Hoelang volgen jullie al een voedingschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoelang volgen jullie al een voedingschema?

Ikzelf volg nu al lange tijd hetzelfde strikte voedingschema. Dit met het nodige resultaat.

Hoelang volgen jullie dit al? Onafgebroken of met periodes zonder voedingschema getraind?

Reden dat ik dit vraag is mede omdat ik merk dat ik sinds kort veel meer moeite moet doen om weer een boterham met pindakaas of kipfilet te eten en s'morgens het bord met de brinta/havermout amper leeg kan eten.

Ben het een beetje beu gegeten dus..

Hebben jullie hier trouwens ook ervaring mee?

Grts

Eet nu 7 maanden kalkoenfilet en tonijn en het gaat nog best. maarja 7 maanden is niet zo lang

Comment

Ik zit nu op de 2 jaar maar heb wel elke week een smokkeldag.
      Maar ik krijg ook automatisch honger dus heb geen moeite met het vele eten.
      Gewoon volhouden en op een gegeven moment pluk je er de vruchten van !

Comment

Maandje of 9 met 1 maand aan vakantie's waarin ik mij niet heb kunnen houden aan een voedingsschema. Verder heb ik eigenlijk geen problemen, het zit gewoon in mijn daglijks ritme en zou niet beter weten. Ik vond vlees, vis, eieren, pindakaas, melk altijd al gewoon lekker; kwark, kaas, brinta, groenten etc. vindt ik ook gewoon lekker en totaal geen moeite mee om dit vol te houden. Ik zou het zelfs echt heel klote vinden als ik 1 avond zou hebben. (Dit gebeurt dan dus ook niet )

Heb wel af en toe echt zo'n dag dat ik de drang heb om alles te eten wat bodybuilden verboden heeft Denk hierbij gewoon aan macdonalds, speculaas, chips, broodje doner, shoarma met knallend veel knoflook, maar uiteindelijk heb ik misschien wat gekookt met een heerlijk sausje etc, maar dan nog met veel vlees en weinig KH's

Ik heb misschien 1x in de maand een junkdag, maar dan laat ik bijvoorbeeld alle KH's staan en zorg ik dat ik wel al me eiwitbronnen binnenkrijg waardoor er eiegenlijk niog niet aan de hand is.
        Last edited by GespierdeMug; 29-02-2012, 11:34.
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik eet al 10 jaar volgens een voedingsschema, in eerste instantie niet voor training, maar omdat ik gewoon altijd wilde weten hoeveel ik van wat binnenkrijg. Nu ik train is het van extra belang.

Ik geef mezelf afentoe wel een weekje vrij van het schema en niet omdat ik me er niet aan wil houden, maar meer omdat ik dan even een weekje niets hoef in te vullen
          Na tien jaar weet je echt wel welk product welke macro's en hoeveel kcal bevat en je houden aan de tijden is ook geen probleem, omdat je op de goede tijdstippen gewoon honger krijgt.
          En daarna er weer gewoon strak tegen aan
          createmybody.net

Comment

Zolang ik train en dat is zo'n 2,5 jaar tot ergenis van m'n vrouw want als zij eens een keertje wilt koken voor mij dan zitten er wel redelijk wat voorwaarden aan vast en dat maakt het dan minder verasssend....maar goed dat ik thuis voor het gezinneke kookt, heb ze er ook niet zoveel last van....
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Een jaar geleden ben ik op mijn eiwitten gaan letten, sinds 4 maanden op het hele voedingspatroon. Het is me wel ten goede gekomen, ben van 81 kg naar 88,5 kg gegaan en dat zonder vet aanzet. Zit nu op zo'n 13% en ga binnenkort voor het eerst serieus cutten voor de zomer. Doel is 8-10%.
              SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X