Je lievelingsonbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Supermocro View Post
    Ik zal het uitleggen : Een Marokkaans ontbijt is heel erg uitgebreid en bestaat uit Marokkaans bruin en wit brood en een rond, zoet briocheachtig brood. Vaak komt er een bordje op tafel met pagrir en dat is een soort dun pannenkoekje dat ook wel ‘duizend-gaten’ wordt genoemd. Ze worden naar smaak met honing, suiker of boter belegd , verder zijn er veel verschillende broodjes zoals msemen ook een soort pannekoeken en griesmeel koekjes
    Ook staan er kleine schaaltjes met zwarte olijven in olijfolie, olijfolie met grof zout, jam van citrusfruit en hardgekookte, gehalveerde eitjes met komijn en grof zout. Tevens eet men plakjes ontvelde tomaten met zout en olijfolie, witte kaas hoort ook bij het ontbijt.
    Marokkanen drinken bij het ontbijt veelal muntthee (getrokken van groene thee en verse munt), vers fruitsap, koffie met verse melk of een milkshake van avocado.
    In de zomer staat er vers fruit op de ontbijttafel met ondermeer cactusvijgen.
    Een grote hoeveelheid koolhydraten. Dat ontbijt is geschikt voor iemand die A) erg veel tijd heeft in de ochtend en B) meedoet aan een triathlon.

Originally posted by Haaaaske View Post
    Tja smaken verschillen....jouw ontbijt doet me niks.....geef mij maar een lekker engels ontbijt..... eieren, spek, worstjes, bloedworst, bonen in tomatensaus....... hmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Een half varken op je bord dus.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Met carnaval hadden wij een ochtend schnitzel schotel als ontbijt. Schnitzels met pindasaus, champignonsaus en zigeuner, Beetje friet er bij. Dat was pas genieten in de vroege ochtend.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

vroeger maakte me mijn moeder op zondag vaak wentelteefjes van briochebrood (gedoopt in een mengsel van eieren, melk, slagroom en vanille) afgemaakt met jam en bosvruchten
        dat was zo lekker!!! maar zo niet goed
        heb het al 2 jaar niet meer gehad
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Oeh, slecht topic

Mijn lievelings ontbijt is:
          Vijf roereieren, met veel gezouten boter en knoflook, op de driehoeks meergranen puntjes van de AH, weer met een dikke laag gezouten roomboter. Drie dikke plakken bacon en oude kaas. Bij de eieren mag ook wat mayo en pesto.
          Daarbij een glas met half jus d'orange en half champagne, een glas volle melk, een grote kop zwarte koffie.
          Een enorme hoeveelheid hash browns (2 grote geraspte aardappelen, krokant gebakken in roomboter) en drie gebakken worsten, ketchup en tabasco.
          Ten slotte een heerlijke peuk.

Ik eet elke vent onder tafel tijdens het ontbijt als ik me laat gaan
          createmybody.net

Comment

Mijn lievelingsontbijt bestaat uit verse warme broodjes met een laag roomboter en (vruchten)hagelslag, chocoladepasta, hele oude kaas o.i.d. hmmmmmm.......
            Ik doe het niet.........nee, mijn normale ontbijt bestaat uit een schaal yoghurt met muesli (zaden en noten) Ook lekker

Comment

Originally posted by inabouw View Post
              Mijn lievelingsontbijt bestaat uit verse warme broodjes met een laag roomboter en (vruchten)hagelslag, chocoladepasta, hele oude kaas o.i.d. hmmmmmm.......
              Ik doe het niet.........nee, mijn normale ontbijt bestaat uit een schaal yoghurt met muesli (zaden en noten) Ook lekker
              Ik neem anders ook wel genoegen met een beschuitje hoor

Comment

Indische gehaktballen met curry + een frietje speciaal + een 1L chocomel, frikandel speciaal, 2 cheese burgers

en 1 blikje witte bonen in tomaten saus op toast

(ja dit heb ik ooit weg geschranst in de ochtend)
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

In Spanje zeker?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Kijk dat is nu eindelijk iemand die eerlijk zegt wat hij het LEKKERST vind.
                    Ik zit al pagina's lang te lezen dat iedereen whey met havermout met een kopje groene thee er langs als zijn lievelingsontbijt beschouwd. De vraag in het topic is wat je lievelingsontbijt is, en dat is in mijn ogen toch wat je het lekkerst vind en niet het meest praktische bodybuildingdieet.

De vraag is niet wat vind jij het LEKKERST. De TS vraagt wat is jouw lievelingsontbijt en WAAROM. Iemand kan best brinta of havermout als lievelingsontbijt hebben, OMDAT dit ontbijt hem ondersteund met bodybuilding (of omdat het een snel ontbijt is, of omdat het goedkoop is, of.....).
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                      Ik neem anders ook wel genoegen met een beschuitje hoor
                      Ook erg lekker......maar dan wel in gezelschap van een lekker snuitje

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                        Indische gehaktballen met curry + een frietje speciaal + een 1L chocomel, frikandel speciaal, 2 cheese burgers

en 1 blikje witte bonen in tomaten saus op toast

(ja dit heb ik ooit weg geschranst in de ochtend)
                        Ok jij wint. Ik krijg 's ochtends echt geen friet weg.
                        createmybody.net

Comment

spaghetti, macaroni, nasi, rijst met kip etc
                          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                            Ook erg lekker......maar dan wel in gezelschap van een lekker snuitje
                            klinkt goed.

Comment

Het liefst zou ik elke ochtend een grote bbq chicken pizza nemen, een happymeal, een wrap en een cola light nemen als ontbijt. Maar ey, als je dat een week doet ben je als het goed is zo dood als maar kan:P
                              Carpe Diem

Comment

Wat roer eieren met spek.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X