Je lievelingsonbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Haaaaske View Post
    Tja smaken verschillen....jouw ontbijt doet me niks.....geef mij maar een lekker engels ontbijt..... eieren, spek, worstjes, bloedworst, bonen in tomatensaus....... hmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Best simpel te eentonig en simpel. Jou freemason ontbijt doet me niks. Ga eens even gerechten echte ontbijten bestuderen, leer je tenminste iets met je Hollands rookworstjes haha. (OWNED)

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Nee dank je, ik eet graag met smaak.
      Ooit gehoord van een multiculturele staat. Lees alles in de boeken Ik vind jou ontbikansen beetje lijken als elke ontbijt. Je zou ook toegeven dat je als vrouwzijnde niet kan koken
      Last edited by Supermocro; 13-03-2012, 18:13.

Comment

Originally posted by phormicola View Post
        Ok jij wint. Ik krijg 's ochtends echt geen friet weg.
        Ik ben ooit 's ochtens wakker geworden en naast me lag een frietje speciaal van die vorige avond, was prima te eten (geen grapjes)
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Croissantjes met chocopasta ... Of eigenlijk chocopasta met croissantjes
          Of monster menno
          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by monster menno View Post
            Ik neem anders ook wel genoegen met een beschuitje hoor
            En met wie wil jij dan dat beschuitje eten????
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Supermocro View Post
              Ooit gehoord van een multiculturele staat.
              Jij moet werkelijk overál je afkomst bijhalen, he?
              Benadruk het vooral, met jouw gedrag wordt de mening van velen vast een stuk positiever.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Jij moet werkelijk overál je afkomst bijhalen, he?
                Benadruk het vooral, met jouw gedrag wordt de mening van velen vast een stuk positiever.

en jij moet bijna bij elke post reaggeren als het om zulke onderwerpen gaat.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                  en jij moet bijna bij elke post reaggeren als het om zulke onderwerpen gaat.

and again......and again........and again...............

Het zal je verbazen maar ik heb veel allochtone vrienden, al dan niet moslim.
                  En die gillen niet in elke zin dat ze van die afkomst zijn, maar doen gewoon normaal. Ze hebben het niet over discriminatie omdat ze daar niets van merken, ze gedragen zich namelijk niet als calimerootjes. Zoals jij en "supermocro" en sommigen hier doen. ("want wij zijn zwart en jij bent blank en dat is niet eerlijk!")

Neem een voorbeeld aan Talal. Daar kun jij nog veel van leren.

Comment

calimero = een tekenfilmfiguur; een klein zwart kippenkuiken in een gezin met verder enkel gele kuikens. Op zijn kop draagt hij een halve eierdop

Comment

En dat is wat ik ben ? nou dankje

Comment

En die gillen niet in elke zin dat ze van die afkomst zijn, maar doen gewoon normaal. Ze hebben het niet over discriminatie omdat ze daar niets van merken, ze gedragen zich namelijk niet als calimerootjes. Zoals jij en "supermocro" en sommigen hier doen. ("want wij zijn zwart en jij bent blank en dat is niet eerlijk!")

Neem een voorbeeld aan Talal. Daar kun jij nog veel van leren.
                        Ik heb het niet eens over discriminatie gehad direct heb je het over allachtoon dit allachtoon dat. wie is talal?
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Je vergat de "OH NEE!!!"

Comment

Originally posted by Supermocro View Post
                            Best simpel te eentonig en simpel. Jou freemason ontbijt doet me niks. Ga eens even gerechten echte ontbijten bestuderen, leer je tenminste iets met je Hollands rookworstjes haha. (OWNED)
                            Hahahahaha voorspelbaar.... fooled ya.... maar ja dat is wat wij van de vrijmetselaarij nou juist willen.....
                            In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

Rofl beat boxer stop met bitchen kleine whiny little bitchtit ik ben ook turk voel je niet zo snel op je teentjes getrapt retard

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Een half varken op je bord dus.
                                Squeel like a pig bitch...

Ontbijt is altijd moeilijk voor mij want ik lig liever langer in bed.... ik weet het ....my bad.... dus ik geniet nooit van ontbijt is altijd heel snel en makkelijk dus een engels ontbijt zit er voor mij nooit in.... misschien heel misschien een keer per jaar.... ben een avond mens en avond eten daar kan ik me altijd op verheugen.... en ik eet bijna alles ..... dus ook buitenlandse keuken....heel graag zelfs.... ik denk zeg het maar ff erbij....
                                In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X