Beste iedereen,
Ben een nieuw voedingsschema aan het opstellen voor mezelf voor de komende maanden dat gefocust is op het verlagen van mijn vet %. Dit in samenhang met fitness en voetbal.
Stats:
Gewicht: 71 kilo
Lengte: 168cm
Weekschema:
Maandag: Fitness: borst, schouders, triceps
Dinsdag: Voetbaltraining
Woensdag: Fitness: rug, benen, bovenarmen en buik
Donderdag: Voetbaltraining
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Voetbal
Zondag: Full-body training (elke spiergroep 1 รก 2 oefeningen)
Nu kom ik met mijn schema niet helemaal uit met betrekking tot mijn eetschema. Bijgevoegd zit een excel bestand met mijn eetschema.
Met betrekking tot eten heb ik overdag niet de beschikking om dingen te koken/bakken of in elkaar te flansen (werk op kantoor).
Ook is er geen magnetron aanwezig om eventuele maaltijden op te warmen.
Alle tips zijn welkom, probeer de komende maanden mijn vet % te laten dalen. Het ligt nu zo rond de 14 - 15%.
Hoop dat jullie kunnen helpen,
Met vriendelijke groet!
Ben een nieuw voedingsschema aan het opstellen voor mezelf voor de komende maanden dat gefocust is op het verlagen van mijn vet %. Dit in samenhang met fitness en voetbal.
Stats:
Gewicht: 71 kilo
Lengte: 168cm
Weekschema:
Maandag: Fitness: borst, schouders, triceps
Dinsdag: Voetbaltraining
Woensdag: Fitness: rug, benen, bovenarmen en buik
Donderdag: Voetbaltraining
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Voetbal
Zondag: Full-body training (elke spiergroep 1 รก 2 oefeningen)
Nu kom ik met mijn schema niet helemaal uit met betrekking tot mijn eetschema. Bijgevoegd zit een excel bestand met mijn eetschema.
Met betrekking tot eten heb ik overdag niet de beschikking om dingen te koken/bakken of in elkaar te flansen (werk op kantoor).
Ook is er geen magnetron aanwezig om eventuele maaltijden op te warmen.
Alle tips zijn welkom, probeer de komende maanden mijn vet % te laten dalen. Het ligt nu zo rond de 14 - 15%.
Hoop dat jullie kunnen helpen,
Met vriendelijke groet!