Homemade maaltijd na PWO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kunt toch ook gewoon eten wat de pot schaft? Niks mis met een flink bord pasta, of aardappelen met een best stuk vlees. Eventueel een shake erbij.

Maak er niet zon drama van.

Just my 2 cents
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
      haha oke, kook jij je kip dan, of bak je dat?
      ik stoom ze, koken is ook prima kan ook maar gaan wel meer vitamines verloren dan.

veel makkelijker nog dan bakken, gewoon in stukken snijden 12 minuten laten kokens/stomen ff wat anders doen en klaar.
      gooi het in een bak en zet het als het afgekoelt is in de koelkast of als je het lang moet bewaren in de vriezer.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        ik stoom ze, koken is ook prima kan ook maar gaan wel meer vitamines verloren dan.

veel makkelijker nog dan bakken, gewoon in stukken snijden 12 minuten laten kokens/stomen ff wat anders doen en klaar.
        gooi het in een bak en zet het als het afgekoelt is in de koelkast of als je het lang moet bewaren in de vriezer.
        Oke chill, en wat heb jij dan? Gewoon kipfilet? Geen kruiden of iets dergelijks, gewoon droog? Want ik hoorde ergens dat je kipfilet ook gewoon tussen het tostieijzer kan drukken.. Kheb nog nooit rijst gekookt Gewoon water en laten koken?
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Oke chill, en wat heb jij dan? Gewoon kipfilet? Geen kruiden of iets dergelijks, gewoon droog? Want ik hoorde ergens dat je kipfilet ook gewoon tussen het tostieijzer kan drukken.. Kheb nog nooit rijst gekookt Gewoon water en laten koken?
          bij de rijst staat het gewoon op de verpakking jo

de kip kun je wat kruiden bij doen, ik doe altijd gedroogde italiaanse kruiden en peper. je kunt ook wat natriumarme sojasaus nemen. als je het onder tosti ijzer doet moet je wel veel beter opletten en in de gaten houden.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            bij de rijst staat het gewoon op de verpakking jo

de kip kun je wat kruiden bij doen, ik doe altijd gedroogde italiaanse kruiden en peper. je kunt ook wat natriumarme sojasaus nemen. als je het onder tosti ijzer doet moet je wel veel beter opletten en in de gaten houden.
            Haha oke:P Mijn moeder heeft van die zilvervlies snelkookrijst, is dat goed? Welke kan je het beste nemen?gewoon kipkruiden is dat ook goed?

Comment

Haha oke:P Mijn moeder heeft van die zilvervlies snelkookrijst, is dat goed? Welke kan je het beste nemen?gewoon kipkruiden is dat ook goed?
              Kipkruiden zit vaak veel zout in verwerkt tot wel 80%.
              Dus kijk even hoeveel zout erin zit voordat je het gebruikt.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

niet de snelkookrijst nemen maar de gewone zilvervliesrijst.
                die hoef je maar 10 minuten langer te koken en is veel beter.
                zorg dat je pure kruiden hebt waar geen zout aan toegevoegd is.

Comment

het zal niet aan het zout liggen hoor !!

Comment

Originally posted by laurann View Post
                    Kipkruiden zit vaak veel zout in verwerkt tot wel 80%.
                    Dus kijk even hoeveel zout erin zit voordat je het gebruikt.
                    Er zit daar 50,2 % zout in, is dat teveel?

@maar7en8, oke, zal ik die ff kopen anders, ga in de vakantie als ik xtje alleen ben wel koken:P

Comment

Heb rijst en kipfilet gekocht Maar welke hoeveelheden moet je nemen, gewoon de hoeveelheid koolhydraten en eiwitten nemen die je per maaltijd moet binnenkrijgen volgens je voedingsschema?

Comment

Heb rijst en kipfilet gekocht Maar welke hoeveelheden moet je nemen, gewoon de hoeveelheid koolhydraten en eiwitten nemen die je per maaltijd moet binnenkrijgen volgens je voedingsschema?
                        Lekker bezig , ja gewoon afwegen naar je schema
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                          Lekker bezig , ja gewoon afwegen naar je schema
                          oke, flikker die kipfilet gewoon onder het tosti ijzer, met een klein beetje kipkruiden. Hoelang kun je gekookte rijst en gebakken/gekookte kipfilet bewaren in de koelkast?

Comment

oke, flikker die kipfilet gewoon onder het tosti ijzer, met een klein beetje kipkruiden. Hoelang kun je gekookte rijst en gebakken/gekookte kipfilet bewaren in de koelkast?
                            Nee bak mijn kip in de pan met olijfolie, en ik maak elke avond voor de volgende dag klaar, rijst kook ik gewoon, rijst kan best wel weekje staan denk ik maar kip niet IVM salmonella etc en andere bacteriën
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                              Nee bak mijn kip in de pan met olijfolie, en ik maak elke avond voor de volgende dag klaar, rijst kook ik gewoon, rijst kan best wel weekje staan denk ik maar kip niet IVM salmonella etc en andere bacteriën
                              oke thanks. Ik eet nu eerst alleen rijst en kip na het trainen, dus dan bak ik het liever niet in olijfolie ivm de vetten die ik niet wil na de training, of praat ik onzin? En het grillen in een tostiapparaat doe ik gewoon voordat ik het eet, omdat het denk ik niet heel lang duurt. Rijst kook ik voor de hele week en zet ik in de koelkast, kijken of dat werkt Bedankt voor je reacties chef

Comment

Dat klein beetje olijfolie wat je gebruikt is te verwaarlozen., maar je zegt grillen in een tosti ijzer ahahah nog nooit van gehoord, weet je zeker dat je, je kip goed klaar maakt, moet goed gaar zijn van binnen, niet te natuurlijk mag wel beetje sappig zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X