GOMAD: iemand ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GOMAD: iemand ervaringen?

GOMAD: How to Gain 25lbs in 25 Days with Squats & Milk | StrongLifts.com

Ik las net dit artikel door en vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft? Heb de zoekfunctie (jaja) gebruikt maar vond er niet meteen veel meningen over terug hiero.

Verder stel ik me de volgende vraag. Het concept is (voor zover ik begrijp) op het lijf geschreven van skinny mensen. Ze raden je dus aan tot 4 liter volle melk te drinken wat neer komt om ongeveer kcal 2400. Verder moet je wel nog steeds je 6 à 7 maaltijden nuttigen. Dat lijkt me dan toch moeilijk want als je skinny bent heb je nou niet meteen veel meer kcal nodig op een dag, zelfs in de bulk toch? Laten we stellen dat je tot kcal 3000 / dag inneemt tijdens de bulk blijft er maar 600 over. Over 6 maaltijden is dat toch bijzonder weinig of zie ik het verkeerd?

Verder verberg ik niet dat 12kg aankomen op een kleine maand me wel aanspreekt (als het dan natuurlijk niet alleen vet zou ijn )
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

geen ervaring maar inderdaad basic idea om gewoon te gainen

Comment

Ik zou het op 2 liter per dag houden. Minder kans op scheetproblemen en dergelijke en alsnog vrij veel gratis calorieen, 1200.
      Lid van de 200 club

Comment

scheetproblemen heb ik zowiso wel al vanaf 500 ml oid

Comment

ik zou zeggen probeer het eens uit.....er is hier een lid op bn die 8 potten kwark per dag at...het was geen succes..
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Variatie in eiwitten lijkt me beter dan zo belachelijk veel melk te drinken op een dag. Als je je eiwitten en vetten omhoog gooit op een dag kan dat beter dan met melk. Maar makkelijk is het wel.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by kojak View Post
              ik zou zeggen probeer het eens uit.....er is hier een lid op bn die 8 potten kwark per dag at...het was geen succes..
              betreft de scheten?

Comment

Originally posted by kojak View Post
                dan kan je uwe wc als bakstenenfabriek omdopen, lol
                "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X