Soms drink ik, meestal niet. Mijn vrienden accepteren het gewoon van me, maar soms zeggen ze wel, drink even gezellig mee.
Alcohol tegenwoord
Collapse
X
-
Originally posted by Beaudien View PostAch, draai het gewoon om: je kunt net zo goed zeggen dat je je jeugd vergooit als je wél drinkt, bierdrinkers zijn/worden dik en vadsig en dat is helemaal niet zo stoer.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
wat mensen zo stoer vinden aan bier drinken?. Ik kan me geen reden bedenken. Bier (alcohol) zorgt ervoor dat mensen zich anders gedragen als normaal. ze zijn niet meer helemaal zichzelf (losser, durven meer). Maar wat is er stoer aan het zich anders voordoen dan wie je in werkelijkheid bent? wie houd je daarmee voor de gek?
Ben je zo ongezellig als persoon, dat je alcohol nodig hebt om "gezellig" te worden? Ben je zo onzeker over jezelf, dat je je liever verschuilt achter een masker van alcohol, dan dat je laat zien wie jij bent en waar jij voor staat?
---------------
Jullie kunnen elke week voor 50-100 euro zuipen. Ik spaar elke week 50 euro en kan als ik 18 ben direct mijn rijbewijs halen en een auto aanschaffen.
(als je zelf een mooie six pack hebt, en je diuscussie partner niet):
Jij kan je geld investeren in een bierbuik. Ik investeer liever in sporten en een buikje waar de vrouwen gek op zijn (niet altijd waar, maar dat weten zij niet). Dan trek je je shirtje omhoog en show je je abs.
--------------------
PS: ik heb zelf van mijn 16de tot mijn 24 ste veel te veel gezopen. Over al deze jaren heb ik makkelijk een 20 duizend euro uitgegeven aan alcohol (exclusief wiet en andere drugs).
was ik toendertijd maar zo verstandig geweest zoals jij nu bentLast edited by dynobet; 29-03-2012, 23:54.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostJammer dat alcoholgebruik zo snel omslaat in alcoholmisbruik.
Mensen kunnen het gewoon niet meer bij een of twee drankjes houden en moeten zich gelijk een dilerium zuipen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
-
Mijn vrienden verklaren me al voor gek (ik ben 16) dat ik 4-5x in de week de sportschool in duik. Ben altijd beetje de skinny-boy geweest toen ik 12-13-14 was. Altijd maar: Jonge jij bent echt dun man. Ik ging er nooit tegen in en zei gewoon: Ja, dat klopt. Nu sinds bijna 3 maanden serieus aan het trainen/eten en heb al een leuke beginsprint gemaakt. Krijg nu opmerkingen als we omkleden bij gym e.d. : Wow kerel, je begint best gespierd te worden.
Mensen gewoon laten praten, je leert er vanzelf schijt aan te hebben. Op gegeven moment zullen ze snappen waarom jij bepaalde dingen doet
Comment
-
Ik heb gewoon een aantal redenen waarom ik gestopt ben met drinken gegeven.
Ze gaan er allemaal mee akkoord maar dat komt met een aantal weken dat ze je echt niet meer vragen om een pilsje.
Laatst zei er een dat hij wel blij was dat ik nog wel gezellig en lachen ben zonder alcohol en dat hij er daarom geen flikker om geeft maar als ik een saaie mofo was geweest opstap zonder alcohol had hij dat minder gevonden.
Doe er mee wat je wilt. Drink niks en hou je daar aan dan krijg je vanzelf respect van je buddy's.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
"Waarom ben je cola aant drinken?"
"Waarom niet?"
Anderzijds, als je werkelijk geen zin hebt om te drinken oke. Maar als je liever drinkt en je jezelf martelt zou ik zeggen zuip gewoon lekker. Je bent een 17-jarig jochie, geen pro bodybuilder. Ik zou me echt kut voelen als ik nu als 24-jarige terug moet denken aan mijn puber jaren zonder al die gekke avonden mee gemaakt te hebben.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Pff net alles gelezen (uitzondering op de filmpjes die heb ik niet gekeken/geluisterd).
ik drink nu ongeveer 2 maanden niet meer daarvoor ging er wel per week een biertje of 30-40 doorheen.
een biertje is al snel 2.50 dus 75 tot 100,- per week aan bier daarnaast komt entree, eten en taxi nog bij dus zit je per week aan een goeie 100,-.
nu drink ik cola of ander sapje en heb ik het bij 5 drankjes genoeg = ook rond 2.50 = 12,50 totaal + bende erbij is dus rond de 30,-.
dus wat ik nu in +- 1 maand uitgeef gaf ik toen uit per week.
Overigens in mijn dorp is het heel gewoon dat je veel bier drinkt en dit heb ik dus ook altijd in extreme mate gedaan, nu krijg ik wel vaak opmerkingen naar me toe en al 2jaar is mijn naam verandert in Gym.
Naam verandering vind ik niet erg iedereen heeft een bijnaam hier alleen die opmerkingen daar word ik soms wel moe van en het lijkt me dat iedereen dat soms zat is.
Vaak halen ze alsnog bier voor je of zeggen ze kom op 1 shotje kan best daar merk je echt geen verschil van, maar ik ken me zelf als ik eenmaal begonnen ben slaan de stoppen door.
En het klinkt triest maar naar een meisje stappen zonder alcohol is toch een stuk moeilijker het maakt opeens uit of je afgewezen word en ik weet nooit wat ik moet zeggen.
Met alcohol liep je er gewoon heen en dan ging het eigenlijk wel altijd goed.
best een hoop persoonlijke info zo xDCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostMet alcohol liep je er gewoon heen en dan ging het eigenlijk wel altijd goed.
best een hoop persoonlijke info zo xD
En anders zijn er nog tal van andere GABA agonisten. Al zijn de meesten gewoon slaapmiddelen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostGHB werkt net zo goed als alcohol. En het is een stuk gezonder. Zolang je uiteraard grenzen weet te stellen, anders dan ga je de grond knuffelen.
En anders zijn er nog tal van andere GABA agonisten. Al zijn de meesten gewoon slaapmiddelen.
Geloofde wel dat ze meerdere dingen door elkaar gebruikte.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostGHB heeft niet zo goeie geschiedenis in ons dorp (2jaar terug iemand dood van 20 jaar ofzo) en paar op het randje.
Geloofde wel dat ze meerdere dingen door elkaar gebruikte.
Verder is nog een beetje psychologie. 1 shotje GHB staat niet voor één glas alcohol, maar voor 5-10 ofzo. Daarom dat je ook een uur moet wachten voordat je een tweede pakt als het niet direct in slaat. Bij alcohol drink je ook niet direct nog eens 8 glazen als de eerste 8 niet binnen een kwartier in slaan.
Maargoed, als je verstandig met dat spul kunt om gaan, voorzie ik weinig problemen. Alleen vraag ik me af of dat in jouw geval wel verstandig is, aangezien jij zegt dat je stoppen na één biertje doorslaan.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-