heb je nodig.
Niet in grote aantallen maar je hebt er wel wat van nodig.
Noten, olijfolie, vis blablabla iedereen kent het wel, dat zijn de goede vetten.
patat heeft ten eerste niet de juiste koolhydraten voor zover ik begrijp, er zit allemaal toegevoegde shit in en het is na bereiding heel vet.
wil je op de zaterdag of zondag een junkmaaltijd dan kan het helemaal geen kwaad zoalng je het binnen de perken houdt en er wat groenten en stukkie vlees bij neemt.
mij motiveert het juist weer om de dag er op weer strak te eten.
maar nog iets he; ik heb een jaartje bij een 'luxe' frietkar gewerkt, deze man haalt een speciaal soort aardappel bij een boer vandaan, maakt er patat van, bakt ze voor en bakt ze na in NOTENOLIE met slecht 1,2% verzadigd vet per 100 gram.
Hier in de buurt is hij razendpopulair.
Dat lijkt mij dus niet verkeerd, een goede aardappel met notenolie.
Comment
-
Originally posted by addicted2grow View Postpatat heeft ten eerste niet de juiste koolhydraten voor zover ik begrijp, er zit allemaal toegevoegde shit in en het is na bereiding heel vet.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postfout. Patat = aardappelen. aardappelen is niks mis mee. en er zijn meer bereidingswijzen om patat te maken. Dus patat is niet per definitie slecht. Net zoals 2 jaar terug wordt er nog steeds te veel onzin op dit forum verkondigd.
Gooi jij maar eens gesneden aardappel zo in de vriezer en neem daar een hapje van, neem dan een hapje van de standaart patat uit een zak en het is totaal anders.
patat kan inderdaad gezond zijn, maar dat hangt dan van de bereidingswijze af.
Comment
-
Originally posted by addicted2grow View Postfout geloof me nou maar ookal zijn het aardappelen er word allerlei shit aan toegevoegt. Op dat baantje wat ik in mijn vorige reactie zei heb ik hoe dom het ook klinkt veel geleerd over patat en de kwaliteit er van.
Gooi jij maar eens gesneden aardappel zo in de vriezer en neem daar een hapje van, neem dan een hapje van de standaart patat uit een zak en het is totaal anders.
patat kan inderdaad gezond zijn, maar dat hangt dan van de bereidingswijze af.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...10 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: