Alcohol tegenwoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    Stoer, jeez we zijn geen 14 meer

Hun zijn stoer totdat ik me shirtje uit heb gedaan en dan ben ik de man

Mii not smoking, mii not drinking alcohol, me not using any drug (AS not included)... Mii is happy

Knuppel, jij bent wel de laatste die hier zijn mening over moet geven.

Hoe oud was jij ook al weer, toen jij een spuit in je reet drukte?

Dus als jou shirtje uitgaat ben jij de man

Comment

Ik drink hooguit 4 bier, meer dan dat is kut de volgende ochtend. Ik heb wel respect voor mensen die niet drinken.
      Lid van de 200 club

Comment

NLEnergie - Johan Derksen - Voetbalmakelaars - YouTube

Comment

Waar tover je die irrelevante filmpjes toch vandaan?
          Lid van de 200 club

Comment

Als ik met vrienden op stap ga of we gaan iets drinken drink ik water :P Dan krijg ik natuurlijk ook zo van "enne geen pilsje". Maar als ik zeg dat ik het nieteens lekker vind en t neit kan gebruiken (dan wrijf ik eens over mijn berenbuik) en dan begrijpen ze t meetal wel. En anders hebben ze peg, simpel :P

Comment

Ik ben nooit helemaal gestopt met drinken. Heb periodes dat ik elk weekend wel redelijk drink, nog niet strontzat maar gewoon lekker aangeschoten. Verder hou ik het vaak gewoon op een paar enkele consumpties alcohol. Op de een of andere manier hoor ik nooit gezeik. Denk dat dat komt omdat ik het eerste biertje bijna altijd wel mee pak en daarna drink ik op mijn eigen tempo rustig een paar drankjes. Als m'n maten er 3 drinken drink ik er misschien 1. Hoor er nooit wat over, denk dat dat wel zo zou zijn als ik helemaal niets zou drinken maar drink voor mezelf gewoon graag een paar glaasjes

Hoef me eigenlijk nooit te verdedigen dus :P Zo af en toe roept iemand wel eens 'waarom drink jij zo weinig, komop jong pak er nog een!' En dan antwoord ik gewoon dat ik veel meer schik heb als ik niet zo veel drink dan als ik veel drink. Overigens geen leugen want een klein beetje roes vind ik chill, meer al gauw niet.
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                Ooow, nou beter toch. Vind je instelling wel oke.
                Volgens mij zijn jou vrienden ook echt van die diehard bierdrinkers of niet?
                Haha diehard drinkers... ligt er maar net aan. Denk dat er bij het voorzitten 5 of 6 flesjes achterover gaan en in de club ook nog eens 6/7 glazen misschien?
                Ik was de grootste drinker van de groep en nu drink ik helemaal niks meer

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                  Knuppel, jij bent wel de laatste die hier zijn mening over moet geven.

Hoe oud was jij ook al weer, toen jij een spuit in je reet drukte?

Dus als jou shirtje uitgaat ben jij de man

Ja, en mijn lichaam is verkregen door alleen een spuit in me reet te steken...

Laten we voor het gemak even vergeten dat er getraind moet worden en clean + berekenend gegeten moet worden en elk uur van de dag bezig bent met de sport.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Sommige liefhebbers hebben liever wat anders in hun kontje

Ieder zijn ding:d

Comment

Echte vrienden zullen je keuze accepteren. Maar er zal er altijd wel 1 zijn die erover zeikt. Fck hem. Gewoon laten lullen en negeren.
                      "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

drink met mate. kan het heus af en toe wel eens en als je dat niet wilt, Vraag aan je vrienden als ze er problemen mee hebben hebben ze dat dan zijn ze je vrienden niet hebben ze dat niet dan heb jij geen probleem meer;D

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                          Sommige liefhebbers hebben liever wat anders in hun kontje

Ieder zijn ding:d
                          Mmkaay - YouTube

Comment

Dan Maar Anaal - YouTube

Comment

Lawineboys - Joost (lyrics) - YouTube

Comment

Originally posted by T-Buser View Post
                                Ik drink sinds anderhalf maand geen alcohol meer en ik word er gek van dat mensen zeggen:
                                "Je vergooit je jeugd".
                                "Alleen bierdrinkers zijn stoer".
                                "Jij drinkt niet, dus jij kan nooit stoer zijn".

Ach, draai het gewoon om: je kunt net zo goed zeggen dat je je jeugd vergooit als je wél drinkt, bierdrinkers zijn/worden dik en vadsig en dat is helemaal niet zo stoer.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X