Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Brood: Volkoren
Beleg: Kipfilet, rookvlees, ei of pindakaas
Yoghurt: Mager naturel?
Kwark: Mager naturel?
Je moet naar de waarden op het etiket kijken voor de yoghurt en kwark. Soms doen ze daar veel kutproducten bij die niet goed voor je zijn.
Eieren zou ik de ei-eiwitten pakken de rest weggooien.
Pindakaas niet teveel gebruiken. Ham kan ook dienen als beleg. Is tevens niet zo vet. Brood kan ook grijs of bruin zijn. =D maar vooral volkoren proberen te blijven.
Je moet naar de waarden op het etiket kijken voor de yoghurt en kwark. Soms doen ze daar veel kutproducten bij die niet goed voor je zijn.
Eieren zou ik de ei-eiwitten pakken de rest weggooien.
Pindakaas niet teveel gebruiken. Ham kan ook dienen als beleg. Is tevens niet zo vet. Brood kan ook grijs of bruin zijn. =D maar vooral volkoren proberen te blijven.
ALTIJD HELE EIEREN ETEN!!!
zo´n bullshit om de gezonde vetten, vitamines en mineralen weg te gooien.
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Jazeker ! Volkoren brood is goed, maar let op de hoeveelheid zout !
hoe ga je dat dan na? vraag jij aan je bakker hoeveel zout hij toevoegt?
Bij ons (in België) staan de ingrediënten toch niet op de verpakking van het brood dat je bij de bakker koopt.
was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
15.00
- Mueslireep (1 stuk) of ongezoute noten (50 gr)
17.30
- Avondmaal (wat de pot schaft...)
22.00
- Magere kwark (500 gr)
Daarnaast meteen na elke training (2-3x per week) een shake en de ochtend na de traning een shake bij het ontbijt. En veel water drinken de hele dag door.
Ps. Beleg op brood is kipfilet, rookvlees, rosbief, ham, pindakaas of appelstroop. Ik houd er niet van om ei op brood mee te nemen naar werk, dat stinkt...
als ik snel hoofdreken zit je nu rond de 2000kcal nog ruim 500 tekort voor de adhv van het voedingscentrum en in mijn ogen 500 extra tekort voor als je serieus wilt aankomen
15.00
- Mueslireep (1 stuk) of ongezoute noten (50 gr)
17.30
- Avondmaal (wat de pot schaft...)
22.00
- Magere kwark (500 gr)
Daarnaast meteen na elke training (2-3x per week) een shake en de ochtend na de traning een shake bij het ontbijt. En veel water drinken de hele dag door.
Ps. Beleg op brood is kipfilet, rookvlees, rosbief, ham, pindakaas of appelstroop. Ik houd er niet van om ei op brood mee te nemen naar werk, dat stinkt...
je eet te weinig, en ook te weinig eiwitten bij het ontbijt, bij het ontbijt 2 eieren of een schep whey nemen.
geen appelstroop en mueslireep nemen.
vindt dat je ook erg laag in je vetten zit.
cruesli vervangen door havermout of brinta eventueel ongezoete muesli.
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
als ik snel hoofdreken zit je nu rond de 2000kcal nog ruim 500 tekort voor de adhv van het voedingscentrum en in mijn ogen 500 extra tekort voor als je serieus wilt aankomen
euhhhh Reinier......."voedingscentrum" ?
Geen serieuze sporter die hen nog serieus neemt na die fabeltjes over supps.
je eet te weinig, en ook te weinig eiwitten bij het ontbijt, bij het ontbijt 2 eieren of een schep whey nemen.
geen appelstroop en mueslireep nemen.
vindt dat je ook erg laag in je vetten zit.
cruesli vervangen door havermout of brinta eventueel ongezoete muesli.
Wat is het verhaal achter appelstroop dan? Heb het meerdere keren gelezen op het forum.
Schrap de cruesli, zijn gewoon platgeslagen koekjes. Neem daarvoor in de plaats muesli.
Ik vind overigens wel dat je je er erg makkelijk van afmaakt.
Je kan toch niet zomaar aan iets beginnen zonder een gedegen voorbereiding. In dit geval veel lezen en uitproberen.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment