zelf slachten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by eloy007 View Post
    Hoe wil je je koe laten besterven dan>

besterven.....gewoon kop er af en sterven..... invriezen en opeten. Besterven hoeft natuurlijk niet he..mag wel hoeft niet.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Mateusz View Post
      Vleeskoe..?
      Stieren worden in het algemeen gebruikt voor vlees.
      Koeien voor melk en kalveren.
      Wij slachten jaarlijks onze eige rund (nonkel heeft boerderij) en onze eige kippen
      Jazeker. Het Aberdeen ras is daar een voorbeeld van. Dat is een vleesras en het vlees ervan wordt in Argentijnse restaurants geserveerd.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Limit View Post
        heb je een kippenhok in de achter tuin ?
        ja ik heb een kippenhok. Als ik ze los laat lopen eet een ander ze op......
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Het is echt zonde dat de vuilbak terecht komt. 1 dag ervoor zouden ze er al iets mee moeten doen;
          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
            Het is echt zonde dat de vuilbak terecht komt. 1 dag ervoor zouden ze er al iets mee moeten doen;
            iedere zaterdag gewoon een gratis BBQ bij je lokale supermarkt

Comment

jullie willen echt niet weten hoeveel eten wij weggooien in het ah distributiecentrum. Tonnen kip en goed vlees wat 1 dag of zelfs helemaal niet over datum is. Geef het dan aan mensen die in je supermarkt werken denk ik dan altijd maar op de een of andere redenen mag dat niet.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                jullie willen echt niet weten hoeveel eten wij weggooien in het ah distributiecentrum. Tonnen kip en goed vlees wat 1 dag of zelfs helemaal niet over datum is. Geef het dan aan mensen die in je supermarkt werken denk ik dan altijd maar op de een of andere redenen mag dat niet.
                Dat weet ik wel. Ik ben heftruckchauffeur bij DC Tilburg en ik zie dagelijks wat er aan hele pallets vernietigd wordt omdat het de datum (bijna) heeft overschreden.
                En er word niks afgegeven omdat het management niet wil dat er misbruik van gemaakt gaat worden door het personeel.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik denk ook dat je er na een paar keer wel gewend aan raakt, de eerste keer zal wel moeilijk zijn,
                  Voor sommigen.
                  keep the focus going!

Comment

Als ik een rund zie lopen zonder eigenaar, dan zie je mij rennend er achteraan met een mes.
                    Make it count!
                    Always look on the bright side of life...

Comment

[/QUOTE]

Ziet er eigenlijk best smakelijk en zoet uit. (softijs / spekkies o.i.d.)

Maar goed, als het zou moeten zou ik best een dier kunnen slachten.

Comment

Eén van mijn hobby's is jagen, dus slachten geen probleem. Een beter kwaliteit vlees kun je niet vinden. Schiet ook reeën, mooi donker vlees en heel erg mager vlees.

Besterven is niet nodig, maar menig jager/slager zegt wel dat het vlees daardoor wel malser wordt.
                        Mocht je nou een koe willen op kopen (als er iemand is met die gedachte) kun je ook denken aan die schotse hooglanders. Zeg maar de scharrel-koe.....
                        Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Gek genoeg heb ik al wel een paar keer een mens uitgebeend, maar nog nooit een dier. Best gek als je dan met een compleet mensen been loopt die je net van een lichaam af hebt gehaald.

PS: dont worry, ik krijg daar nu therapie voor
                          Ghehe, die practica met stoffelijke overschotten zijn altijd de leukste. Alleen jammer dat ik dankzij de formaldehyde niet te lang boven een restant kan blijven hangen. Maar jij zult waarschijnlijk met onbehandelde restanten werken?

Overigens zou ik me niet zo prettig voelen als ik een kip moet slachten, gok ik zo. Maar of ik daarna - als ik geen kip meer hoef te slachten voor het eten - mijn leven heb gebeterd? Naaaah. Alleen bij konijnen vind ik het zielig.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Toevallig vorige week het laatste biefstukje gegeten van Berta, de koe die een jaar in de wei heeft gelopen. Verder ook wel eens kippensoep getrokken van eigen kippen. Het slachten zelf is overigens niet zo erg en kunnen de meeste denk ik wel. Vlees eraf halen vond ik wat minder maarja.
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Heb een kip en een schaap geslacht toen ik 12/13 jaar was?
                              Was sowieso al een fervent vleesfan en ben het nog steeds vond het ook niet erg.. wel jammer van het leven maja.
                              Btw snap vegentariers echt niet man.. hoe kan je niet van vlees houden

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                                Heb een kip en een schaap geslacht toen ik 12/13 jaar was?
                                Was sowieso al een fervent vleesfan en ben het nog steeds vond het ook niet erg.. wel jammer van het leven maja.
                                Btw snap vegentariers echt niet man.. hoe kan je niet van vlees houden
                                Meesten vegetariërs eten dan ook geen vlees uit principe, niet voor smaak.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X