Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Beat boxer, post nou eens een x fotos van jezelf, in die 3 jaar heb ik 0 fotos van je gezien dus ben benieuwd
Dat klopt, ik was begonnen als een skinny guy ;D. ik zal zo snel mogelijk paar fotos maken deze dip. k heb nooit echt iemand gevraagt om fotos te maken. om het spannend te houden. maar ik hou je op de hoogte.
ik denk wel dat het met je voeding te maken heeft.
slechte voeding= slechte weerstand.
ik ben al in geen 2 jaar ziek geweest sinds ik:
veel groente
gezonde vetten
gezonde eiwitbronnen
en 1 a 2 stuks fruit
vitamine pilletje neem.
probeer het is.
vroeger was ik ook vaak ziek, is niet fijn maar wel simpel op te lossen.
Dat klopt. ben ook 2 jaar lang niet meer ziek geworden. ben me zoveel bezig gehouden met mijn opleiding, dat m'n voeding niet echt meer in orde was. dat is ook de oorzaak dat ik me zo voel een beetje. thanks
zoals je zelf al aangeeft heb je laatste tijd wat slechter gegeten e.d. dat kan er mee te maken hebben. een te eenzijdige voeding kan er ook toe lijden dat je essentiele vitamines e.d. mist met gevolg een verminderde weerstand
zoals je zelf al aangeeft heb je laatste tijd wat slechter gegeten e.d. dat kan er mee te maken hebben. een te eenzijdige voeding kan er ook toe lijden dat je essentiele vitamines e.d. mist met gevolg een verminderde weerstand
Ja, dat kan idd kloppen. want ik ben ook heel de dag door witbleek moe. en heb zin in niks. Misschien multivitamine optie. en wat extra groentes
Wat een vreemde vraagstelling.
Maar zo te lezen heb je al antwoorden, dus ik voeg er maar niets meer aan toe verder.
Ik vroeg me af als het een beetje lag aan de gezonde levenstijl. Want mensen zeggen wel bijvoorbeeld: alleen maar gezond eten is goed voor je, of aan je dagelijkse macros komen. maar dat is een beetje wetenschappelijk enzo. jammer dat ik daar niet zoveel in geloof. Want wanneer ik er direct mee stop voel ik me lui/zwak/moe. geen honger. en slaap ook niet goed.
Ik vroeg me af als het een beetje lag aan de gezonde levenstijl. Want mensen zeggen wel bijvoorbeeld: alleen maar gezond eten is goed voor je, of aan je dagelijkse macros komen. maar dat is een beetje wetenschappelijk enzo. jammer dat ik daar niet zoveel in geloof. Want wanneer ik er direct mee stop voel ik me lui/zwak/moe. geen honger. en slaap ook niet goed.
Nou, ik kan alleen maar zeggen dat ik me veel beter voel sinds ik zo eet en leef.
Ben niet meer ziek geweest, hooguit een keer verkouden in 2 jaar tijd.
Ook heb ik meer energie, een beter lichaam, een betere nachtrust en een mooiere huid. Ik geloof er dus echt in, ja.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Nou, ik kan alleen maar zeggen dat ik me veel beter voel sinds ik zo eet en leef.
Ben niet meer ziek geweest, hooguit een keer verkouden in 2 jaar tijd.
Ook heb ik meer energie, een beter lichaam, een betere nachtrust en een mooiere huid. Ik geloof er dus echt in, ja.
Daar heb je helemaal gelijk in. ik voelde me ook tip top. tot dat ik ermee kapte voor een week of 2 omdat ik me niet goed voelde. sindsdien voel ik me niet goed. daarom vroeg ik me af als het aan de schema lag.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment