[help]voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [help]voedingschema

Hallo allemaal ik ben Leroy en bijna 17 jaar oud. Ik weeg 60 kg en vind dit te weinig omdat ik sinds een paar maanden 4x per week train. Ik heb een splitschema en zou graag aankomen. Ik wil bijvoorbeeld naar de 65kg toe voor de zomer, is dit haalbaar?

Mijn huidige voeding:
    Ochtend: 3xBruineboterham met ham + glas melk
    Tussendoor: Banaan
    Middag: 6Boterhammen met Kipfilet
    Tussendoor: Banaan
    Avondeten: Wat de pot schaft
    Avond: 500gr volle kwark of magere kwark
    Ook drink ik op dagen dat ik train na de training een eiwittenshake.

Kunnen jullie mij misschien tips geven hoe ik meer aan kan komen en hierdoor ook meer progressie kan maen bij het trainen? Alvast bedankt, alle hulp is welkom!

Gr Leroy

Hee, ik zit met hetzelfde probleem.
    Volg nu sinds maandag een nieuw voedingsschema waarbij ik zo'n 500 kcal boven mijn dagelijks behoefte eet.

Zou je je voedingsschema eerst in het excel bestand in willen voeren? Dan kan iedereen kijken of je KEV en aantal kcal genoeg is. Als ik zo kijk is het veel te weinig om aan te komen.

Als ik zo kijk heb je maar 4 maaltijden op een dag, wat er het liefst 6 moeten zijn. En dan niet alleen een banaan. Heb je de sticky's al eens doorgelezen? Zo niet, lees ze eens door en post hier je nieuwe voedingsschema in het excel-bestandje. Dan pas kunnen mensen je helpen en gaan sturen naar een goed voedingsschema.

Comment

Bedankt voor de reactie ik zal gelijk ff kijken en het in een excel zetten, tnx!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X