Patat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Deze wilde ik eigenlijk niet plaatsen, wil je niet in verleiding brengen. De beste bestrijding van verleiding is vermijding.

Comment

Voordat ik weer een pic als reactie ga plaatsen besluit ik maar verstandig te zijn en te stoppen.

In ieder geval hoef ik gelukkig GEEN suiker aan mijn voeding toe te voegen omdat ik niet zonder de 'geweldige' smaak kan.

Comment

Ik wilde nog iets zeggen maar ik gun jou het slotwoord. Neem ik nog zo'n Napoleon snoepje, schijnt goed te zijn voor je tanden, je leert hier best veel op het forum.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
          gast ga je nou echt over alles een topic openen met is het slecht>?

Dat zei ik!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Dat zei ik!
            leuk voor je man! Heb ook twee topics geopened over een product. Jemig
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
              leuk voor je man! Heb ook twee topics geopened over een product. Jemig

Oei, ik ben bang dat jij niet zo goed kunt lezen. En ik heb het nog wel zo duidelijk onder mijn naam staan. "VROUW".

En nou ja, 2 topics over een product........en dan verder alle andere "bij de koffie" vragen die je stelt. Maar dat geeft niets natuurlijk, het is prima dat je iets wilt leren, het viel me alleen op.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Laat hem lekker topics openen, als je het niet intressant vind, kijk je toch gewoon niet.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Oei, ik ben bang dat jij niet zo goed kunt lezen. En ik heb het nog wel zo duidelijk onder mijn naam staan. "VROUW".

En nou ja, 2 topics over een product........en dan verder alle andere "bij de koffie" vragen die je stelt. Maar dat geeft niets natuurlijk, het is prima dat je iets wilt leren, het viel me alleen op.
                  Bij de koffievragen? Wtf moet ik me daarbij voorstellen en geef een voorbeeld..

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                    Laat hem lekker topics openen, als je het niet intressant vind, kijk je toch gewoon niet.
                    dankje

Comment

waar werd eigenlijk door de TS iets gevraagd over pindasaus?

tis zo simpel als wat, vetten, de onverzadigde, heb je nodig.
                      Niet in grote aantallen maar je hebt er wel wat van nodig.
                      Noten, olijfolie, vis blablabla iedereen kent het wel, dat zijn de goede vetten.
                      patat heeft ten eerste niet de juiste koolhydraten voor zover ik begrijp, er zit allemaal toegevoegde shit in en het is na bereiding heel vet.

wil je op de zaterdag of zondag een junkmaaltijd dan kan het helemaal geen kwaad zoalng je het binnen de perken houdt en er wat groenten en stukkie vlees bij neemt.
                      mij motiveert het juist weer om de dag er op weer strak te eten.

maar nog iets he; ik heb een jaartje bij een 'luxe' frietkar gewerkt, deze man haalt een speciaal soort aardappel bij een boer vandaan, maakt er patat van, bakt ze voor en bakt ze na in NOTENOLIE met slecht 1,2% verzadigd vet per 100 gram.
                      Hier in de buurt is hij razendpopulair.
                      Dat lijkt mij dus niet verkeerd, een goede aardappel met notenolie.

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
                        patat heeft ten eerste niet de juiste koolhydraten voor zover ik begrijp, er zit allemaal toegevoegde shit in en het is na bereiding heel vet.
                        fout. Patat = aardappelen. aardappelen is niks mis mee. en er zijn meer bereidingswijzen om patat te maken. Dus patat is niet per definitie slecht. Net zoals 2 jaar terug wordt er nog steeds te veel onzin op dit forum verkondigd.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          fout. Patat = aardappelen. aardappelen is niks mis mee. en er zijn meer bereidingswijzen om patat te maken. Dus patat is niet per definitie slecht. Net zoals 2 jaar terug wordt er nog steeds te veel onzin op dit forum verkondigd.
                          fout geloof me nou maar ookal zijn het aardappelen er word allerlei shit aan toegevoegt. Op dat baantje wat ik in mijn vorige reactie zei heb ik hoe dom het ook klinkt veel geleerd over patat en de kwaliteit er van.
                          Gooi jij maar eens gesneden aardappel zo in de vriezer en neem daar een hapje van, neem dan een hapje van de standaart patat uit een zak en het is totaal anders.

patat kan inderdaad gezond zijn, maar dat hangt dan van de bereidingswijze af.

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
                            fout geloof me nou maar ookal zijn het aardappelen er word allerlei shit aan toegevoegt. Op dat baantje wat ik in mijn vorige reactie zei heb ik hoe dom het ook klinkt veel geleerd over patat en de kwaliteit er van.
                            Gooi jij maar eens gesneden aardappel zo in de vriezer en neem daar een hapje van, neem dan een hapje van de standaart patat uit een zak en het is totaal anders.

patat kan inderdaad gezond zijn, maar dat hangt dan van de bereidingswijze af.
                            Het duurt even, maar na een nutteloze pleidooi kom je dan eindelijk toch aan bij de juiste conclusie.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Het duurt even, maar na een nutteloze pleidooi kom je dan eindelijk toch aan bij de juiste conclusie.
                              tjongejonge, ik heb het over de standaart zakken patat.
                              nooit gezegd dat eigen gemaakte patat slecht is.
                              beetje nutteloos inderdaad.

Comment

The aim of argument, or of discussion, should not be victory, but progress.

Joseph Joubert.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X