Voedingsschema voor in de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erik1982 View Post
    Ik ben ook gevoelig voor lage rugpijn. Maar door te squatten en te deadliften heb ik er duidelijk veel minder last van! Zorg wel voor een juiste techniek.
    Als je bang bent dat je teveel oefeningen doet tijdens 1 training dan kun je beter eerst je isolatieoefeningen weg gaan laten (die bicepcurl en triceps dingen bv.)
    Succes iig.

Comment

Originally posted by Maysam_18 View Post
      Is 1 oefening per spiergroep niet voldoende bij fullbody? Omdat ik nogal een beginner ben.
      Deze quote natuurlijk.

Comment

Hoi,

Ergens op het internet had ik gelezen dat het versterken van je buikspieren kan helpen met het beter balanceren van je lichaamsgewicht, waardoor je rug minder belast word. Is dit nou waar?

Comment

Rugpijn door belasting is een verkorte rugspier. Door de buikspieren te belasten verkorten deze ook waardoor je weer in 'balans' raakt. Wanneer je een spier belast, wordt deze korter

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
            Rugpijn door belasting is een verkorte rugspier. Door de buikspieren te belasten verkorten deze ook waardoor je weer in 'balans' raakt. Wanneer je een spier belast, wordt deze korter
            Dus is het nou wel waar?

Comment

Nee. Leest u het rustig nog een keer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X