Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
die dubbeldrank mag je vervangen door water, en je ontbijt (muesli + kwark) kan je beter vervangen door melk met brinta/havermout met wat fruit en/of wheyshake.
Die kwark kan je dan weer beter eten voor het slapengaan (ipv die 1 gr. bbq-saus, lol).
Als je die dubbeldrank vervangt door water, let er dan wel op dat je totaal kcal zakt, dus dat je dan weer wat moet bijspijkeren in je schema.
Ow, en ik vind dat je misschien 200kcal meer mag nemen. maar dat moet je eigenlijk zelf even testen met het oog op je doelen.
Kunnen jullie mij van wat feedback voorzien op mijn schema
Doel is massa en BF verlagen
Dat zijn twee doelen die moeilijk tegelijkertijd te realiseren zijn, tenzij je een beginner bent die net met krachttrainen begint. Om BF te verliezen dien je onder de onderhoudsniveau te eten. Echter, als je massa wilt pakken (en geen beginner meer bent) dan dien je boven je onderhoudsniveau te eten.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment