Brood & Fatburners

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brood & Fatburners

Hoi,

Ik heb een vraag omtrent brood.
    Ik sport 4 a 5 x in de week. 3 a 4x fitness en 1 a 2 x kickboxen.

Ik eet 10 a 12 sneetjes tijgerbrood(bruin) per dag. Soms wel meer. Ik heb het gevoel dat ik hierdoor niet mijn zwembandjes en buik kan aftrainen.

Brood is een vulmiddel voor mij. Anders raak ik niet verzadigd.

Ik ben 1.90 meter lang en ik weeg 108 kg. Ik eet goed. Ik rook en drink niet. Ik snoep niet. Ik let goed op mijn calorieën. Maar ik heb nooit echt een goed antwoord kunnen vinden omtrent brood.

Is brood nu echt slecht??? Zo ja wat kan ik daarvoor in de plaats nemen.

Wat zijn tevens jullie ervaringen met Fatburners en helpt het??

Mvg,

Volkan

Originally posted by Volkan View Post
    Hoi,

Ik heb een vraag omtrent brood.
    Ik sport 4 a 5 x in de week. 3 a 4x fitness en 1 a 2 x kickboxen.

Ik eet 10 a 12 sneetjes tijgerbrood(bruin) per dag. Soms wel meer. Ik heb het gevoel dat ik hierdoor niet mijn zwembandjes en buik kan aftrainen.

Brood is een vulmiddel voor mij. Anders raak ik niet verzadigd.

Ik ben 1.90 meter lang en ik weeg 108 kg. Ik eet goed. Ik rook en drink niet. Ik snoep niet. Ik let goed op mijn calorieën. Maar ik heb nooit echt een goed antwoord kunnen vinden omtrent brood.

Is brood nu echt slecht??? Zo ja wat kan ik daarvoor in de plaats nemen.

Wat zijn tevens jullie ervaringen met Fatburners en helpt het??

Mvg,

Volkan
    Woon je toevallig in veghel?
    brood is niet zo heel erg slecht je gaat er alleen wel vocht van vasthouden

fatburners tja het blijft rotzooi je kunt beter even een voedings stickie lezen (te vinden bij de stickies) en je dan vooral richten op het cut gedeelte
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Nee ik woon zelf in A'dam..

Comment

aah oke dacht dat je de broer van een kennis van mij was
        Bob Sapp vs Volkan Duzgun part 1 - YouTube
        thai bokst ook weegt ook rond de 108kg en heet ook volkan vandaar
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Idd wat kabaffel zegt van brood ga je vocht vasthouden

over fatburners ik gebruik er nu 1 en ik vind het lekker werken merk meer vet verlies. maar dat kan verschillen per persoon ene reageert er goed op de ander niet
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Paar sneetjes, 4 ofzo op een normaal vet% ga je niet echt merken, pas als je laag in bf zit en je eet veel brood dan ga je het merken, daarnaast kies ik rijst boven brood.. Vind ik lekkerder...
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Nee dat ben ik niet. Het is wel een mooie wedstrijd moet ik toegeven.

Infineghost welke gebruik fatburners gebruik jij precies?

Comment

Comment

Als je droger wilt worden, sowieso niet zoveel carbs nemen. rond de 120/150 blijven. hoog in eiwitten.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    Paar sneetjes, 4 ofzo op een normaal vet% ga je niet echt merken, pas als je laag in bf zit en je eet veel brood dan ga je het merken, daarnaast kies ik rijst boven brood.. Vind ik lekkerder...
                    True. en ik vind rijst ook lekkerder dan brood
                    Originally posted by Volkan View Post

Ik gebruik nu hyperdrive venom 3.0+ ken je bij bodyfitenshop halen
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik sport altijd rond 18.30 tot 20.00 uur. Na fitness of kickbox heb ik altijd trek. Is het dan verstandig om na je training zo laat nog brood te eten. 4 a 5 sneetjes??

mvg,

Volkan

Comment

Ik sport altijd rond 18.30 tot 20.00 uur. Na fitness of kickbox heb ik altijd trek. Is het dan verstandig om na je training zo laat nog brood te eten. 4 a 5 sneetjes??

mvg,

Volkan

Comment

Post workout is een van de 2 grootste maaltijden van de dag...
                          Dus ik zou zeggen 2 sneetjes brood, groot bord rijst, groot bonk kipfilet en een shitload aan groente

Maar je moet effe een voedingschema in elkaar flansen dat is een stuk beter als lukraak eten.
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

zilvervlies rijst inplaats brood.
                            En je moet niet in fatburners geloven , enigste 'fatburners' zijn al lang banned (eca , clen , dnp , t3 t4,..)

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                              Als je droger wilt worden, sowieso niet zoveel carbs nemen. rond de 120/150 blijven. hoog in eiwitten.
                              Originally posted by kontridder View Post
                              zilvervlies rijst inplaats brood.
                              En je moet niet in fatburners geloven , enigste 'fatburners' zijn al lang banned (eca , clen , dnp , t3 t4,..)

Raad je mij om na 20.30 uur paar sneetjes brood te eten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X