zelf slachten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Matthias87 View Post
    Meesten vegetariërs eten dan ook geen vlees uit principe, niet voor smaak.
    Ik eet het voor bb en omdat ik er van hou : D

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Precies. De restjes, ingewanden, lelletjes, etc. worden eerst gemalen en gebleekt waarna er een roze brei overblijft:

En daar worden nuggets van gemaakt.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wel ziek man, zou dan ruim 2 kippen per dag moeten slachten = 830 Kippen per jaar nodig hebben.
        Dat zou mn baan dan zijn: Kippen fokken, eten en stroom winnen in het dynamo-krachthonk.
        Ssssmoking

Comment

2 zomers lang op een bio-boerderij gewerkt in zuid-frankrijk

met varkens-lammetjes-schapen-kippen-kalkoenen

en die waren voor het vlees...en ja....dus ook ik heb geslacht...
          maar niet erg...die beesten hebben echt een super leven gehad daar.
          kinderen van nedl. vakantiegangers begrepen vaak niet dat vlees van beesten komt
          eenmaal uitgelegd, dan vinden ze slachten ook normaal
          ze wilden zelfs graag meekijken....

als ik de ruimte/tijd had...zou ik het in nedl ook doen....echt veeeeel lekkerder vlees!!!

Comment

Ik koop ook kippen zelf. en slacht ze in mijn huis. was altijd een hobby van me geweest. me ouders kijken me raar aan.
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
              Ik koop ook kippen zelf. en slacht ze in mijn huis. was altijd een hobby van me geweest. me ouders kijken me raar aan.
              ja maar jij bent ook raar

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                Hoezo? leg is uit?
                Last edited by beat-boxer; 26-03-2012, 19:45.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post

ja maar jij bent dan ook een beginnend psychopaatje he b-b....
                  ouwe hobbyslachter, hahah.

A census taker once tried to test me I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti - YouTube
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by BarBrother View Post

Neeenee B-B is een leuk kereltje. En lief.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Neeenee B-B is een leuk kereltje. En lief.

Hahaha, dankje marnop. tenminste iemand die nog om mij geeft.

Comment

Als ik de ruimte zou hebben om kippen te houden, zou ik mijn eieren en het vlees van de kip halen. En gewoon zelf slachten. Het is niet moeilijk, als je even op youtube kijkt en paar filmpjes volgt heb je het zo onder de knie. Ik weet wel dat als je een haan wil slachten, en het mannetje is agressief dat dit niet zo makkelijk gaat als bij de bitches.

Comment

^, een haan heb je ook zo hoor :P Wij slachten thuis eigenlijk alleen hanen, geen kippen. Zelfs de meest agressieve overwin je zo als mens zijnde. Zodra je hem in je handen hebt is het een kwestie van zo humaan mogelijk, niks anders als een kip.
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                            ^, een haan heb je ook zo hoor :P Wij slachten thuis eigenlijk alleen hanen, geen kippen. Zelfs de meest agressieve overwin je zo als mens zijnde. Zodra je hem in je handen hebt is het een kwestie van zo humaan mogelijk, niks anders als een kip.
                            Klopt. Tegen een schot hagel is zelfs de meest agressieve haan niet opgewassen.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Jullie hanen zijn gewoon kippetjes, die van mij niet hoor!

Comment

Hou je alleen weinig vlees over ben ik bang
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X