Alcohol tegenwoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by T-Buser View Post
    Hallo,

Ik drink sinds anderhalf maand geen alcohol meer en ik word er gek van dat mensen zeggen:
    "Je vergooit je jeugd".
    "Alleen bierdrinkers zijn stoer".
    "Jij drinkt niet, dus jij kan nooit stoer zijn".

Bij hun gaat het alleen om het stoer zijn als je bier drinkt dus.
    Ik denk niet dat ik de enige ben die dit heeft namelijk.

Ik heb gewoon een doel en daarvoor wil ik gaan. Maar ja, dat snappen de kids weer niet.
    Het interesseert met niet zo heel veel wat de rest zegt, maar ik zou wel graag een tegenwoord willen hebben om hun de mond te snoeren,
    want het begint aardig irritant te worden als je dat 10 keer per dag moet aanhoren.

Ter info. Ik ben 17 jaar en train nu driekwart jaar. Waarvan de laatste 4-5 maanden serieus, omdat ik best tevreden was over het resultaat.

Bedankt.
    Je zegt gewoon dat je het niet meer lekker vind. Discussie gesloten.

Comment

Zuipen is kut

Comment

Stoer, jeez we zijn geen 14 meer

Hun zijn stoer totdat ik me shirtje uit heb gedaan en dan ben ik de man

Mii not smoking, mii not drinking alcohol, me not using any drug (AS not included)... Mii is happy
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Stoer, jeez we zijn geen 14 meer

Hun zijn stoer totdat ik me shirtje uit heb gedaan en dan ben ik de man
          Jaa kijk zover ben ik dus (nog) niet, ik zou dan ook maar al te graag hun koppen willen zien als ik me shirt uit trek op vakantie of op het strand in de zomer. Dat zou wel bazig zijn. Maar goed, voor wat hoort wat.

Comment

ik heb het makkelijk, kmag niet meer van de doktor :P beste excuus wat je kan hebben
            (als ik het nog zou mogen zou ik het trouwens wel doen)
            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
            Doel eind 2015: 100kg
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Ohja dan effe een reactie op jou post.

Ik ben 19 maar nog nooit heeft iemand tegen mij loopt te zeiken over het onderwerp alcohol, it's all about attitude. Als je overal op hapt zou ik je ook zo gek maken totdat je wat gaat doen. Nu is het 1 drankje en daarna ben je niet meer 'stoer' als je er 1tje neemt maar moet je minimaal 6 drankjes op hebben, de grens verplaatst elke x een klein stukje. En als je je laat ompraten vind ik dat redelijk zwak.

My life = my lifestyle
              Don't like it? = not my problem, it's yours
              Your problem = i don't care about

Comment

Oke die laatste zinnetjes kan ik wel gebruiken. En, ik laat mij niet ompraten. Sws niet, het interesseert mij niet wat anderen zeggen.

Ik heb gezegd tegen me kameraden: Ik ga 3 weken voor de vakantie weer zuipen.
                Want als je begint op vakantie ben je helemaal lam de hele vakantie, dat wil ik niet hebben, 't moet wel een mooie vakantie zijn.
                En na de vakantie ga ik weer gewoon verder met waar ik nu mee bezig ben.

Comment

Meestal reageer ik heel enthousiast dat als ze zich druk maken om míj, ze zelf nog niet genoeg hebben gehad. Vervolgens moedig ik ze een beetje aan tot ze zelf weer goed verder gaan.

Het gevolg is dat ze zich er niet meer druk om maken, en ik een geweldige avond heb ten koste van de katers van anderen.

Verder gewoon zeggen dat het voor het trainen is, en dat ze zich vooral druk moeten maken om zichzelf, ik red me wel.
                  Last edited by scoobydoo; 29-03-2012, 20:19.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                    Meestal reageer ik heel enthousiast dat als ze zich druk maken om míj, ze zelf nog niet genoeg hebben gehad. Vervolgens moedig ik ze een beetje aan tot ze zelf weer goed verder gaan.

Het gevolg is dat ze zich er niet meer druk om maken, en ik een geweldige avond heb ten koste van de katers van anderen.
                    Ghehe ik denk als ik dat zou doen en ze niet meer terug naar huis meebreng dat ik wordt beschuldigd van matenaaierij

Comment

Als je uitgaat hoef je je toch niet gelijk klem te zuipen.
                      Je hoeft toch niet evenveel als je vrienden te drinken, drink gewoon niet als je daar geen zin in hebt en laat ze maar praten die kneusjes.
                      Maar als je leuke dingen wil meemaken zou ik wel uitgaan.
                      Drink zelf ook amper alchohol meer vroeger wel.
                      Do what the fuck you want!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        Ghehe ik denk als ik dat zou doen en ze niet meer terug naar huis meebreng dat ik wordt beschuldigd van matenaaierij
                        Is me ook één keer overkomen. Als je dan reageert met; 'waarom luister je dan ook naar me, ik luister toch ook niet naar jou?' Is het snel gedaan met het dwingen tot drinken. Na verloop van tijd krijg je van je goede kennissen (of echte vrienden, wat jij wil) zelfs te horen dat ze ook jouw discipline willen hebben.

Nu moet ik er wel bij vertellen dat diegene alleen thuis zijn maaginhoud in de wc had gedumpt, niemand die ik ken is zo'n zuiper dattie in de goot landt.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                          Als je uitgaat hoef je je toch niet gelijk klem te zuipen.
                          Je hoeft toch niet evenveel als je vrienden te drinken, drink gewoon niet als je daar geen zin in hebt en laat ze maar praten die kneusjes.
                          Maar als je leuke dingen wil meemaken zou ik wel uitgaan.
                          Drink zelf ook amper alchohol meer vroeger wel.
                          Do what the fuck you want!
                          Ik ga ook wel uit, ik drink dan water of cola ofzo.

Comment

teveel cola = alsnog kotsen
                            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                            Doel eind 2015: 100kg
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                              teveel cola = alsnog kotsen
                              Ik drink water bij het voorzitten en cola/water als ik in de club ben.
                              Komt een keer max. 4 cola ofzo binnen, de rest is water.

Comment

Ooow, nou beter toch. Vind je instelling wel oke.
                                Volgens mij zijn jou vrienden ook echt van die diehard bierdrinkers of niet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X