Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hallo, mijn naam is Emin, ik ben 18 jaar, rond de 83 kilo en 1m84. Mijn vet% weet ik niet.. en ik zou graag wat vet kwijt raken.

Ik train 3 keer per week met gewichten en 3 keer 20 min cardio (intensief)

Ik heb hier een eetschema, wat vinden jullie ervan?
    Attached Files

Voedingsschema

Kan iemand me hierbij helpen aub?

Comment

Wat ik zou toevoegen:

bak magere kwark (500 gram) om een uurtje of 9 savonds. Dit in verband met eiwitten en dit schijnt goed te zijn als je dit voor het slapen doet.

Voor de rest heb ik ook nog niet zo heel veel verstand van voeding om je echt een goed advies over het gehele schema te geven.

Comment

He daar, ziet er netjes uit.

opmerking"

Broccoli, dat boost je testwaardes, goed gekozen....!

Voor, tijdens of na trainen, shake....? niet direct nodig maar wel vermelden als je deze neemt, is van belang in je voedingschema.

Probeer tijdens je cut de eiwitten wat hoger te leggen, zeker als je carbs iets lager zijn, probeer naar 80 a 90 gram totaal te gaan.

Je taint na 17:00HR ? De banaan na training of anders bij ontbijt.
        1/2 uur voorslapen gaan magere kwark, met nootjes, hiermee verhoog je weer je eiwitten/vetten en koolhydr. (iets), beetje een standdaard advies,

Verder ff niets aan je schema veranderen en kijken hoe dit uitpakt, en hoe je hier op reageerd. het ziet er al goed uit.

--Tip--
        Wanneer je afvalt is het mogelijk dat je evengoed vetvrije massa verbrand, aangezien je echt serieus met je voeding bezig bent lijkt mij een vetmeting een goede aanvulling, je kunt dan bijsturen met koolhydraten en eiwiten, echter moet je deze waardes wel kennen......!

succes

Comment

Voedingsschema

Hartelijk bedankt, ik hoop dat het werkt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X