Gezondheid is gezond.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe, ha.. Shoarma...

Beat boxer, post nou eens een x fotos van jezelf, in die 3 jaar heb ik 0 fotos van je gezien dus ben benieuwd
    Make it happen, shock everyone!

Comment

ik ben ook zo'n 2-3 keer per dag goed misselijk, maar dat komt omdat ik te veel eten naar binnen lig te proppen :P
      Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
      Doel eind 2015: 100kg
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        Hoe, ha.. Shoarma...

Beat boxer, post nou eens een x fotos van jezelf, in die 3 jaar heb ik 0 fotos van je gezien dus ben benieuwd

Dat klopt, ik was begonnen als een skinny guy ;D. ik zal zo snel mogelijk paar fotos maken deze dip. k heb nooit echt iemand gevraagt om fotos te maken. om het spannend te houden. maar ik hou je op de hoogte.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Lees dit artikel maar eens:
          Oh vergete te melde, dat ik mijn eigen shoarma maak. dus PUUR VLEES!. niet uit een viese tent.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            ik denk wel dat het met je voeding te maken heeft.

slechte voeding= slechte weerstand.

ik ben al in geen 2 jaar ziek geweest sinds ik:
            veel groente
            gezonde vetten
            gezonde eiwitbronnen
            en 1 a 2 stuks fruit
            vitamine pilletje neem.

probeer het is.

vroeger was ik ook vaak ziek, is niet fijn maar wel simpel op te lossen.
            Dat klopt. ben ook 2 jaar lang niet meer ziek geworden. ben me zoveel bezig gehouden met mijn opleiding, dat m'n voeding niet echt meer in orde was. dat is ook de oorzaak dat ik me zo voel een beetje. thanks

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Mischien moet je minder trolle dan en je meer bezig met derest houden. En waarom vraag je iets om vervolgens zelf antwoord te geven?
              Als je vind dat ik troll, reaggeer dan ook niet. grow up..

Comment

zoals je zelf al aangeeft heb je laatste tijd wat slechter gegeten e.d. dat kan er mee te maken hebben. een te eenzijdige voeding kan er ook toe lijden dat je essentiele vitamines e.d. mist met gevolg een verminderde weerstand

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                  Hahah ja en daar is nog niks van gelogen ook!
                  Bij ons in het dorp zit er 1tje, pfff.
                  klinkt wel heel smerig. maar ik maak het puur uit het vlees van de slager.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    zoals je zelf al aangeeft heb je laatste tijd wat slechter gegeten e.d. dat kan er mee te maken hebben. een te eenzijdige voeding kan er ook toe lijden dat je essentiele vitamines e.d. mist met gevolg een verminderde weerstand
                    Ja, dat kan idd kloppen. want ik ben ook heel de dag door witbleek moe. en heb zin in niks. Misschien multivitamine optie. en wat extra groentes

Comment

wat eet je nu op een dag dan? want dit klinkt meer alsof je ziek bent

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        wat eet je nu op een dag dan? want dit klinkt meer alsof je ziek bent
                        Mijn voedingschema bevat

K /E /V
                        150- 200/240 - 80/100

Maar op dit moment eet ik niet goed. weinig trek. ik slaap ook heel slecht laatste tijd.
                        Last edited by beat-boxer; 19-03-2012, 22:40.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                          In hoeverre is het gezondheid gezond en ongezond?
                          Wat een vreemde vraagstelling.
                          Maar zo te lezen heb je al antwoorden, dus ik voeg er maar niets meer aan toe verder.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Wat een vreemde vraagstelling.
                            Maar zo te lezen heb je al antwoorden, dus ik voeg er maar niets meer aan toe verder.

Ik vroeg me af als het een beetje lag aan de gezonde levenstijl. Want mensen zeggen wel bijvoorbeeld: alleen maar gezond eten is goed voor je, of aan je dagelijkse macros komen. maar dat is een beetje wetenschappelijk enzo. jammer dat ik daar niet zoveel in geloof. Want wanneer ik er direct mee stop voel ik me lui/zwak/moe. geen honger. en slaap ook niet goed.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                              Ik vroeg me af als het een beetje lag aan de gezonde levenstijl. Want mensen zeggen wel bijvoorbeeld: alleen maar gezond eten is goed voor je, of aan je dagelijkse macros komen. maar dat is een beetje wetenschappelijk enzo. jammer dat ik daar niet zoveel in geloof. Want wanneer ik er direct mee stop voel ik me lui/zwak/moe. geen honger. en slaap ook niet goed.
                              Nou, ik kan alleen maar zeggen dat ik me veel beter voel sinds ik zo eet en leef.
                              Ben niet meer ziek geweest, hooguit een keer verkouden in 2 jaar tijd.
                              Ook heb ik meer energie, een beter lichaam, een betere nachtrust en een mooiere huid. Ik geloof er dus echt in, ja.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Nou, ik kan alleen maar zeggen dat ik me veel beter voel sinds ik zo eet en leef.
                                Ben niet meer ziek geweest, hooguit een keer verkouden in 2 jaar tijd.
                                Ook heb ik meer energie, een beter lichaam, een betere nachtrust en een mooiere huid. Ik geloof er dus echt in, ja.
                                Daar heb je helemaal gelijk in. ik voelde me ook tip top. tot dat ik ermee kapte voor een week of 2 omdat ik me niet goed voelde. sindsdien voel ik me niet goed. daarom vroeg ik me af als het aan de schema lag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X