Noten s'avonds wel/niet aan te raden??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noten s'avonds wel/niet aan te raden??

Ik heb (op dit forum, o.a. - door schijnbaar bekende gebruikers) meerdere malen gelezen dat het eten van een portie noten s'avonds niet aan te raden is, aangezien deze (begreep ik) voornamelijk opgeslagen zouden worden als vet.

Dit was omdat het lichaam allang bezig zou zijn met vet-oxidatie (als ik het goed citeer), en de nieuwe vetten die dan je lichaam binnenkomen dit proces zouden belemmeren.

Nu is mijn vraag, in hoeverre klopt dit? Ik eet nu door de kwark s'avonds (ongeveer rond 21:00) vaak een hand gemengde noten. Mijn doel is tevens wel om aan te komen, echter natuurlijk het liefst zo min mogelijk in vet.

Is het verstandig om deze op zo'n tijdstip te eten?

je moet je niet zo druk maken om dit soort detais.
    als het in je schema past kan het prima.

je gaat mij niet vertellen dat een paar noten in de avond het verschil gaat maken met die zelfde noten wanneer je ze in de middag neemt.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      je moet je niet zo druk maken om dit soort detais.
      als het in je schema past kan het prima.

je gaat mij niet vertellen dat een paar noten in de avond het verschil gaat maken met die zelfde noten wanneer je ze in de middag neemt.
      Klopt, zit inderdaad wat in.

Mooi maar, vind ze namelijk super lekker.

Comment

De vetten bij je eiwitten voor het slapen gaan, zullen helpen met het vertragen van opname.

hgh dat in je diep slaap vrij komt word wel belemmerd door grote maaltijd voor het slapen gaan.
        Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
          De vetten bij je eiwitten voor het slapen gaan, zullen helpen met het vertragen van opname.

hgh dat in je diep slaap vrij komt word wel belemmerd door grote maaltijd voor het slapen gaan.
          Wat is HGH precies? Hoe werkt dat?

Aja, dat vertragen had ik ook eerder gelezen inderdaad.

Comment

Groei hormonen....google is your frend
            Mind is everything.

Comment

Ah, heb er net een stukje over gevonden. Growth hormone, right?

Edit: Was het net aan het Googlen, hehe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X