Originally posted by T-Buser
View Post
Alcohol tegenwoord
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View PostStoer, jeez we zijn geen 14 meer
Hun zijn stoer totdat ik me shirtje uit heb gedaan en dan ben ik de man
Comment
-
ik heb het makkelijk, kmag niet meer van de doktor :P beste excuus wat je kan hebben
(als ik het nog zou mogen zou ik het trouwens wel doen)Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Ohja dan effe een reactie op jou post.
Ik ben 19 maar nog nooit heeft iemand tegen mij loopt te zeiken over het onderwerp alcohol, it's all about attitude. Als je overal op hapt zou ik je ook zo gek maken totdat je wat gaat doen. Nu is het 1 drankje en daarna ben je niet meer 'stoer' als je er 1tje neemt maar moet je minimaal 6 drankjes op hebben, de grens verplaatst elke x een klein stukje. En als je je laat ompraten vind ik dat redelijk zwak.
My life = my lifestyle
Don't like it? = not my problem, it's yours
Your problem = i don't care aboutMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Oke die laatste zinnetjes kan ik wel gebruiken. En, ik laat mij niet ompraten. Sws niet, het interesseert mij niet wat anderen zeggen.
Ik heb gezegd tegen me kameraden: Ik ga 3 weken voor de vakantie weer zuipen.
Want als je begint op vakantie ben je helemaal lam de hele vakantie, dat wil ik niet hebben, 't moet wel een mooie vakantie zijn.
En na de vakantie ga ik weer gewoon verder met waar ik nu mee bezig ben.
Comment
-
Meestal reageer ik heel enthousiast dat als ze zich druk maken om mÃj, ze zelf nog niet genoeg hebben gehad. Vervolgens moedig ik ze een beetje aan tot ze zelf weer goed verder gaan.
Het gevolg is dat ze zich er niet meer druk om maken, en ik een geweldige avond heb ten koste van de katers van anderen.
Verder gewoon zeggen dat het voor het trainen is, en dat ze zich vooral druk moeten maken om zichzelf, ik red me wel.Last edited by scoobydoo; 29-03-2012, 20:19.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostMeestal reageer ik heel enthousiast dat als ze zich druk maken om mÃj, ze zelf nog niet genoeg hebben gehad. Vervolgens moedig ik ze een beetje aan tot ze zelf weer goed verder gaan.
Het gevolg is dat ze zich er niet meer druk om maken, en ik een geweldige avond heb ten koste van de katers van anderen.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Als je uitgaat hoef je je toch niet gelijk klem te zuipen.
Je hoeft toch niet evenveel als je vrienden te drinken, drink gewoon niet als je daar geen zin in hebt en laat ze maar praten die kneusjes.
Maar als je leuke dingen wil meemaken zou ik wel uitgaan.
Drink zelf ook amper alchohol meer vroeger wel.
Do what the fuck you want!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostGhehe ik denk als ik dat zou doen en ze niet meer terug naar huis meebreng dat ik wordt beschuldigd van matenaaierij
Nu moet ik er wel bij vertellen dat diegene alleen thuis zijn maaginhoud in de wc had gedumpt, niemand die ik ken is zo'n zuiper dattie in de goot landt.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by fit4free View PostAls je uitgaat hoef je je toch niet gelijk klem te zuipen.
Je hoeft toch niet evenveel als je vrienden te drinken, drink gewoon niet als je daar geen zin in hebt en laat ze maar praten die kneusjes.
Maar als je leuke dingen wil meemaken zou ik wel uitgaan.
Drink zelf ook amper alchohol meer vroeger wel.
Do what the fuck you want!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...18 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-