Back to dieet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat is er zo lachwekkend aan benchen in een smith?

Naar mijn mening kan je je dan gewoon meer focussen op de barbell weer omhoog te krijgen en de beste houding aan te nemen.

Comment

Ik heb hier namelijk nog nooit iemand over gehoord en zie bij mijn gym ook niemand het zonder smith doen.

Maar als bench pressen etc met een barbell beter is hoor ik dat graag.

Comment

ik bench liever met een losse stang.

toch zie ik regelmatig filmpjes van prof bodybuilders die regelmatig incline benchen in een smith en ook vaak military press in een smith..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
          ik bench liever met een losse stang.

toch zie ik regelmatig filmpjes van prof bodybuilders die regelmatig incline benchen in een smith en ook vaak military press in een smith..
          Het is ook niet heel raar hoor, normaal benchen in een smith vind ik zelf niet echt relax. Af en toe seated mp in een smith kan wel relax zijn en zelfd geld voor incline. Maar meestal doe ik alles los.

Comment

Originally posted by Rick16 View Post
            Ik heb hier namelijk nog nooit iemand over gehoord en zie bij mijn gym ook niemand het zonder smith doen.

als je hier lang genoeg actief bent dan begrijp je wel waarom iedereen smith haat
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Wat is er zo lachwekkend aan benchen in een smith?

Naar mijn mening kan je je dan gewoon meer focussen op de barbell weer omhoog te krijgen en de beste houding aan te nemen.

Nieuwe gym zoeken.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                Nieuwe gym zoeken.
                Bevalt me prima, lekker rustig op de tijden dat ik altijd sport dus zolang ik mijn eigen ding doe daar is het prima voor mij

Comment

Incline benchen met smith vind ik altijd nog fijn, maakt me geen moer uit of het volgens de rules is of niet. Haha

Comment

? gaat het hier over benchen of mijn vraag

Comment

Bulken als je aan wilt komen... daarna kan je altijd nog weer cutten.

Ik zou trouwens wel tot na de zomer wachten met bulken, tenzij je wat dikkig de zomer in wilt natuurlijk? :P

Comment

Waar is de video?

Comment

Ja karwan heb al een tijdje niksmeer van jou gezien, je bent precies heel inactief geweest. Wist toen wel dat je al aan het bulken was. Ben eens benieuwd naar die pics
                          Eat clean and train hard...

Comment

Originally posted by hakanovic View Post
                            Waar is de video?
                            Of foto's zijn ook wel kicken.
                            Make it count!
                            Always look on the bright side of life...

Comment

Joeysthetics: Cheststhetics - Basic Chest Workout - YouTube
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Geen dieet is beter voor mij denk ik.
                                Ik eet altijd wel gezond maar als ik wat droger ga trainen dan eet ik bijv 1dagje geen hagelslag bij mijn kwark en resultaat is er wel altijd.
                                ik heb nu wel door wat mijn lichaam nodig heeft en niet aan het eind van de dag om te cutten/bulken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X